Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím, včera jsem musel poprvé po třech letech dolévat olej a všiml jsem si jedné věci a sice netěsného horního (plastového) víka rozvodů. Rozvody byly vyměňovaný cca před rokem. Asi jestě dneska sjedu do servisu, aby mi to hezky grátis přetěsnili. Taky to někomu prosakuje?

post-69315-0-06811200-1401094659_thumb.j

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dnes je Fabia po druhé výměně rozvodového řetězu a napínáku (najeto 75 010 km), první výměna v 40 240 km. Servis také vyměnil řetěz pohonu olejového čerpadla, s tím, že prý byl již dost protažený...  :kol-32:

Vloženo

Ja rozmýšlam, že by som si dal reťaz preventívne vymeniť teraz pred skončením záruky (mám ešte 7 tisíc km do jej konca), ale ak nemám výrazný problém s rachtaním (doteraz som počul reťaz iba pár krát na približne 1-2 sekundy) tak asi bude problém servis presvedčiť, aby mi dali dole kryt a reťaz premerali/vymenili.

Vloženo

suri: Asi to, že by bolo treba najprv spustiť olej a dať dole kryt.

 

Ekkar_z_Bastlírny: Pán vševed, ak nedokážeš na normálne položenú otázku odpovedať inak, len ďalšou otázkou (ku všetkému jebnutou), tak sa prosím ťa choď už niekam vypchať. Alebo ty naozaj potrebuješ ku všetkému niečo napísať? To bola iba rečnícka otázka...

 

McMatej: Vlastne áno. Viem že sa na to používa nejaká skrutka, ale myslel som si, že sa kvôli tomu dáva dole aj kryt reťaze.

Vloženo

ako píše kolega vyššie , je tam presný postup merania predlženia reťaze cez prípravok dierov po napínáku , funguje to normálne a robí sa to už nejakú chvílu , + je toho nového viac ale to nemá význam komentovať 

Vloženo (editace)

Tak to jsem asi stál u jiného auta a nebo to měřili v zádeli.... A nebo to byli skřítkové z jiné pohádky.

Případně vytunili způsob.

Editováno: , autor: KubinoPv
Vloženo (editace)

Nevím o čem si myslíš svoje, ale měřící přípravek je cokoli se stupnicí a tím pádem, z názvu tohoto jasné i posuvné měřítko neboli šupléra.

Pro méně chápavé obrázek....

post-55309-0-33871900-1402509981_thumb.j

Editováno: , autor: KubinoPv
Vloženo

Dneska ráno jsem v práci náhodně narazil na kontrolní předpis k jedný mašině, kde se píše, že pohonnej řetěz se považuje za nadměrně protaženej už při prodloužení o 2% svojí počáteční dýlky - a tam jde o klasika válečkovej 2- nebo 3-řadovej řetěz, v podstatě shodnej s řetězem na "ohavě" - akorát u nás v práci má každej ten řetěz celkovou dýlku několik metrů a na lince jich je celkem asi půl kilometru... Netuším kolik je mez prodloužení řeťázku u TSI, kdy už to nedokáže kompenzovat napínák - ale přitom my tam máme pohyb rychlostí menší než 5m/s a napínání je trvale pomocí šroubovacích napínáků - a při prodloužení o 2% se řetěz mění...

Vloženo

No jak se umíme domluvit. Ovšem nepozoroval jsem nic co by bylo jako distance mezi šuplérou a blokem motoru. Naopak si dobře vybavuji jejich výraz ve tvářích po změření té mojí kšandy, která se nazývala řetězem.

Vloženo

Kandidát na nový motor. Rachotí to i po hrubém ustálení prvního marastu a následuje i při zvýšeném volnoběhu, kdy by to měl vyšší tlak oleje srovnat(tady evidentně už nemá co srovnávat). I sebevětší ignorant  to musí dát do řešení. Divím se, že to ještě běží.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...