tiktak Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 R.v.2019 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Únor 2019 Sdílet Vloženo 12. Únor 2019 Že má výfuk i na pravé straně. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 Vždyť je vidět vyústění pravého tlumiče do té koncovky... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 @Aleš_BX Alešku, nebud porad takovy hnidopich 2 4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 [emoji16] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Habi001 Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 změna u TSI je v tom, že nemá na každé straně dvojité ukončení výfuku, ale jednoduché, viz. foto víše u příspěvku @tiktak 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 13. Únor 2019 Sdílet Vloženo 13. Únor 2019 Tak odtud možná pramení ten zmatek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiktak Vloženo 14. Únor 2019 Sdílet Vloženo 14. Únor 2019 Já si myslím, že je to po otevření obrázku jasně vidět jak má model 2019 Tsi výfuk do koncovek. O tom byla přeci diskuse, nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 Tuší někdo, po jakých km, případě letech se mění u RS245 olej v diferenciálu? :-) Vyhledavačem jsem nenašel, že by se to tu řešilo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 Ten je doživotní [emoji23] Osobně bych ho vyměnil maximálně po 60000km společně s olejem v převodovce, nebude to likvidační suma... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 Že by to fakt nebylo v servisním plánu jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 V 13. 2. 2019 na 13:26, Habi001 napsal: změna u TSI je v tom, že nemá na každé straně dvojité ukončení výfuku, ale jednoduché, viz. foto víše u příspěvku @tiktak RS TSI mělo vždy na každé straně jednoduchou koncovku nebo se pletu? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 Mělo a myslím, že je tomu tak i doteď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 (editace) před 4 hodinami, Plzeňáček napsal: Tuší někdo, po jakých km, případě letech se mění u RS245 olej v diferenciálu? :-) Vyhledavačem jsem nenašel, že by se to tu řešilo... Každý 3 roky je, ale musíš mít oktavii s VAQ.erwin.seat.com_erwin_rp_elsaweb_aaaactr_MMContentAction_lev.pdf Editováno: 21. Únor 2019, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 RS245 má VAQ standardně, ne? :-) Super, moc díky :-) když to tak má Cupra i Golf, bude to mít RS245 stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 (editace) tak asi jo.. nevím :) Editováno: 21. Únor 2019, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 21. Únor 2019 Sdílet Vloženo 21. Únor 2019 (editace) Noo tam jsem se to nedocetl, ale treba tady: Výkon 180 kW se přenáší pouze na přední nápravu, proto je RS 245 vybavena systémem elektrohydraulického samosvorného diferenciálu přední nápravy (VAQ), který u vozu zajišťuje plynulý přenos točivého momentu, a to v kontextu s dostatečnou trakcí. VAQ disponuje elektrohydraulicky ovládanou lamelovou spojkou, která principiálně připomíná mezinápravovou spojku Haldex. Ta je umístěna mezi diferenciálem a pravou polovinou hnací nápravy a dle aktuální situace umí poslat až 100% hnací síly na jedno z předních kol. nebo tady: Nyní přichází Octavia RS245, která má vše změnit. Dostala 15 koní navíc, přemapovanou řídící jednotku, nový výfuk, samosvorný diferenciál VAQ a pár designových úprav. nebo tady: Při přehnaně prudkém rozjezdu na mokru uslyšíte od podvozku hromové rány, samotné průjezdy zatáčkami zlepšuje sériově dodávaný elektrohydraulicky ovládaný samosvorný přední diferenciál VAQ, který k žádné jiné octavii nedostanete. takže asi fakt má... Editováno: 21. Únor 2019, autor: Plzeňáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 22. Únor 2019 Sdílet Vloženo 22. Únor 2019 RS245 180Kw má VAQ standardně. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 24. Únor 2019 Sdílet Vloženo 24. Únor 2019 V 22. 2. 2019 na 9:59, Martin Bednář napsal: RS245 180Kw má VAQ standardně. No teď už dělají jenom 180kw - 245HP ale VAQ nemá. VAQ byl jenom u 245 když jela souběžně s 169kw/230HP. Nyní nelze ani připlatit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 24. Únor 2019 Sdílet Vloženo 24. Únor 2019 (editace) Neni VAQ ve standardu, tj. proto se nepriplaci...? "Standardní výbavou upravené Octavie RS se stane elektrohydraulicky ovládaná uzávěrka předního diferenciálu VAQ." https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/dalsi-modely-skoda-dostanou-digitalni-budiky-octavia-rs-se-s/r~24ec91b2188011e8a79a0cc47ab5f122/?redirected=1551019176 Editováno: 24. Únor 2019, autor: Martin Bednář Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 24. Únor 2019 Sdílet Vloženo 24. Únor 2019 On 1/25/2019 at 11:40 PM, bojler said: VAQ zustal pro TSI, jen vyfuk ma stejne jako nafta uz jenom jeden. MR2019. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 25. Únor 2019 Sdílet Vloženo 25. Únor 2019 (editace) před 20 hodinami, Martin Bednář napsal: Neni VAQ ve standardu, tj. proto se nepriplaci...? "Standardní výbavou upravené Octavie RS se stane elektrohydraulicky ovládaná uzávěrka předního diferenciálu VAQ." https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/dalsi-modely-skoda-dostanou-digitalni-budiky-octavia-rs-se-s/r~24ec91b2188011e8a79a0cc47ab5f122/?redirected=1551019176 VAQ už vůbec u RS není! Ta zpráva je rok stará. Nikde na stránkách Škoda auto o VAQ ani zmínka a když o současném RSu psali tak kritizovali že VAQ zní sebrali. Ke konci článku: U silnější verze dříve standardní diferenciál VAQ s elektrohydraulicky ovládanou uzávěrou totiž nyní nefiguruje ani mezi doplňky. http://www.autoforum.cz/predstaveni/skoda-vratila-do-nabidky-octavii-rs-je-silnejsi-i-levnejsi-ale-jen-na-oko/ Editováno: 25. Únor 2019, autor: kacer1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 25. Únor 2019 Sdílet Vloženo 25. Únor 2019 VAQ v RS je.V ceníku je označen XDS+.Viz ceník: https://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/359dbc46-d4b3-4b28-be07-377e37502f36/octavia-derivaty-cenik.6bcc3e8276cb6d2763e50a1d7e2cfd2e.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 25. Únor 2019 Sdílet Vloženo 25. Únor 2019 XDS+ je něco jiného. VAQ opravdu nikde uvedený ani v ceníku ani na webu není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacer1 Vloženo 25. Únor 2019 Sdílet Vloženo 25. Únor 2019 (editace) Nebudu se hádat současné RS VAQ nená, XDS+ je neco jiného tento systém ,,nahrazuje VAQ" tím že přibržďuje v zatáčce méně zatížené kolo aby se neprotáčelo ale klasickej VAQ to není!!! Sorry než jsem to napsal bojler mě předběhl. Editováno: 25. Únor 2019, autor: kacer1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.