Červen 22, 201411 r Poslední verze jsem po stránce rozvodů už bez problémů, dokonce jsem někde četl článek od někoho ze škodovky, kde přiznal ty první verze motorů s problémem a definitivně vyřešený je to údajně od motorů co se začaly dávat do Rapida. Já mám za rok 20 tis. olej jsem měnil ve 12tis. a motor tiše přede.
Červen 22, 201411 r tiež som tak počul, že sú v pohode od motorov čo montujú do Rapida. Sused pracuje zrovna v tom servise, kam chodím a ten to aspoň tak povedal. Keby sa k veci Škoda postavila seriózne, tak by najneskôr pri opakovaných problémoch menili motor. Človek nekupuje auto na to, aby kvôli výrobnej vade bolo často v servise. Upraveno Červen 22, 201411 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek!
Červen 22, 201411 r tiež som tak počul, že sú v pohode od motorov čo montujú do Rapida. Sused pracuje zrovna v tom servise, kam chodím a ten to aspoň tak povedal. Keby sa k veci Škoda postavila seriózne, tak by najneskôr pri opakovaných problémoch menili motor. Človek nekupuje auto na to, aby kvôli výrobnej vade bolo často v servise. takže u starších motorů mužu počitat s problemama? mam rok 11/2010
Červen 22, 201411 r no jen občas...když je třeba polostudenej motor to jo...nebo když sem stál do kopce...jinak vyloženě to nerachotí furt..mam řetěz před rokem měněnej ... Upraveno Červen 22, 201411 r od unuc
Červen 22, 201411 r Krásný výraz- olítanou TDI. Většina jich je vylítaných. Ber, že octa tdi najede ročne cca 40000- 50000 km. Tzn., že málokterá přes pět let má do 200tis.(libových 149 jsou stočenky z 99%) A bavit se, že motor ještě jednou tolik dá je alibismus. Dá, ale co zbytek auta- ložiska, tlumiče, spojka, vstřiky.....
Červen 22, 201411 r jasný no..... neuvažuju o tom moc...... z auta rok skoro 2011 do auta z roku 2005-2008 se mi nechce...řetěz mám rok ještě v záruce
Červen 22, 201411 r nevím jak je to chrastění normální...co sleduju tak mi to dělá jen v těchto případech: když je motor polozahřátý, když stojím do kopce a nebo když třeba auto startuju po jednom týdnu kdy auto nejezdilo....
Červen 22, 201411 r Mi to začalo při právě polozahřátém a při indikování "kdy to dělá" na mne civěli jak vyorané myši. Nakonec po spoustě urgencích, a očekávané třetí výměně rozvodů v 56000 rozhodla MB o novém polomotoru.Podotýkám, původní máslostroj byl vyroben 05/2010. Nyní je tam Rapidoverze 2013 a za 20 000 km jen 1x těsně před olejem po týdením odstavení.
Červen 22, 201411 r Zdá se, že se motorářům z Česany ty řeťázkový "máslostroje" konečně po 4 letech povidlo poladit natolik, jak měly vypadat v roce 2010, když je tak urputně vrhli na trh...
Červen 22, 201411 r po poslednej oprave od škodovky by som sa problému reťaze už nebál - bude to poriešené na poriadok /teda dúfam/
Červen 22, 201411 r Kdyby někdo chtěl udělat rozvody a už má po záruce a nemá z nějakého důvodu ani nárok na kulanci, tak se můžeme domluvit. Mám celkem slušnou praxi s výměnou zejména 1.2 ale i 1.4 a i 1.8 Tsi motorech. Nečetl jsem to tady všechno,ale ty rozvody nejsou inovovaný podle datumu výroby auta,ale podle výrobních čísel motorů a výrobního závodu a ty jsou dva, Boleslav a německý Salzinger. Jinak zkušenost je taková, že ty nový rozvody drží,ale na 150 tis km a víc to určitě nebude, s tím by měl každý počítat. Bohužel ani rozvody v 1.4 nejsou zrovna nějaký "držáky". Dobrý je, že se to samo ozve a pokud majitel není hluchý, nestane se nic a dá se všechno včas vyměnit.
