15degren Vloženo 27. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2016 To ne to ani staré verze motorů 1.6. Motor sám o sobě fungoval suprově a vydrží kvanta kilometrů, extrémně nespolehlivá byla režie motoru věřím že to u nové revize bude lepší ale ne zas tak o moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canopus Vloženo 6. leden 2017 Sdílet Vloženo 6. leden 2017 (editace) co je to zase za novu motorizaciu napriec celou grupou VW? vyberal som 81kW 1.6 TDi do rodiny a uz su tam 1.6 TDI 85 kW (115 k) 5° MP 1.6 TDI 88 kW (120 k) 6° MP Editováno: 6. leden 2017, autor: canopus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hasicarna Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 V 18.2.2013 na 18:25, DEFIANT napsal: A taky mnohem delší a těžší převody, chtělo by to uvádět pro jednotlive kvalty kroutak na kole !!! Kolik má 1,TDI 85KW kvaltů? Vůbec to tu nemohu nalézt. Jsou Octavie 3 s tímto motorem šestikvalty? Díky za info. Fajn den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krenstik Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Všechny 5 R, výjimka je 4x4, tam je 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 2. Březen 2018 Sdílet Vloženo 2. Březen 2018 Tuší někdo, jaké rozdíly jsou mezi variantami 77kW, 81 kW (ne greenline) a 85kW? Dřív bylo v příručce uvedeno, že rozdíl 66 a 77kW je pouze ŘJ. 81kW verze ale měla jiné zpětné vedení výfukových plynů. je 81kW pouze převzata z původní greenline a nebo jsou změny 77kW/81kW/85kW softwarové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 17. Březen 2018 Sdílet Vloženo 17. Březen 2018 1.6TDI 85kW má stále 5-kvalt. Pro zajímavost, Karoq 1.6TDI 85kW má 6-kvalt. Rozdíl mezi 81kW a 85kW upřímně neznám. Vím jen o změněné řidící jednotce, konkrétně je používaná Bosch. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandál Vloženo 18. Březen 2018 Sdílet Vloženo 18. Březen 2018 Podle mne jsou rozdíly jen v sofwaru.Například benziny 1,2 63 kw a 77 kw byly uplně stejné motory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Březen 2018 Sdílet Vloženo 25. Březen 2018 Taky si to myslím, ale potřeboval bych to vědět na 100%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 6. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2018 Motory TDI v OIII.pdf 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spibe Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 (editace) Dobrý večer. Chcel by som Vás poprosiť o názor. Kúpil som O3 1.6 tdi 81kW r.v.2016. Najazdené 156.000km. Dovoz z Talianska. Bol som u známeho mechanika a ten ho poprezeral a potom pri naštartovanom motore otvoril víčko na nalievanie oleja a zistil, že je velký pretlak v motore a to až tak, že dvíhalo to víčko. Údajne, že môžu byť chytené krúžky /stočené km/. Merák na kompresiu nemal. Dá sa to zmerať aj Vagom? Bolo mi povedné, že auto je ešte v záruke tak to riešiť cez autorizák. Mám aj video v 3gp len mi ho nechce tu prehrať. Aký treba formát? Ďakujem P.S.: video: Editováno: 15. Listopad 2018, autor: spibe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek16 Vloženo 15. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2018 tak kroužky můžou být buď připečený karbonem (což spraví proplach za pár stovek), nebo zničený vysokou teplotou (což by mi docela sedělo na italskou teplotu a údržbu; a pak to smrdí generálkou motoru minimálně za 20-30k). Škodovka tě s tím imho pošle do kýblu a rozhodně to nebude řešit jako záruční vadu. Já bych od takovýho auta dal velice rychle ruce pryč, aut je všude spousta, a s moderním motorem budeš mít dost problémů i bez nutné generálky. Nemyslím že to jde změřit, imho jde do válce jen žhavící svíčka a vstřikovač, ne čidlo tlaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spibe Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 Na tento typ motoru pre zníženie vnútorného trenia boli použité piestne krúžky s nižším predpätím /väčšie riziko zapečenia?