Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Určitě člověk co si pořídí motorizaci 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP. bude spokojenější. Mám jen obavy až se rozsvítí kontrolka DPF, abych se nebál v našem městečku zajet třeba do trafiky pro cigára, ale rovnou bych musel třeba na 15km dálniční okruh, aby se to správně vypálilo.. Na to vypálení sazí by snad mohl stačit  úsek 17km z většiho městečka k nám ale napůl cesty je taková vesnička kudy se projíždí - takže tam je zapotřebí zpomalit minimálně na 50km/hod, tak by s tím mohl být problém, když v návodu píšou nejezdit pod 70km/hod...

Upraveno od jindrous

A proč bude ten člověk spokojenější? Ja bych treba nebyl..

menší spotřeba , větší výkon - podle mě většina by byla - za menší starosti v rozhodování může ale DPF..

Myslíš ty 3 KW? To je rozdíl nula a ne každý řeší spotřebu. Je to věc subjektivního názoru a psát tedy, že člověk s naftou bude spokojenější je mimo mísu. Důvod proč bych nevzal naftu ale určitě není DPF filtr...

myslím spíš točivý moment ten je o cca 1/3 větší...

No jestli pro tebe není argument menší spotřeby a většího toč.momentu dostačující, tak nevím.. ale je pravda že 40 tisíc je taky dost rozdíl v ceně samozřejmě...

a proč tedy bys jí nevzal?

Upraveno od jindrous

Tfsi 1.8 132kw porazí rs naftu, v reálu bude mít na válcích o par kW i vice

Upraveno od kokta7

No i na papire ma benzin zrychleni lepsi. :) A hlavne normalni zvuk.

hlavně se tady porovnává RS 2,0 TDI a 1,8 TSI které se dá dát do normal octavie. Takže ten kdo nechce RS tak si stejne ten 135 kW nekoupí...

Tfsi 1.8 132kw porazí rs naftu, v reálu bude mít na válcích o par kW i vice

 

Věř že i ta nafta bude mít na válcích víc než je na papírech uváděno. :kol-28:

 

 

 

Osobně říkám, že bych volil 1.8TSI a to z několika důvodů. Menší servisní náklady, nemusí se v zimě myslet na arktickou naftu, a s tím i souvisí kvalita nafty. Dále bych asi vyzvedl lepší zážitek za volantem ( při točení do červených ). :kol-47:  A ta spotřeba se dá vyrovnat v hospodě, když si pokaždé dáš o 3 plzně méně. :kol-28:

Upraveno od Sniper_2003

Určitě člověk co si pořídí motorizaci 2,0 TDI/135 kW 4×4 AP. bude spokojenější. Mám jen obavy až se rozsvítí kontrolka DPF, abych se nebál v našem městečku zajet třeba do trafiky pro cigára, ale rovnou bych musel třeba na 15km dálniční okruh, aby se to správně vypálilo.. Na to vypálení sazí by snad mohl stačit  úsek 17km z většiho městečka k nám ale napůl cesty je taková vesnička kudy se projíždí - takže tam je zapotřebí zpomalit minimálně na 50km/hod, tak by s tím mohl být problém, když v návodu píšou nejezdit pod 70km/hod...

Jindrouši doporučuji ti opravdu číst a číst a to nejen návod, ale tady co se píše, to s tím vypalováním je hloupost, vypálí se to i když zastavíš.... určité to není důvod se bát.... mám v pořadí druhé auto s filtrem pevných částic, jezdil 70 ℅ město a nikdy se mi kontrolka nerosvítila....

Ve tomu že většina věci se moderních TDI netýká.... tedy většina fám....

hlavně se tady porovnává RS 2,0 TDI a 1,8 TSI které se dá dát do normal octavie. Takže ten kdo nechce RS tak si stejne ten 135 kW nekoupí...

 

ŠA už nabízí (nebo brzo bude) motor TDI 135kW i do běžných Octavii, takže si ho může klidně koupit... 

 

Výhradně pro RS zůstal jen motor TSI (TFSI) 162kW.

Upraveno od Napalm

Aha, to sem nevedel, tak timpadem berte moji odpoved jako bezpredmetnou :)

myslím spíš točivý moment ten je o cca 1/3 větší...

No jestli pro tebe není argument menší spotřeby a většího toč.momentu dostačující, tak nevím.. ale je pravda že 40 tisíc je taky dost rozdíl v ceně samozřejmě...

a proč tedy bys jí nevzal?

Protože jízda s benzínem je pro mě daleko zábavnější. Krouťák má sice nafta větší, ale zase spektrum otáček kde je využitelný není tak velké. Ale každopádně i s dalších reakcí vidíš, že ne každý by byl s naftou spokojenější jak ty tvrdíš. Spokojenější dle toho co píšeš budeš každopádně ty, tak neváhej a ber diesel bez ohledu na DPF. :kol-31:

to se ještě uvidí co nakonec vezmem :-) Hravec píše že DPF je fáma,

Upraveno od jindrous

nejen já.... je to zbytečná obava z něčeho čeho není se bát.... podobně by se pak mohl v autě člověk být další deseti mnohem nákladnějších strašidel a časovaných bomb ...

ani nevím že nějaký DPF mám...

Pokud se nanalítá desítky tisíc kiláků ročně tak bych naftu nedoporučoval. Jak bylo výše psáno, starost o kvalitu nafty, komplikovanější a citlivější technika, vyšší výdaje po ujetí 100 Tkm na případné opravy, častější řazení díky krátkému úseku velkého krouťáku, a možné problémy v budoucnu v centrech měst, kde nafta je na černé listině a bude se preferovat benzín, plyn a elektrika.

Třeba můj benzín má rychlostní rozsah na pětku 175 km/h a to je pak skoro jízda jak s automatem. Nemusí se tolik řadit a tím je i spotřeba Ok.

Asi to na tu pětku trochu podtáčíš viď... :kol-44:

ty voe, to sou klíny do hlavy...  :kol-44:

Hravec ty máš zase den, ale neva. Jasně že benzín se dá podtočit, jde lépe do otáček a když je dobře navrženej tak pak má takovéto velké spektrum otáček. Samozřejmě že v optimálních podmínkách tedy na rovině. Tu hodnotu jsem uvedl jako příklad který se využívá ale málokdy.To pak je dobrej Fahrspaß kterej se zažije jen u benzínu.

Samozřejmě že vylučuju u benzínu atrapy jako tříválec, to mělo opodstnění u dvoutaktu Wartburg, ale jinak je to dobré tak do zahradního traktůrku.

... v centrech měst, kde nafta je na černé listině a bude se preferovat benzín ...

 

se probuď! moderní vznětové motory na naftu s DPF jsou na tom  mnohem líp než zážehové na benzín a ty se brzy bez DPF neobejdou ani náhodou ...

Probud se ty a podivej se na ty normy poradne. Pro NOx je u benzinu EU5 i EU6 2x prisnejsi. U pevnych castic jsou pro obe paliva uplne stejne.

Upraveno od mike_k

brácha se zase ozval, nejde vůbec o limity... ale už se to tu probíralo a stejně tak to sem ani nepatří  :kol-47:  pěkný zbytek dne  :kol-31:

Zajimave, kdyz nekdo vyvrati tvuj blabol, tak to sem najednou nepatri.

vůbec to není zajímavé, já jsem ti odepsal

 

... nejde vůbec o limity... 

 

a také ....

 

 

...už se to tu probíralo ...

 

takže není důvod to opakovat... a nevybírej si z toho co jsem odepsal jen to, co se ti hodí do krámu.... brácho od w ...

Upraveno od Hravec

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.