Přejít na obsah

Jaký motor vybrat - HTP, TSI, 1.4 16V nebo TDI?


Milh@us

  

233 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Stejný rozdělení mají i "jedničkový" fábule, tam je dělicím ročníkem 2003, stejěn tak i oktávie "jedničky" i "dvojky" - a dokonce mezi faceliftem dvojky a původním provedením byl takovej rozdíl, že bylo poměrně hodně častou chybou, když bazary a nejrůznější prodejci ND označovali faceliftovanou "dvojku" jako "octavia III" - i když do uvedení "pravý trojky" na trh bylo ještě spousta času...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to úplně jinak - u jedničkové Fabie přišel facelift s modelovým ročníkem 2005, který začal být vyráběn v srpnu 2004. A tím bych jedničkovou Fabii v tomto tématu uzavřel.

http://www.autorevue.cz/fabia-pro-rok-2005-podrobne-informace-o-faceliftu_1

 

http://www.auto.cz/skoda-fabia-2005-usporny-facelift-16772

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Zdravím ve spolek. Kontrolní otázka ? Pokud by jste se rozhodli pro nové auto.

Motor TSI 63kW, nebo klasiku 1,4  16V? Prosím bez zbytečných poznámenk.

 

Ježdění cca denně 11km tam , po šichtě zpět, občas kousek dál  cca 50+50km, dál íce spíše vyjímečně.

HTP netřeba řešit. Uvítám prosím veškeré rozumné argumenty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já právě váhám , jelikož nemám s těmito motory zkušenost. Jít do klasiky, nebo jít do TSI. Problémy s HTP jsem si již prošel, tak proto ta nejistota. Chi mít klid. Měl jsem Feldu 1,3MPI, kde jsem 130tkm měnil olej a filtr  a  víc jsem nemusel řešit. No a tak bych si to teď nějak představoval znovu.

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

R tsi jsem měl a pro neodstranitelný problém s pronikáním benzínu do oleje jsem ho vyměnil za R 1.4. Takže můžu srovnávat. Asi takhle, tsi je oproti 1.4 odspodu živější, motor je tišší a spotřeba menší. 1.4 mám 14 dní a pomalu si zvykám. V nižších otáčkách to prostě nejede, musí se to vytočit a tomu odpovídá spotřeba. Ale zas tak hrozný to není. Ale jak je 1.4 v otáčkách má sílu, tam je prostě ten obsah víc znát. Bohužel to ale zase víc řve :-) Pokud chceš srovnání tak tsi jasně vede, ale má takových jiných svých problémů, že mě do domu už nesmí. Pokud to chceš na pár let tak asi tsi, ale jen s prodlouženou zárukou. Pokud to chceš na delší dobu tak 1.4 a budeš klidně spát :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě jakožto dlouholetý člen  fora, vím co se ohledně TSI řeší, jakožto dlouholetý vlastník motorů HTP, vím taky co se řeší a taky právě proto vím čím a na co tyto motory trpí a taky jsem si podpálenýma ventilama atd. prošel. Proto teď řeším relativně spolehlivé 1.4, nebo relativně moderní TSI. Protože a jelikož je to pro nás dost velká investice tak nechci zhrůzou otočit klíčkem a uslyšet zarachtání řetězu. :kol-32:

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně R už se nevyrábí, výroba skončila na konci dubna. Takže pouze skladové, kde tě bude limitovat výbava. Ale co jsem se bavil v servisu tak sehnat se dá ;-)

ano já vím, právě proto (jednoho máme ) chci znovu. Na výběr něco ještě je je sice minimum 1,4 ale taky jsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jízdně je prostě tsi lepší o tom ani slovo. Jestli máš htp tak to hned poznáš. Zkus nějakou testovací jízdu a uvidíš. Každopádně u mě vyhrála spolehlivost, proto jsem šel po zkušenostech z tsi radši do 1.4. Na krátké jízdy určitě vhodnější motor.

Editováno: , autor: mkaba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozhodoval jsem se a zvolil TSI. Zvolil jsem dobře. Služební Roomstery máme s 1.4.

TSI je krásně tiché, jede ve větším rozsahu otáček, má delší zpřevodování a přesto se nemusí tolik řadit.

 

Nejlepší bude když se svezeš. Kupuj motor podle toho jak se ti s ním jezdí, ne podle toho co kdo píše na webu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dostal za uši za další vlákno a krom pokecu o TDI, oktavkách a hafo dalšího balastu jsem se dozvěděl že pět z deseti doporučuje HTP, dalších pět 1,4 a dalších pět TSI.

Takže jsem tam kde jsem byl. Ale přesto dík za názory k mému dotazu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se mě někdo v mém okolí zeptá co bych mu doporučil z benzínových motorů u škodovky tak mu na rovinu říkám TSI nebrat, hlavně ne ročníky okolo začátku serie a raději vůbec nebrat. Lidem co jezdí do 15 000 za rok doporučuju atmosféry a třeba kámošovi který jezdí okolo 10 000 za rok jsem doporučil 1,6 16V a je spokojenej. Takže u tvého výběru za mě jedině 1,4 16V. HTP máme F1 doma - nelze srovnávat s novější verzi, vím, ale po zkušenosti s dynamikou a kultivovaností chodu bych ho už nechtěl jako hlavní auto.

 

Navíc když tu 1,4 16V aspoň jednou za týden protáhneš po dálnici, myslím že přežije dost dlouho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se mě někdo v mém okolí zeptá co bych mu doporučil z benzínových motorů u škodovky tak mu na rovinu říkám TSI nebrat, hlavně ne ročníky okolo začátku serie a raději vůbec nebrat.

 

Ale on neuvažuje o začátku výroby TSI, on chce nové, nebo max rok staré.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...