/. Možno by pomohol ten preplach, len poraďte čo tam naliať? A samozrejme prešiel by som na výmenu oleja po 15000km. Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 ve 150K km už to dělají TDIčka poměrně běžně. Jezdit a neřešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 A jaký jsou další projevy problému? Dlouze startuje, nebo něco jinýho? Pokud nic, tak neřešit a jezdit, případně při vhodný příležitosti nechat změřit kompresní tlaky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spibe Vloženo 16. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2018 (editace) Ďakujem páni za odpovede. Motor zatiaľ ide normálne a jediné čo som postrehol je, že otáčky na voľnobehu vyskočia niekde k 1000 vypnem motor a znova zapnem a už sú niekde okolo 800. Vyššie otáčky určite nie je dpf. Ale robí to sem tam. Na diagnostike bez závad. Ráno nám hlásia mínusové teploty tak to skúsim naštartovať, že čo povie motor. 15degren - to znamená, že motor pomaly odchádza pri tých kilometroch? Mám ešte Golf4 1.9 SDI 420.000km a ten dýcha oveľa kľudnejšie a dokonca na emisnej mi chlap povedal, že je prekvapený aké má nízke emisie na tie km. Ak má O3 pri tých km pomaly zdochnúť tak to radšej predám a kúpim O2 z 1.9 tdi a radšej porobím. Ďakujem Editováno: 16. Listopad 2018, autor: spibe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Listopad 2018 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2018 (editace) Tak nemůžeš chtít aby po 150K km byl jak nový. Vesměs ty CRka všechny dýchají když ne po 150 tak ve 250k já bych to jako problém neviděl pokud to prochází emisemi. U mého auta cvaká už 50K km i nějaký ventil nebo hydroštel, když vyndám výčko oleje tak to vydává ze vnitřní zvuky jak z kovárny, auto o něco hůř asi i pálí, emisemi prochází neřeším jezdí to.... Při ceně lidské práce to nemá smysl řešit a jezdit a jezdit. Když ten motor defintivně exne a nic jsi do něho nesypal, tak pokud chceš aby to auto dál jezdilo bez problémů, tak mu koupíš z německa repasovaný osazený (turbo, setrvák, palivový systém, egr) motor za 65 tisíc (musíš jim dát svůj starý) a jedeš dalších 200K km. Zvýšené otáčky budeš mít kvůli vybité baterii, nebo proto že je teplota pod 5 stupni a auto pouští výhřev. Jinak repasy se dělají i v ČR ale nemám žádný ověřený... Editováno: 18. Listopad 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
centris610 Vloženo 28. Březen 2023 Sdílet Vloženo 28. Březen 2023 mam taky 1.6 tdi 85kW rv 2017 ted najeto 127k, jezdily se převážně delší trasy tedy já tím najel asi 60k od koupě od leasingovky, olej interval jsem si dal 15k .. začalo mě nějak hodně něco syčet u zadního kola (vím řešeno v jiném vláknu) ale zároveň se stalo, že dojedu už na rezervu, pže servisak nechtěl mít moc nafty v nádrži až bude zkoumat, zastavím, vypnu motor, pak zapnu rozjedu se a cukání jak prase, jak kdyby bylo zavzdušněné, dojel jsem na nejbližší pumpu natankuju 10l (tankuju z 95% na shell) ale to nepomohlo, sice výkon to moc není znát že by ztrácelo, jak se dupne na plyn tak se to i rozjede a pak ani necuká, ale v nižších otáčkach ano, na diag chyba P100700 odchylka točivého momentu, válec 4, mez překročena, přerušovaný/nesouvislý ... vyměnilo se čerpadlo v nádrži, auto odvzdušnilo přes diag a zdálo se to ok, i když pri rozjezdu trochu cukalo, ale jak jsem to nechal jet na pohodu při nižších otáčkach cukání až vibrování auta jak bych si sedl na vibrační křeslo masážní, a zas tahle chyba skočila, tudíž vstřiky ven a na testování, navíc i rachotění dost jak traktor ... jinak můj kámoš co jezdí jen dálnice měl tu předchozí verzi 81kW a po 3 letech a 150k vstřiky v háji, ale on měl jiné projevy, žádné cukání ale ztrácení výkonu, říkal že na dálnici se pak i bál předjíždět (imho prošlo mu to ještě na záruku v autorizáku v Barthu a jinak to