Květen 9, 201015 r Kdyby jste někdo chtěl z okolí Mladé Boleslavi folie, tak dělá jeden pán v Mnichově Hradišti. Dělá z Bruxafolu a absolutně bez problému, žádné bublinky ani odplepování. Mám na něj jenom telefoní kontakt 603 287 298.
Květen 9, 201015 r ja si nechaval tonovat u autofolie Tinter.cz práce super cena rozumná ( Octavak Kombi 4770 včetně DPH) a jak jsem tam na to čekal ( cca 2 hod ) tak jsem se ptal na ty přední skla a dejte si na to pozor. jestli vám někdo nabízí fólii s atestem na přední stahovačky tak je to podvod a můžete za to dostat flastr, protože tónování z výroby bývá na těch 70 % propustnosti co vyžaduje zákon. Tím pádem je vyloučené jakékoliv další zatmavení. 5eči jako že mají schálenou fólii, povolený odstín atd. jsou jen lákačka aby jste se nechali ukecat. já mám přední taky nalepený, ale světlou fólií ( aby bylo vidět na řidiče ) a bez atestu, rozhodně je to lepší, protože oproti zbytku auta to vypadá celkem světle, od slunce to pomůže dost a řešit to podle mě nikdo nebude protože to na první pohled nikoho nenapadne. Oproti tomu ten atest vepředu svítí na 50 metrů a každej kdo se trochu vyzná vás v tom vykoupe podle libosti. Tak v tom maš 100% pravdu že na přednich nesmi nic byt,jelikož 70% propustnost je tam opravdu z vyroby pokud jsou okna tonovana.
Červen 14, 201015 r já si nechal natónovat všechna okna kromě čelního u Autoskla Gregi v Pardubicích a na Felicii Combi to vyšlo 4500 Kč vč. DPH. A jelikož mám všechna okna z výroby čirá, tak na předku je to 70% a zadek 20%. Folie jsou 3M
Říjen 13, 201014 r Nemáte někdo zkušenosti s temito firmami? http://www.tintek.cz/tonovani-autoskel nebo http://www.autofolieds.cz/ popřípadě poraďte někoho dobrýho v Brně
Březen 1, 201114 r Ahoj, mám jednoduchý dotaz, pročítal jsem si tu jednotlivé příspěvky o foliích na okna u řidiče a spolujezdce a jsem z toho trochu zmatenej. Když jsem psal do jedný firmy tak mi odepsali,že atesty dostanu jen na zadní okna a na přední ne. Takže asi neexistuje firma, co by udělila atesty jak na zadní tak i přední i kdyby splňovali nižší propustnost než je 70%, přední jsou jen na vlastní riziko, chápu to dobře? předem děkuji za odpovědi
Březen 1, 201114 r On je hlavní "problém" v tom, že okna na autě už z výroby jsou zatmavená na 70% propustnost. Jen Fabia Junior je měla bez zatmavení, tedy se tam daly legálně dát fólie. Sám jsem si kdysi nechal dělat fólie a atesty jsem dostal, jak nálepky na okna, tak kartičku, ale i tak to bylo k ničemu, když na první STK řekli, že propustnost je menší než 70 % a nazdar. Ty atesty mi dali v Holešovicích v Praze, je tam nějaké známé autosklo...
Březen 1, 201114 r Hledal jsem tady na foru jaký by byla taková ta vyhovující propustnost a rozhodl jsem se ze bych si nechal 20% na zadní a 30% u řidiče a spolujezdce jako to má jeden zdejší člen (viz první fabia vlevo), potom mi napsali tohle a já ted vubec nevim. Takže rikáš, že i kdyz si najdu firmu, která mi udelá na predni atesty tak stejně me můzou na STK kárat, vždycky se tam najde nějaký chytrolín
Březen 2, 201114 r A řešil jste už někdo ty malé bublinky na krajích zadního okna? Má to tam úplně každý auto. Fólie v tom místě úplně nedosedne a vytvoří se tam takovej rámeček kolem celýho okna. Mám Yetiho a ten má C sloupek černej, takže jsem chtěl, aby byl celej zadek černej a tohle by mě tam asi hodně vadilo. Koukal jsem na propagační fotky hodně firem co dělaj fólie a má to tam snad každej. Jde to nějak odstranit? Třeba nahřát horkovzdušnou pistolí a pořádně přimáčknout?
