mikyspf Vloženo 26. Květen 2014 Sdílet Vloženo 26. Květen 2014 Zdravím, včera jsem musel poprvé po třech letech dolévat olej a všiml jsem si jedné věci a sice netěsného horního (plastového) víka rozvodů. Rozvody byly vyměňovaný cca před rokem. Asi jestě dneska sjedu do servisu, aby mi to hezky grátis přetěsnili. Taky to někomu prosakuje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misko123456 Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 Tiež mi to už ako záruku na opravu rozvodov pretesňovali. Záruka na opravu rozvodov je dva roky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Dnes je Fabia po druhé výměně rozvodového řetězu a napínáku (najeto 75 010 km), první výměna v 40 240 km. Servis také vyměnil řetěz pohonu olejového čerpadla, s tím, že prý byl již dost protažený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukino200 Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Taky sem byl na výměně dvakrát......teď už mám klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 Ja rozmýšlam, že by som si dal reťaz preventívne vymeniť teraz pred skončením záruky (mám ešte 7 tisíc km do jej konca), ale ak nemám výrazný problém s rachtaním (doteraz som počul reťaz iba pár krát na približne 1-2 sekundy) tak asi bude problém servis presvedčiť, aby mi dali dole kryt a reťaz premerali/vymenili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 reťaz ti zmerajú bez zhadzovania krytu a uznajú/neuznajú Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 9. Červen 2014 Sdílet Vloženo 9. Červen 2014 A netočí sa náhodou reťaz v oleji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 nie , a keby áno čo to má s tým ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 A netočí sa náhodou reťaz v oleji? To si myslíš, že provoz v olejový lázni zabrání vytahování řeťázku nebo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 suri.: Pánům pravděpodobně není jasné, jak můžou změřit vytaření řetězu bez sundání krytu, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 suri: Asi to, že by bolo treba najprv spustiť olej a dať dole kryt. Ekkar_z_Bastlírny: Pán vševed, ak nedokážeš na normálne položenú otázku odpovedať inak, len ďalšou otázkou (ku všetkému jebnutou), tak sa prosím ťa choď už niekam vypchať. Alebo ty naozaj potrebuješ ku všetkému niečo napísať? To bola iba rečnícka otázka... McMatej: Vlastne áno. Viem že sa na to používa nejaká skrutka, ale myslel som si, že sa kvôli tomu dáva dole aj kryt reťaze. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 Meria sa to cez otvor napinaku reťaze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 10. Červen 2014 Sdílet Vloženo 10. Červen 2014 ako píše kolega vyššie , je tam presný postup merania predlženia reťaze cez prípravok dierov po napínáku , funguje to normálne a robí sa to už nejakú chvílu , + je toho nového viac ale to nemá význam komentovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 Žádný přípravek. Jen ustaví motor do polohy volné měřené strany, zaaretují a dírou po napínáku tam vrazí posuvné měřidlo(šupléru) a nad danou mez rozhodnou co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 dáva sa tam merací prípravok bez tesniaceho krúžku napínáku a tak sa to meria ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 (editace) Tak to jsem asi stál u jiného auta a nebo to měřili v zádeli.... A nebo to byli skřítkové z jiné pohádky. Případně vytunili způsob. Editováno: 11. Červen 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 Neviem kde si stál ale viem a myslím si o tom svoje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 (editace) Nevím o čem si myslíš svoje, ale měřící přípravek je cokoli se stupnicí a tím pádem, z názvu tohoto jasné i posuvné měřítko neboli šupléra. Pro méně chápavé obrázek.... Editováno: 11. Červen 2014, autor: KubinoPv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 Dneska ráno jsem v práci náhodně narazil na kontrolní předpis k jedný mašině, kde se píše, že pohonnej řetěz se považuje za nadměrně protaženej už při prodloužení o 2% svojí počáteční dýlky - a tam jde o klasika válečkovej 2- nebo 3-řadovej řetěz, v podstatě shodnej s řetězem na "ohavě" - akorát u nás v práci má každej ten řetěz celkovou dýlku několik metrů a na lince jich je celkem asi půl kilometru... Netuším kolik je mez prodloužení řeťázku u TSI, kdy už to nedokáže kompenzovat napínák - ale přitom my tam máme pohyb rychlostí menší než 5m/s a napínání je trvale pomocí šroubovacích napínáků - a při prodloužení o 2% se řetěz mění... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 11. Červen 2014 Sdílet Vloženo 11. Červen 2014 Tak sa asi v tom horku blbo chápeme . Meria sa to skutočne šuplérov ale namiesto pôvodného napínáku sa tam našroubuje prípravok a až tak sa to meria Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 12. Červen 2014 Sdílet Vloženo 12. Červen 2014 No jak se umíme domluvit. Ovšem nepozoroval jsem nic co by bylo jako distance mezi šuplérou a blokem motoru. Naopak si dobře vybavuji jejich výraz ve tvářích po změření té mojí kšandy, která se nazývala řetězem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akubus Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Takto mi zarapkala retiazka po vymene oleja a prvom starte. https://www.youtube.com/watch?v=AGLmylLY3pY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 18. Červen 2014 Sdílet Vloženo 18. Červen 2014 Po výměně zarachotí každej řetěz napínaný olejem, ale tohle bylo dost dlouho. Navíc se mi zdá, že rachtá pořád i po tom počátečním kraválu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 19. Červen 2014 Sdílet Vloženo 19. Červen 2014 Kandidát na nový motor. Rachotí to i po hrubém ustálení prvního marastu a následuje i při zvýšeném volnoběhu, kdy by to měl vyšší tlak oleje srovnat(tady evidentně už nemá co srovnávat). I sebevětší ignorant to musí dát do řešení. Divím se, že to ještě běží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 20. Červen 2014 Sdílet Vloženo 20. Červen 2014 Jj, zvuk to má jak vyběhaná felda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.