Publikováno Březen 7, 201312 r Ahoj, zjistil jsem že mám prasklý kompresor klimatizace a nechce se mi kupovat nový, protože celé potrubí je velmi zrezlé a kdybych to chtěl opravit, tak za to dam stejně peněz jako jsem dal za auto. Také je čas vyměnit klínový řemen.Má otázka teda zní: Když koupím řemen pro motor bez klimatizace půjde mi tam dát, aniž bych musel odstraňovat kompresor a tím bych kompresor vyřadil? Kompresor bych odpojil, aby se mi nespínal. Je to reálné?Díky za odpovědi. motor: 1.8T, 110kw, AGU
Březen 7, 201312 r reálne by to bolo (dnes ľudia dokážu zázraky ),ale vidím pár problémov.. 1) bez odstránenia kompresora to nepôjde (bránil by v dráhe klin.remeňa) 2) trafiť správnu dĺžku klin.remeňa
Březen 7, 201312 r Autor ad 1) to mě právě zajímalo, jestli kompresor bude překážet nebo ne ad 2) délku bych neřešil. vzal bych pro motor bez klimy
Březen 7, 201312 r Co máš vlastně s kompresorem? Nech to tak jak máš. Řemenice je dělaná na trvalý provoz. Pokud není v soustavě tlak nesepne spojka, takže to vše bude fungovat jen jako kladka. Kompresor se "točit" nikdy nebude, spojka jej nepřipne.
Březen 7, 201312 r Autor kompresor je u příruby prasklý - neopravitelné. Právě, že se mi kompresor sepne. ted jak se udělalo teplo, tak na zakolísání otáček poznám, sepnutí kompresoru, když sepnu klimu
Březen 8, 201312 r Moment, takže je prasklý tak, že chladivo neuniklo? Jinak by nespínala spojka. Jo, ještě můžou otáčky zakolísat jen když sepnou ventilátory na chladiči. Ale ty taky nesepnou když není v soustavě tlak. Takže tlak tam asi máš. A prasklé to je jak, nemůže se to rozpadnout? Pokud ne, tj., že řemenice může klidně dál plnit fci kladky, tak jen odpoj konektor od spojky. Pokud hrozí, že se to rozpadne, tak bych raději zašel odčerpat chladivo a vymontovat kompresor.
Březen 8, 201312 r Autor chladivo samozřejmě uniklo. já si taky myslim, že by to bez tlaku nemělo spínat, ale když smažu na vagu chybu, tak dokud se mi nesepne klimatizace tak se chyba neobjeví. Kterej konektor od spojky myslíš? asi bych to takhle odpojil a nechám to být.
Březen 8, 201312 r Dole pod motorem. Vlez pod auto, sundej kryt pod motorem a na kompresoru ho najdeš. Jinak bez tlaku to FAKT nemůže spínat. Je to v podstatě taky ochrana proti zadření, protože pokud není chladivo tak nemaže.
Březen 10, 201312 r Autor něco podobnýho jsem potřeboval, díky:) evidentně tam při použití kratšího řemenu bude něco překážet:D
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.