Publikováno Únor 14, 201312 r Ahoj, Mám octávku 1.6 75kw rv.. 2002. Když jsem se dneska odpoledne vracel domů cca asi 10km zpozoroval jsem, že se auto nějak zacukává, jakoby nemělo benzín ( v nádrži je tak 20l) ... při sešlápnutí plynu auto chcípalo a po pár sekundách se zas rozjelo. Rozsvítila se mi zároveň kontrolka ASR po celou dobu jízdy. Před barákem mi auto chcíplo, bez problému nastartovalo, ale už jsem nezacouval. Chvíli se auto dusilo a najednou chcíplo, pak už jsem nenastartoval.. Asi napopátý auto zas chytlo ale nereagoval plynový pedál. Zkoušel jsem odpojit váhu vzduchu, vzuchový filtr je v pohodě a svíčky dva týdny nový. Neslyšel jsem zvuk palivového čerpadla při první poloze starování, zkusil jsem tedy vyměnit pojistku ale stále nic. Nesetkal se někdo s podobným problémem ? Děkuji Upraveno Únor 14, 201312 r od Suky
Únor 15, 201312 r Ahoj, ano je velmi pravděpodobné, že odešlo čerpadlo. Nemáš někoho s VAGem? Pro jstotu si to nech proběhnout diagnostikou. Nezdá se mi ta indikace ASR....
Únor 15, 201312 r Autor Děkuju zatím za reakce za chvíli přijede kamarád s diagnostikou, tak budu chytřejší
Únor 15, 201312 r Autor Tak diagnostika neřekla nic... zkusím ještě odpojit lištu motoru a uvidím jestli bude stříkat benzín... Netušíte někdo kolik může stát palivové čerpadlo?
Únor 16, 201312 r Když mě odešlo čerpadlo, tak to na diagnostice páni odborníci taky hned nezjistili, musely pak změřit jeho tlak a tlačilo málo.. Na 1.6 AKL 74kw mně vyšlo čerpadlo okolo 3tis. i s prací, ale nebylo origo.
Únor 17, 201312 r Autor Děkuji. V pondělí bych měl mít k dispozici pumpu na půjčení tak uvidím. Ještě mě napadlo, jestli by to teoreticky nemohl být imobilizer, že blokuje přívod paliva z pumpy? Je možný ho nějak otestovat? Děkuju
Únor 20, 201312 r Zhasne Ti po otočení kličku kontrolka imobilizéru? pokud ano tak je imo OK. Pokud by bylo něco špatně tak se závada uloží do paměti
Únor 21, 201312 r Autor Tak jsem vyměnil palivové čerpadlo a auto startuje! Takže jedna věc vyřešena. Po nastarování si auto chvíli drží 1 tis otáček a pak začinají kolísat, jdou až na nulu přičemž vše v autě zhasíná a pak se najednou vrátí na 1 tis. občas to i chcípne, dnes se chystám vyčistit škrtící klapku a palivový filtr. Nemá někdo tušení co by za tím mohlo být? Díky
Únor 21, 201312 r Autor Provedena výměna palivového filtru, a auto stále chcípá... Po odpojení váhy vzduchu auto nastartuje a drží otáčky, ale jakmile začnu přidávat plyn tak chcípá, po chvíli plyn neraguje vůbec. Netuší nikdo co by to ještě mohlo způsobovat?
Únor 21, 201312 r ja som mal taketo stavy pred dekarbonizaciou. auto cukalo na jednotke, pripadne malo fakt ze nestabilne otacky na volnobehu a bola absolutne lenive. po dekarbe motor bez problemov a motor uplne ako vymeneny. nehovoriac o tom, ze o pol litra zliezla spotreba Upraveno Únor 21, 201312 r od patrikcevela
Únor 22, 201312 r Suky: mě na podivné pocukávání pomohlo zkontrolovat sání, VAG nic nehlásil, ale v té pružné, jakoby vlnovcové plastové hadici sání vzduchu byla malá dírka, kterou to pak jak se klepal motor a auto, přicucávalo vzduch a řídící jednotka z toho blbla. Po utěsnění té dirky bylo najednou vše ok. Neříkám, že to je přesně tvůj případ, ale hoď na to oko.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.