Přejít na obsah

Řetěz v rozvodech 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

Zdravím, včera jsem musel poprvé po třech letech dolévat olej a všiml jsem si jedné věci a sice netěsného horního (plastového) víka rozvodů. Rozvody byly vyměňovaný cca před rokem. Asi jestě dneska sjedu do servisu, aby mi to hezky grátis přetěsnili. Taky to někomu prosakuje?

post-69315-0-06811200-1401094659_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ja rozmýšlam, že by som si dal reťaz preventívne vymeniť teraz pred skončením záruky (mám ešte 7 tisíc km do jej konca), ale ak nemám výrazný problém s rachtaním (doteraz som počul reťaz iba pár krát na približne 1-2 sekundy) tak asi bude problém servis presvedčiť, aby mi dali dole kryt a reťaz premerali/vymenili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

suri: Asi to, že by bolo treba najprv spustiť olej a dať dole kryt.

 

Ekkar_z_Bastlírny: Pán vševed, ak nedokážeš na normálne položenú otázku odpovedať inak, len ďalšou otázkou (ku všetkému jebnutou), tak sa prosím ťa choď už niekam vypchať. Alebo ty naozaj potrebuješ ku všetkému niečo napísať? To bola iba rečnícka otázka...

 

McMatej: Vlastne áno. Viem že sa na to používa nejaká skrutka, ale myslel som si, že sa kvôli tomu dáva dole aj kryt reťaze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska ráno jsem v práci náhodně narazil na kontrolní předpis k jedný mašině, kde se píše, že pohonnej řetěz se považuje za nadměrně protaženej už při prodloužení o 2% svojí počáteční dýlky - a tam jde o klasika válečkovej 2- nebo 3-řadovej řetěz, v podstatě shodnej s řetězem na "ohavě" - akorát u nás v práci má každej ten řetěz celkovou dýlku několik metrů a na lince jich je celkem asi půl kilometru... Netuším kolik je mez prodloužení řeťázku u TSI, kdy už to nedokáže kompenzovat napínák - ale přitom my tam máme pohyb rychlostí menší než 5m/s a napínání je trvale pomocí šroubovacích napínáků - a při prodloužení o 2% se řetěz mění...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kandidát na nový motor. Rachotí to i po hrubém ustálení prvního marastu a následuje i při zvýšeném volnoběhu, kdy by to měl vyšší tlak oleje srovnat(tady evidentně už nemá co srovnávat). I sebevětší ignorant  to musí dát do řešení. Divím se, že to ještě běží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...