Březen 2, 201114 r To nikdo neodstraní. Je to keramika která je dělaná z přechodu černé do skla. Tak je to udělané tak aby to šlo jak kdyby do ztracena. Na to pak nalepíš fólii a udělá to ty tvoje bublinky.
Březen 2, 201114 r Já mám na autě všechny folie 12% propustnostní a atest mám jen zadní boční a zadní sklo. Samozřejmně že je problém s STK tak by mně hned vyrazily. Jestli dává nějaká firma i atest na menší než 70% prospustnost předních bočních skel tak to stejně na STK neprojde jak už tady bylo řečeno. Hlavně ta firma co dělá autofolie má certifikaci na tuto činost při které by se měla dělat evidence polepených aut. Kdyby náhodou se stala nějaká dopravní nehoda a policajti by zjistili že důvod nehody je způsoben špatnou viditelností kvůli tmavé folii mohlo by se stát že této firmě odeberou certifikaci. Proto věšina firem nemůže dát atest na boční přední okna s menší než 70% propustností. Tady je docela dobrý info
Březen 2, 201114 r Já vím, že je odstranit nejde. Jde mi o to, jestli někdo umí nalepit tu folii tak, že to pak není vidět.
Duben 2, 201114 r Já vím, že je odstranit nejde. Jde mi o to, jestli někdo umí nalepit tu folii tak, že to pak není vidět. Pokud chápu dobře, myslíš přechod mezi černým keramickým pruhem a čistým sklem. Snad nebudu působit negativně vzhledem k mému počtu příspěvků, nicméně však je možné tento přechod minimalizovat pomocí nejjemnějšího smirkového papíru, který se používá v kombinaci s vodou (jednak z důvodu prašnosti ale hlavně kvůli zvětšení účinku broušení přechodu a nepoškození skla). Ty černé půntíky tvořící přechod, ačkoli jsou pár mikronů vystouplé, dokáží fólii zamezit dokonalé přilnutí na sklo a tím je způsobený defekt "bílého rámu". čím více se keramické puntíky zbrousí, tím je přilnutí pochopitelně lepší a výsledný defekt je pak do jisté míry potlačený. Bohužel jsou firmy které hrají na čas, zákazníkům naslibují do 120minut budou mít auto hotové(což skutečně dodrží), ale na úkor kvality - přechody nebrousí a většinou na autě pracůjí 2-3 lidé, což se projeví v ceně. Schválně jsem pořídil fotografii mnou tónovaného zadního skla, bez použití výše zmíněné metody. (Omlouvám se za kvalitu fotky). Kdyby jsi měl zájem o tónování tvého auta, kontaktuj mě pomocí formuláře nebo tel.čísla na webových stránkách. Pro členy z fóra nabízím slevu 15% a jsem z Prahy což máš kousek
Duben 4, 201114 r To, že by někdo tu keramiku brousil jsem ještě neslyšel a je to pěkná blbost. když to obrousíš tak je to práce navíc a podle mě dost pracné tak bych si to nechal zaplatit. A nehledě na to, že ten prach bude všude kolem tak nedáš 100% záruku na to, že se ten prach nedostane při lepení pod fólii. Nevím v jaké firmě kde lepí fólie pracuje na jednom autě víc lidí.
