Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


  

236 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Fabia Ambition Tour, HB, priplatky za: stribrna briliant metaliza, hlavove airbagy, bocni listy, cire projektory 0,- al. kola 15“ Line 0,- , rezerva, construct.

Pri zadavani do vyroby necelych 265 tis.

Editováno: , autor: Pandora
Vloženo

Fabia Ambition Tour, HB, priplatky za: stribrna briliant metaliza, hlavove airbagy, bocni listy, cire projektory 0,- al. kola 15“ Line 0,- , rezerva, construct.

Pri zadavani do vyroby necelych 265 tis.

 

A co ti brání zajít zítra k dealerovi a objednat to co máš vybráno?? Za ty prachy teď dlouho nic lepšího nebude... tak abys nepřebral. Vem 1,4 a buď rád, že se ještě vyrábí. Budeš spokojený. Pokud bys časem začal jezdit delší cesty, předěláš to na plyn. Sto tisíc věřím, že natočíš bez vážných potíží. U TSi budeš s každým startem poslouchat, co se ti zase sype. Toto je blbuvzdorný a hospodárný (můj názor) motor. A v krátké fabii pojede relativně svižně. 

 

Ještě pár měsíců váhej a škodovka ti tvé dilema vyřeší sama. Budeš mít oturbené HTP a s ním novou kolekci problémů. 

Vloženo (editace)

Zase tu robite s tsi strašiaka. Ja mam už vynovenu verziu.  Mám nabehane za cca 16 mesiacov 22 tis km a zarachtalo to len 1x aj to len po výmene oleja. Jazdím každodenne 5 km trasy tam a s5. Zatial pohoda. No ale u mna auto vydrží max. 3 roky a ide z domu....

Editováno: , autor: mino2
Vloženo

U mna nie, ale občas ho prevetram cca 300 km trasou cez víkend. Problem som  mal s pískajucim čerpadlom ale to sa vymenilo na záruku a je klud.  Ale je  len týžden zatial od výmeny.

Vloženo

Pandoro, pro boha, už něco konečně kup! A je fuk co, protože podělat se může všechno. To co tady (a jak jsem zjistil, nejen na tomto foru) píšeš pořád dokola se už nedá číst! :kol-44:

Vloženo (editace)

hele, sice jsem ti radil TSI, ale to jsem nevěděl, že jezdíš hlavně krátký trasy. Kup 1.4 16V a budeš mít klid. A nebo kup TSI a budeš se i bavit. Te´d si vyber, jestli chceš mít klid nebo se bavit. Ani jedna varianta není špatná. Záleží, kolik přesně km ta krátká trasa je. Pokud by to bylo 5 - 8 tak bych se toho vyloženě nebál... Pokud nad 10km, tak už bych se vůbec nebál. PS: já měl takový dojem, že už Fabie nejdou konfigurovat a pouze jdou koupit skladové vozy... Ale teď nevím, jestli to neplatilo pouze pro krátké Fabie...

Editováno: , autor: Rypicong
Vloženo

A co ti brání zajít zítra k dealerovi a objednat to co máš vybráno?? Za ty prachy teď dlouho nic lepšího nebude... tak abys nepřebral. Vem 1,4 a buď rád, že se ještě vyrábí. Budeš spokojený. Pokud bys časem začal jezdit delší cesty, předěláš to na plyn. Sto tisíc věřím, že natočíš bez vážných potíží. U TSi budeš s každým startem poslouchat, co se ti zase sype. Toto je blbuvzdorný a hospodárný (můj názor) motor. A v krátké fabii pojede relativně svižně. 

 

Ještě pár měsíců váhej a škodovka ti tvé dilema vyřeší sama. Budeš mít oturbené HTP a s ním novou kolekci problémů.

Za skoro stejné peníze je lepší Roomster Trumf Ambition, ale ten se holt nelíbí každému. A Škodovka taky nenápadně zdražuje, akční Fabie a Roomstery za poslední půlrok asi o 5000. Navíc proti předchozímu Freshi je v Trumfu za příplatek už i metalíza. Takže nemá smysl váhat, nic lepšího už opravdu nepřijde. A až skončí 1.4 16V, bude hotovo. Mimochodem, doufám, že ten motor najede bez vážnějších poruch aspoň 250 tisíc, stovka by byla trochu málo, ne?
Vloženo

Nejlepší akce jsou už za námi a myslím, že ani v dohledné době nebudou. Mě stálo auto 270 i s metalízou, parkovacími senzory a další doplňkovou výbavou. Dneska bych se pod 290 nedostal.

Vloženo

Svět motorů na téma ojetiny, opět u FII chvála motoru 1,4 63 kW, prý má z 55 kW a 74 kW to lepší, tj. v jednom případě zátah od spodu, v druhém tah v nišších otáčkách, u TSI od června 2011 zmíněna konstrukční úprava, kdy u rozvody nerachotí.

Jenže i po červnu ty rozvody někomu rachotí a bezporuchová 1,4 nad 25°C startuje a na několikátý pokus a ani u jednoho se přesně neví proč.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...