Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj všichni,

čeká mě výměna rozvodů po najetých kilometrech u Fabie I (02) 1,9 TDI 74kw. Chtěl jsem se zeptat v jaké cenové relaci se taková výměna pohybuje a na co si dát případně pozor.

Najeto bude 180 000.

Vloženo

to resis to same co ja :)

rozvody pocitej 3500-5000 zalezi kde a co vsehcno koupis a prace jak kde 1500-2500 kc

pozor si jen dej abys koupil ty spravny .) jsou dva druhy stary (s tlumicem vibraci - drazsi) a novy (bez tlumice - levnejsi)

Vloženo

každopádně se to dá ze starého systému předělat na nový za nižší cenu a jako bonus bude výměna po 120tkm místo 90tkm.

napis uzivateli Ladas na fóru dieselpower (ceny má skvělé a poradí co otřebuješ na překopávku).

pokud tedy nemáš nový rozvody a neměníš to jen tak po 90tkm.

když sundáš (nebo jen posuneš kousek) plastový dekl, tak koukneš na napínací kladku

tohle je starý systém (po 90tkm)

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198119-rozvody-sada-rozvodu-1-9tdi-fabia-octavia-superb.html

a tohle nový (po 120tkm)

http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038109243m-napinaci-kladka-fabia-fabia-2-roomster-octavia-octavia-2-superb.html

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Ahoj všem, prosím o informaci kolik vás stála výměna rozvodů v originál servisu u škoda fábia 1,4 tdi 59 kw .Byl jsem se poptat a bylo mi rěčeno ze cca 13000 Kč i s vodní pumpou. Je to možné ? kol100

Vloženo

No jsou to opravdu takové ceny, hold ceny značkových servisů :smich::palec2:

Ale kdyby někdo chtěl, tak rozvody na třeba 1.9 tdi 66-81 Kw dělám za cenu okolo 6500kč s prací V ceně origo rozvody+pumpa, nová chl. kap,nové těsnění vakuové pumpy, nové šrouby držáků motoru (cca1000Kč),diagnostika,nastavení časování. Na 1.9 Pd je cena obdobná, všechny přípravky mám. B)

Vloženo (editace)

Jsem z Hradce Králové,nic není problém. No a chceš jen nastavit předvstřik? U motoru 66-81 Kw se při výměně rozvodů sundává kolo vačky, ta se aretuje pomocí spec. přípravku v určité poloze a pak se teprv nasazuje kolo zpátky. Ten motor to schroupne, ale po takový opravě je zkrátka h***o. Kdyžtak si napiš o číslo.

Editováno: , autor: juke.box
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

boobika: taky budu musel měnit rozvody, jen nevím jestli je předchozí majitel nepředělal na novější typ. Jak to poznám? Přece po oddělání plastu motoru na rozvody neuvidím....

Vloženo (editace)

odděláš z motoru kryt, potom odcvakneš plastový kryt z rozvodů na pravé straně a odtud uvidíš i na napínací kladku.

s určením typu budeš postupovat podle odkazu, který je nad tvým příspěvkem. buď tam bude stará kladka s ramenem pro tlumič a nebo nová kladka s "ručičkou" na dopnutí.

Editováno: , autor: boobika
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

čau, dnes jsem jel k technikovi na výměnu rozvodů(Fabia Tdi ATD, udajně starší typ), komplet jsme to rozhodili a zjistili jsme nemilou věc. Objednal jsem starej typ rozvodů+pumpu+tlumič....po oddělání krytu je tam novej typ(bez tlumiče..)

Předělávka na nový typ to určitě není, je možný že by tam dali ve výrobě novej typ, nebo tam mám jinej motor?

Jde nějak poznat novější ATD od toho starýho, jinak než podle rozvodů?

Vin: TMBHS46YX13213975

Dík

Vloženo

by mne zajímalo, jak poznal, že to není předělané.

nevybavuji si teď nic jiného (krom rozvodů a deklů kolem), v čem by byl samotný motor jiný. jedině pokud přečteš číslo motoru (ne kód), tak se lze v etce podívat na rok, ve kterém je ten motor vyroben.