Červen 22, 201411 r Jak poznam včasnou vyměnu..rachti mi s poloohřatym motorem a za studena když auto dyl nejede...někdy i na zahřatym motoru..řetěz ma 20000 km....jaka je cca cena vyměny u 1.2 tsi Upraveno Červen 22, 201411 r od unuc
Červen 23, 201411 r Takže řikaš že ok jo? Zkusit na ně dupnout? Zatím přede jako kotě. Není co ztratit.
Červen 23, 201411 r Jak poznam včasnou vyměnu..rachti mi s poloohřatym motorem a za studena když auto dyl nejede...někdy i na zahřatym motoru..řetěz ma 20000 km....jaka je cca cena vyměny u 1.2 tsi Tohle co popisuješ je na výměnu. Dělá to většinou za studena nebo pak už i za tepla pár chvil po startu. Pokud to dělá i za chodu stále, tak to už je vytahaný řetěz hodně, na 20 tis km to není neobvyklé, stávalo se to i klidně na 17 tis km,pokud ten motor spadá do té série s původní rozvodovou sadou. Pokud by tam byli už inovované rozvody, tak doporučuju vyndat filtr oleje a podívat se na to, jestli tam někdo při výměně nezapoměl těšnení filtru, pak se může stát, že to má menší tlak mazání a nenapíná se řetěz jak má. Jinak norma je cca 4,5 hodiny práce a materiál ti neřeknu, jen že se mění napínák, řetěz, simerink kliky, šrouby víka, šroub kliky a vačky a je zapotřebí dva druhy silikonu, na vanu a na 2 víka. Když tam dáš navíc ozubený kolo vačky,tak jedině dobře. Pokud máš auto po záruce ale máš v pořádku servisní prohlídky od autor servisu, s 99,9 % dostaneš na opravu kulanci cca 100% mat a nějaký procento z práce. Tak jako tak to je potřeba udělat. Upraveno Červen 23, 201411 r od juke.box
Červen 24, 201411 r Základ klidného používání 1.2TSI je nechodit na fórum Mám verzi 2009, výměna řetězu ve 30 000km. Rachotilo to za studena takovým způsobem, že se otáčela půlka ulice. Další zvuky při polostudeném motoru, při startování auta postaveného z kopce nebo na rovině při kolech v rejdu To všechno se dělo jenom občas. Výměna řetězu bez keců. Po výměně hluk za studena ustal a při poloteplém motoru to rachotilo dál. Časem si to nějakým záhadným způsobem sedlo a je klid. Aktuálně najeto přes sto tísíc.
Červen 24, 201411 r A co tedy radíš? Nechat to být? Případné následné škody pak hradíš dotyčným ty? Blbý kecy jsou zadarmo, tož pravda.
Červen 24, 201411 r zo Škody sa mi zatiaľ na môj mail nikto neozval, hoci viem, že to čítali a sprdli servis. Aspoň mám potvrdené, prečo vlastne na rozdiel od iných automobiliek silou mocou skrývajú čo najviac svoje kontakty. Na takéto jednanie nie som zrovna zvyknutý. Vidím to tak, že rozvody zatiaľ dorazím, pri troche "šťastia" to skočí, pôjdem možno neskôr do iného servisu, mám v okruhu 15km dva a snáď pred koncom záruky rozvody vymenia. Každopádne auto ide na predaj a celkom škoda, ale Škoda nikdy viac. Ako prvé auto som mal pred rokmi Nissan Micra, z ani neviem koľkej ruky, minimálne po 3 majiteľoch a búrané tiež asi tak 4x (nie mnou ) chodilo to po všetkých opravách motora aj karosérie a prednej nápravy po tých búračkách lepšie ako toto. A to je už čo povedať. Druhé auto som mal Škodu Felicia, s tým nebolo jediného problému, mal som ho asi tak 4 roky a okrem oleja to nechcelo nič. Táto chrapina chce dačo niekoľkokrát do roka, rozvody sú vážnejšia vec, motor zaberá vcelku nepredvídateľne, hlavne do 10 minút po naštartovaní sa nedá spoľahnúť na zrýchlenie, špeciálne z 2 na 3 a z 3 na 4 to zvykne niekedy stratiť okolo 2000 otáčok úplne výkon, hoci po dlhšej jazde naopak to letí ako raketa. Nikdy neviem trebárs pri predbiehaní alebo na križovatke, či to bude skapíňať, alebo letieť. Ach jo... Upraveno Červen 24, 201411 r od SeraphimSVK
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.