vyšlo na 80k) ... servisák co znám tak dělal tyhle motory pro armádu, ona armadni nafta nema biosložku ale ani aditiva a v tom je pry problém, ze tyhle vstriky na 1.6 jsou nejak vic citlive a taky dražší než třeba na 2.0, delal pro ne nekolik desitek aut s timto motorem a delali to dle skoda instrukci menilo se komplet paliv soustava a tam to vyslo na 120k .. tak jsem zvedavej s čím přijdou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Duben 2023 Sdílet Vloženo 13. Duben 2023 Jak se vám pohybuje teplota oleje? Kolísá při jízdě třeba mezi 95-110ti stupni? Nějak mně přijde, že to začalo žrát, nedostávám se pod 5,5 litru, spíš šesti. Přijde mně, že jezdím poslední dobou furt stejně, situaci jsem trochu připisoval zimním pneu, ale po přezutí žádná velká změna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pitivier Vloženo 14. Duben 2023 Sdílet Vloženo 14. Duben 2023 Já mám 1.6 85kW 2017 a teplota oleje většinou kolem 90 - 105. Zatím jsem neviděl nikdy víc. Vetšinou když jedu dálnici ustálenou rychlostí tak kolem 98. Spotřeba mi taky z ničeho nic nějak vylezla a hledám příčinu. Měnil jsem teď olej a rozvody - v autorizáku obojí, přezouval na celoročky 16" Pirelli, které by na tom se spotřebou neměly být špatně dle testů. Stále to přičítám tomu. Ale paradoxně na starý olej a se starými rozvody a navíc na zimních 16" jsem dosahoval kolikrát na stejných trasách nižších čísel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
centris610 Vloženo 9. Červen 2023 Sdílet Vloženo 9. Červen 2023 (editace) tak oprava už hotová ... trvalo to asi 6-8 týdnů, nevím nějak jsem to ani nepočítal ... každopádně byli v háji vstřiky, byli v nich špony, tak se museli sundat rozvody a vyndat čerpadlo, které mělo hodně slušně prodřenou hřídel ... maník nemohl sehnat díly k těm vstřikům tak proto to trvalo tak dlouho .. jinak cenově: repase vstřiků + čerpadla 23.500 bez dph ... když se to už dávalo zpět najednou začala téci pumpa takže se měnili i rozvody, pumpa zaroven + mikrořemen + přepady, těsnění vstřiků, palivový filtr+ to podávací čerpadlo v nádrži + práce mechoše 18hod (za cca 26.000,-) .. celkem ta sranda nákych 55k .... jo a od té doby se spotřeba snížila na 3,9-4,0L dlouhodobá (najel jsem zatím cca 1000km) ... předtím byla dlouhodobá 5,6L .. v příloze ta vydřená hřídel .. (auto jsem kupoval mělo najeto 68k, v době opravy to mělo najeto 120k, ja jezdil jen na shell, kdo s tím předtím nevím kam, ale je vidno že to ty materiály ve škodě hovno vydží) ... říkal kolega, co má strýce v olfinu že co se VW nepovede při vývoji, tak to posouvají do škodovky, že jedině si připlatit a příště koupit VW .. nevim no, chvili si to ponechám a pak asi přejdu jinam, i když teda nevím kam .. bratranek měl Jumpy od novoty a v 60k pumpa, a po zaruce další náky opravy tak uz se toho zbavil a že prý už jen operák .. hlavne ty auta stojí ranec a vydrží to jen 100k km ... Editováno: 9. Červen 2023, autor: centris610 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 17. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2023 (editace) To čerpadlo spíš vypadá že jelo na sucho nebo na benzín (startování ze zamrzlou letní naftou?). Kvalita dílů VW a škodovka co se týče motoru je mýtus. Toto by se stalo stejně tak v golfovi jako v octavii při stejné motorizaci a provozu. Editováno: 17. Červenec 2023, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
centris610 Vloženo 25. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2023 hele nevím na co jezdil ten předemnou, ale ja z 90% tankoval na shell a lil jsem tam i VIF, kupoval jsem to když to mělo 68k najeto a ta závada se projevila po 2 letech při 120k ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 30. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2023 To máš úplně fuk kde tankuješ, prostě jsi měl smůlu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.