Vloženo

by mne zajímalo, jak poznal, že to není předělané.

nevybavuji si teď nic jiného (krom rozvodů a deklů kolem), v čem by byl samotný motor jiný. jedině pokud přečteš číslo motoru (ne kód), tak se lze v etce podívat na rok, ve kterém je ten motor vyroben.

pokud je tam origo starej typ ATD (rv 2001 je určitě starej typ s tzv tlumičem vybrací řemen - dražší rozvody s kratším intervalem výměny), tak se při záměně na novej typ rozvodů musí zbrousit litinové uchycení spodního deklu + oříznout nebo ohnout spodní kryt rozvodů (vodící kladka je větší a prostě nevejde) a díra pro kladku je lehce šouplá....takže by to poznat měl ...

jinak jsou ty motory stejný

Vloženo

taky jsem na to koukal, nic broušenýho, nebo upravovanýho tam vidět nebylo...žadné převrtání, ani zaslepení kanálku oleje pro tlumič..nic takového

Navíc, odhaduje, že jsou tam původní rozvody, všechny šrouby na lepidlo, fakt do toho asi nikdy nikdo nelezl..(ale už má řemen něco za sebou, vypadal hodně jetě)

Mám najeto 168t KM, nevypadá že by to bylo přetočený...ten motor asi fakt bude měněnej, ale ted nevím jestli být za to rád nebo ne...

Každopádně díky za rady.

Vloženo

tlumič žádnej kanálek nemá a pokud jste nesundaly spodní dekl rozvodů, tak to ani nepoznáte, je to vidět až právě dole, pod vodící kladkou (tam to ale upravený být musí a pozná se to)....jestli tam jsou původní rozvody nepoznáš, šrouby na lepdilo se dávají normálně ;)

jestli není motor zhuntovanej, byl bych za novější typ rozvodů jen rád...proto jsem je tam taky dával :)

  • o 5 týdny později...
Vloženo

Je v nich technicky nejaký rozdiel? Priznám sa, že ušetriť ma láka, i km výdrž je väčšia, ale oblieva ma hrúza, že sa to rozpadne, alebo padnu ventily, alebo remeň....

Ako si sa ty kibi dostal k nápadu tam dať axr rozvod?

Vloženo

nové rozvody mají jinou pumpu, větší kladku a nemají tzv tlumič vybrací kmitů řemene = cca o 1500,- levnější....já mám na motoru přez 200tkm, 2x větší výkon než v originálu a rozvody drží, že bych jezdil jak děda kloboučník se určitě říct nedá :) jinak o pár přízpěvku vejš jsem k tomu něco psal....mne to nenapadlo, dočetl jsem se to asi dva roky zpět na DP foru...jinak jsem to s kamarádem dával do kupy (já byl spíš podržtaška) a nebylo to nic strašnýho

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tak rozvody sú nové, nechal som "originály" atd, nie tie atx, motor je nastavený, už netrhá, ide plynulo a ťahá vo všetkých otáčkach, čo predtým od cca 2800 nerobil. Díky za tipy chlopi. Budúci mesiac ešte prehodím brzd. kotúče. V pneuboxe na panonskej mi chlapi pri skladaní auto (prei kontrole geometrie ) zdvihli za motor( na zdvihaku boli nejake ramena co ostali vyssie a auto prestalo klesat vpredu... ), čo strhlo nejaké skrutky uchytenia motora na hlinikovom kuse a nejaku gumennu suciastku. Keby ho cely odtrhli tam, tak to aj pekne opravia. To ze motor drzal posledne 2 dni na 1 skrutke, som sa dozvedel iba včera. Dajte si na ten pneubox pozor.

  • o 3 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Mám fábii 1,9 TDI  74 kW z roku 2006. Koupil jsem ji jetou, měla 130.000 km. Nyní mám 200.000 km. První rozvody dělány při 90.000 km. Ale v servisce se píše : Každých 120.000 km navíc - výměna ozubeného řemene ( motory PD ). Takže sem z toho blázen, kdy mám správně udělat druhou výměnu. Díky za rady.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...