Duben 4, 201114 r žralok: vysvětli mi, co je na tom za blbost. To, že jsi to neslyšel ještě neznamená, že se tento postup v praxi neaplikuje. Pokud si klient přeje minimalizovat defekt bílého rámu, pak nevidím důvod proč nevyhovět. Máš sice pravdu že je to proces pracný, ale pokud je klient puntičkář a vadí mu i takový detail jako "bílý rám" kolem okna, pak musí počítat i s menším příplatkem. Prach z broušení se pod fólii většinou nedostane už z několika důvodů - brousí se "pod vodou" proto se prach nedostane do ovzduší v takové míře a nemá šanci se přilepit na fólii ani na sklo protože před samotnou instalací, hned po broušení, totiž probíhá několik fází čištění skla k dokonalému výsledku pro minimalizaci výskytu prachu a jiných částic na skle. Mimochodem jedna z těchto fází je mimojiné použití izopropylalkoholu, který odstraní i ty nejmenší nečistoty včetně prachu z broušení. Nikomu nic nevnucuji a nechci se s někým přít. Mám své postupy, které jsem za těch pár let na doporučení ostatních instalatérů vysledoval jako skutečně nejlepší řešení pro dokonalou instalaci.
Duben 4, 201114 r Znám se se spoustou lidí co se v tomto oboru pohybují hódně, hódně a nikdo o tomto ještě neslyšel. Proč sem nedáš fotku toho jak jsi to brousil? Dle mého názoru. Když to budeš brousit tak nezamezíš tomu aby jsi se při broušení nedotkl samotného skla. Víš co to udělá když budeš brousit sklo? Budou tam rýhy nebo takový mléčný efekt. A víš jak je velký rastr třeba na Transitu? Na tom by jsi nechal ruce. Jak budeš brousit sklo třeba na Superbu? Nedostaneš se úplně na spodní stranu. Od koho berete fólie Bruxsafol?
Duben 5, 201114 r Nevím proč máte v nabídce fólie Bruxsafol. Kdo Vám je dodává? Jedinný dovozce a distributor pro ČR je firma SAFEX a ta nemá svoje další prodejce. Zásobuje a prodává jedině svým smluvním servisům s kterým mají smlouvu a prošli jejich školením na montáž fólií. S tou firmou se znám a informoval jsem se. Vaši firmu nikdo nezná a smlouvu s vámi nemají, takže od nich nemůžete mít fólie Bruxsafol a jejich školení. Jejich školení má význam a k něčemu je, protože s těma fóliema není jednoduché pracovat. Jsou daleko tvrdší než od jiných výrobců. Jen mě zajímá odpověď a taky kdy sem dáš fotku toho vybroušeného skla a na tom nalepená fólie.
Duben 23, 201114 r Nedávno jsem si nechal nainstalovat autofólii firmou Autofolie-levne a jsem naprosto spokojen. Sluníčko už začíná docela svítit, ale díky fólii je v autě pořád příjemně.
Květen 16, 201114 r zdravim všechny s OII co si nechávali dělat fólie. chci si k sobě nechat nalepit fólie a hledam někoho s dobrými zkušenostmi z okolí Praha a Kladno : ) díky
Červen 14, 201114 r Ahoj chci se zeptat na autoskloTS a vase zkusenosti. Chci si nechat polepit zadni okna a bocni zadni okna na fabii hatchback .. Diky
Červen 14, 201114 r Jsem z okoli Karvinska,autoskla TS jsou drazi,udelame jakekoliv auto za 3 tis cele,klidne napiste SZ domluvime se
Červenec 6, 201114 r Nakonec jsem si to nechal udelat v tinteku a zatim pohoda mam to mesic a jeste si necham udelat i na predni bocni okna zase u nich zatim spokojenost .. myslim ze je 5 let zaruka na praci i na folie pokud se nemylim
Červenec 6, 201114 r Na práci je záruka 2 roky. Nevztahuje se to na mechanické poškrábání. Jinak každý výrobce fólií má jinou záruku na stálobarevnost. Někdo 5 a někdo 7 let.
Červenec 6, 201114 r Jen 2 rocky? Aha No cosik mlel o zaruce ale stejne by mi ji neuznali takze jsem to moc neresil .. Upraveno Červenec 6, 201114 r od Petrkiller
Červenec 28, 201114 r Je zaujimave, ze folie na prednych dverach su zakazane a ja stretavam u nas policajnu fabiu s tmavymi foliami aj na prednych. Najlepsie je, ist vlastnym prikladom...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.