Publikováno Leden 25, 201312 r Cau,mam takovej problem,mezi 1500-2000otacek mi skube motor,jako kdyby chtel chcipnout....Diagnostika neukazala nic....nevite cim by to mohlo bejt? Znamej rikal,ze by to mohla bejt nejaka pricpana hadicka u turba....Dik za kazdou radu
Leden 25, 201312 r Na vagu nastavíš 01 motor skupinu 3,10,11, a zapneš funkci logování, v kopci dáš trojku nebo čtverku, podle toho na co se cítíš, protože koncová rychlost může být až 160km/h . Závady musí být smazány, při 1500ot/min šlápneš na plný plyn a dáš start logovaní na vagu a držíš do 4000 ot/min, prostě tak ať si nerozbiješ hubu. Během testu nesmíš povolit ten plný plyn, jinak to je o ničem. Při těch 4000 ot/min zmáčkneš na vagu stop, je to třeba dělat ve dvou (jeden řídí druhy ovládá diagnostiku) pak ten log pošleš přes Leteckou poštu sem a někdo ti poradí.
Leden 26, 201312 r Autor Ted jsem mluvil znovu s tim znamim,a mela by to byt nejaka ucpana podtlakova hadicka k turbu....Je to mozne,muze to tohle delat?
Leden 27, 201312 r Autor Takze jsem zkusil tu hadicku od regulacniho ventilu k turbu profouknout,dale jsem zkusil odpojit EGR ventil a stale to skube,takze mi asi nezbyde nic jinyho,nez to odvezt do Skodovky at se na to kouknou.....Neznam nikoho s VAGem...
Leden 27, 201312 r Autor A neukazala by to diagnostika,kdyby byla spatna....protoze to neukazalo jedinou zavadu Upraveno Leden 28, 201312 r od Wojnar Necituj poslední příspěvky!!
Leden 29, 201312 r JJ dobrá rada nad zlato, jenže s toho LOGu to vyčtu vše najednou a trvá mí to max hodinu a ne tápat a zkoušet pokus/omyl jak to děla Škodovka.
Únor 23, 201312 r Autor Tak jsem tu mel znamiho,ten mi to nalogoval,projistotu dvakrat....a nezjistil vubec nic,vse tam pry bylo absolutne v poradku...Jen se mu nezdalo,ze v palivovej hadicce k cerpadlu beha trocha bublin...ale vedeni je vsude tesny,pro jistotu sem vyndal i nasavaci kos z nadrze a procistil ho....ale stale nemuzem na nic prijit...Lamda je pry podle LOGU v poradku
Únor 23, 201312 r u mňa to bolo palivové čerpadlo, po výmene ok Upraveno Únor 23, 201312 r od rastov3s
Únor 23, 201312 r Autor Nema to takhle nahodou jen vstrikovaci cerpadlo,ktery si nasava naftu samo....
Únor 25, 201312 r Ano tady je čerpadlo které si nasává naftu z nádrže, součásti vstřikovacího čerpadla.
Březen 3, 201312 r Autor Tak jsem vymenil ten zpetnej ventil co je v naftovem filtru,a zatim to vypada,ze to bylo ono. Ten co tam byl,kdyz jsem zkousel,tak se zavrel kdyz jsem do nej fouknul ve smeru prutoku nafty....to mi prijde,ze to fungovalo presne opacne nez melo....
Červenec 6, 201312 r Zdravím, rád bych poprosil o kontrolu logu. Zřejmě mi umřela váha vzduchu :-( První log je po vymazání chyb a váha ukazuje hodnotu 5 mg a auto vůbec nejede a je absolutně bez tahu. Po nějaké době tam naskočí 550mg a auto již jede lépe, ale hodnota 550 mg je tam stále, zřejmě si to tak upraví počítač, takže další log je již z touto hodnotoubez předchozího vymazání chyb, jelikož po vymazání chyb by to zase nejelo jako v prvním logu :-( Předem děkuji za kontrolu logu http://leteckaposta.cz/765379918
Červenec 12, 201312 r Díky za odpověď, váha je již vyměněna z novou BOSH, tak doufám, že zase chvíli vydrží :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.