Pawouk Vloženo 13. Srpen 2014 Vloženo 13. Srpen 2014 Měří se hloubka vysunutí napínáku a do hodnoty 74 mm je to dle ŠA v pořádku. A sám doma to asi nezměříš, jsou na to potřeba přípravky a přesný postup. Citovat
dzejkob Vloženo 14. Srpen 2014 Vloženo 14. Srpen 2014 A kolik je hloubka vysunuti nového řetězu mi asi neřekne nikdo co? Citovat
voodoo123 Vloženo 14. Srpen 2014 Vloženo 14. Srpen 2014 (editace) Na hĺbku vysunutia má veľký vplyv aj opotrebovanie klzných líšt a ozubenia, čim sú zuby tenšie tým zapadne reťaz do zubov hlbšie, nie je to ako u valčekovej reťaze kde sedí reťaz na dne ozubenia. Keď je všetko nové tak vysunutie odhadujem na cca 62-64mm. Editováno: 14. Srpen 2014, autor: voodoo123 Citovat
dzejkob Vloženo 15. Srpen 2014 Vloženo 15. Srpen 2014 To je trošku moc ne. Já čekal tak 70-74 mm. Citovat
juraj07 Vloženo 16. Srpen 2014 Vloženo 16. Srpen 2014 (editace) šmarja jozef to už je zasa nová reťaz? čiže mám ísť do servisu? :/ Editováno: 16. Srpen 2014, autor: juraj07 Citovat
Voice Vloženo 16. Srpen 2014 Vloženo 16. Srpen 2014 Už jsem tě tam objednal, a při té příležitosti se ti mrknou co ti to tam klepe a proč se ti rozsvěcuje ta kontrolka když máš nad 2t. otáček...... Citovat
Voice Vloženo 16. Srpen 2014 Vloženo 16. Srpen 2014 (editace) Publikováno Včera, 09:00 A aj vam pri jazde okolo 1500-2500ot svisti turbo? Já četl svítí..... Editováno: 16. Srpen 2014, autor: Voice Citovat
juraj07 Vloženo 16. Srpen 2014 Vloženo 16. Srpen 2014 ano a vidis tam spomenute slovo kontrolka? Voice nesranduj Citovat
lukino200 Vloženo 18. Srpen 2014 Vloženo 18. Srpen 2014 Já byl na kontrole a naměřeno 70 mm vysunutí tak ještě 4 mm a je to...... nevíte jaká je cena případně za předělání na tyhle nové rozvody? Citovat
Rumík Vloženo 18. Srpen 2014 Vloženo 18. Srpen 2014 Byl jsem na garančce po čtyřech letech a zeptal jsem se na cenu rozvodu i s prácí a je to cca 6500kč.Sada stojí kolem 2200kč.Hlavně jsem byl překvapenej na otázku jestli je to s výměnou ozubených kol ,tak technik odpověděl ty se mění pokaždé. Citovat
lukino200 Vloženo 18. Srpen 2014 Vloženo 18. Srpen 2014 To není nejhorší cena...mám čas do jara aby mi vyjel napínák na 74 mm abych dostal nový rozvody v záruce Citovat
Finley Vloženo 20. Srpen 2014 Vloženo 20. Srpen 2014 (editace) Motor s řemenem a stejné rachocení při (někdy i po) startu - stejný zvukový projev jaký je přisuzován motorům s řetězovým rozvodem, není to divné??? Není nakonec příčina někde jinde než v řetězu či jeho napínáku? Např. v hydroštelech, olejovém čerpadle či jeho pohonu, olej. filtru či kanálech, vysokotlakém polivovém čerpadle, startéru, ...? V tomto případě to může být i v přesuvníku vačkového hřídele pro regulaci časování ventilů (tj. vyteče z něj olej po delším stání), ten však starý motor nemá. http://www.youtube.com/watch?v=omj8D7tQVqs&feature=player_detailpage http://www.youtube.com/watch?v=fbqr-WbG-lE&feature=player_detailpage Editováno: 21. Srpen 2014, autor: Finley Citovat
e1. Vloženo 21. Srpen 2014 Vloženo 21. Srpen 2014 Práve som v servise a požiadal som ich premeranie svojej reťaze. Vraj môj motor už spadá medzi tie ktoré sú bezproblémové, ale aj tak mi to zmerali. Výsledok je 69 mm, takže výmena reťaze mi nehrozí. Najazdených mám 57 tisíc km. Pravidelne nerachotím, ale klamal by som ak by som tvrdil, že mi to ešte nikdy nezarachtalo. Vtedy je to okolo 1-3 sekúnd, čo je podľa ŠA normálne. Citovat
Petr78 Vloženo 21. Srpen 2014 Vloženo 21. Srpen 2014 Dokáže prosím někdo určit jaké rozvody jsou v tomto motoru (1.2 TSI 63kW) namontovány? Auto koupeno 18.7.2011. Díky. Citovat
libero Vloženo 21. Srpen 2014 Vloženo 21. Srpen 2014 nakoľko je motor vyrobený 1.7.2011,tak inovované... Citovat
lukino200 Vloženo 22. Srpen 2014 Vloženo 22. Srpen 2014 (editace) To už je s tím novým ozubeným kolem co se dává nyní? Editováno: 22. Srpen 2014, autor: unuc Citovat
Pawouk Vloženo 23. Srpen 2014 Vloženo 23. Srpen 2014 Motor s řemenem a stejné rachocení při (někdy i po) startu - stejný zvukový projev jaký je přisuzován motorům s řetězovým rozvodem, není to divné??? Není nakonec příčina někde jinde než v řetězu či jeho napínáku? Např. v hydroštelech, olejovém čerpadle či jeho pohonu, olej. filtru či kanálech, vysokotlakém polivovém čerpadle, startéru, ...? V tomto případě to může být i v přesuvníku vačkového hřídele pro regulaci časování ventilů (tj. vyteče z něj olej po delším stání), ten však starý motor nemá. http://www.youtube.com/watch?v=omj8D7tQVqs&feature=player_detailpage http://www.youtube.com/watch?v=fbqr-WbG-lE&feature=player_detailpage Jediný zvuk, co se podobá rachocení řetězových rozvodů, může vydávat přestavovač vačkové hřídele. A ten, jak jsi správně uvedl, EA 111 nemá, takže zbývá jen ten řetěz... Mimochodem, potýkají se s tím i motory s řetězem v rozvodech od BMW/PSA a mnoha dalších automobilek. Citovat
lukino200 Vloženo 23. Srpen 2014 Vloženo 23. Srpen 2014 Jaktože řetěz když řetěz ten motor na videu nema... Citovat
Pawouk Vloženo 23. Srpen 2014 Vloženo 23. Srpen 2014 Píšu o EA 111... Ovšem EA 211 má přestavovače. Citovat
KubinoPv Vloženo 23. Srpen 2014 Vloženo 23. Srpen 2014 Ti Slavní Inženýři..... To už nemá obdoby... Citovat
Finley Vloženo 24. Srpen 2014 Vloženo 24. Srpen 2014 Možná je společným (EA111, EA211) zdrojem problémů nedostatečný přísun oleje při startu z různých příčin (čerpadlo, filtr, kanály,...). Já vím, je to jen spekulace ... Citovat
Pandora Vloženo 24. Srpen 2014 Vloženo 24. Srpen 2014 U TSI EA 111, rok 2013 a výše si kromě jednoho uživatele na rachocení při startu nikdo nestěžuje. Tak snad je to v pohodě už. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.