Říjen 19, 201311 r nevím co děláš, nevím čím se živíš, ale takhle to prostě je. já taky 120 jezdit nebudu, ale kvalita všech elektrický součástek je děsná... P.S jinak pokud nechceš diskutovat, tak nemáš co na diskuzi dělat ale věřím, že na negativum se odpovídá hůře. ale tady nejde o diskuzi, ty se stejně nenecháš přesvědčit.... nejhorší zkušenosti jsou totiž myslím si a jedna paní povídala.... vydávané za dogma a pravdu..... píšeš nesmysly, o kterých jsi přesvědčen že to tak je... zeptej se v servisech kde jsou největší slabiny, a věř že elektronika v tom smyslu jak jsi to popsal určitě ne!
Říjen 19, 201311 r Ze vam do toho jeste vstoupim, kdyz si prostudujete tohle forum, tak tu zase neni tolik zprav o tom, ze by se posral treba system automatickeho parkovani, esp, elektricka sedadla, proste vselijake vychytavky a ona jich zase Skodovka az tolik nenabizi. Zato je tu spoustu topicu o poruchach ciste mechanickeho charakteru. Takze bych to opravdu nevidel tak dramaticky. Tyto vase uvahy jsou dneska hodne v mode, ale podle me uplne liche. A je jen vase skoda, ze si kvuli nepodlozenym teoriim nemuzete vychutnat auto s plnou vybavou. Upraveno Říjen 19, 201311 r od mike_k
Říjen 19, 201311 r Mluvis mi z duše, přesně to jsem se snažil vysvětlit.... elektronika je několikanásobně spolehlivější než mechanické díly a to jakéhokoliv auta, stroje, čehokoliv.... I když mi kdysi odešla spínací skříňka, nebo páčka linkru nebo i váha vzduchu turba, vždy to byl mechanicky problém.... A souhlas i vtom.... mel jsem O Ii v maximální výbavě, ted OIII téměř se vším co tam jde a vim ze další auto nebudu chtít ochudit ba naopak dovybavit tím, co se mezitím objeví.... A jak psal pawou, bez většiny elektroniky by v případě poruchy neceho auto jelo,... nicméně při mechanické poruše většinou nikoli Upraveno Říjen 19, 201311 r od Hravec
Říjen 19, 201311 r nepodložené teorie? že známému v 2 roky starém RS 147kw v plné výbavě, neustále po 3 blbne columbus, místo v Praze sem byl ve Wroclavy, podělala se jednotka natáčení xenonů a nivelace, které už na po druhé funguje? (asi se s tím autem příště vyfotím i jak sem upravoval hodny přes vcds abys mě věřil) dále jsem tu četl 2 případy, kdy blbly elektrický udělátka v l@k v oct 2, spárování klíču s nastavením sedačky a zrcátek apod.... opět elektrické wifikundace. dnes se veškére programování různého SW, ať ve facebooku, v googlu v autech dělá co nejrychleji a neřeší se detaily, ty se popřípadě vyřeší v průběhu a pouze jenom velké problémy.... mám objednané l@k lehce ojeté, to ti přijde bez plné výbavy? opět tahle tvoje teorie je nesmyslná. mě zase příjdou u vás hodně v módě velké kola na oktávce, sportovní design, sotva pár kw pod kapotou, plno elektrických píčovin, které jenom mě škodí apod, každý to hold vidíme jinak. a ty se divíš, že je plno mechanických problému? ono to auto chce údržbu, slušně jezdit a ne tu co předepisuje výrobce, ta stojí za nic. elektrika takovou údržbu nepotřebuje, proto funguje jak říkáš lépe než mechanická,. stačí se podívat po čr jak vypadají silnice, opět se divíš že sou mechanické problémy, já ne. Upraveno Říjen 19, 201311 r od kokta7
Říjen 21, 201311 r Nový paket Challenge...divím se, že s tím vůbec přicházejí když nestíhají RS vyrábět. http://www.autorevue.cz/skoda-octavia-rs-challenge-prvni-akcni-verze-noveho-eresa
Říjen 21, 201311 r Cierne zrkadla a disky? Velmi nechapem, co je na tom "Challenge" Ocakaval som 340 mm brzdy, 230 koni a samosvor...
Říjen 21, 201311 r Cierne zrkadla a disky? Velmi nechapem, co je na tom "Challenge" Ocakaval som 340 mm brzdy, 230 koni a samosvor... za těch pár korun bys mohl očekávat naopak mnohem méně, než nabízejí. Pokud se těch lesklých věcí týče, dostane to auto úplně jinej glanc, než matný plasty.
Říjen 21, 201311 r Co sa tyka cien, tak priplatok 1000 € (Performance u G7 GTI) za spominatych 10 koni, vacsie brzdy a somosvor, nepovazujem za presvihnuty... BTW: chromovany ramik masky a zrkadla vo farbe karoserie nie su matne plasty
Říjen 21, 201311 r jasně, už jsem si taky všimnul, o co přesně se jedná. Když psali o masce, myslel jsem celou. Nicméně Performance od GTI je zcela o něčem jiným. Tady, u RS, je to spíš opti paket.
Říjen 21, 201311 r http://svetmotoru.auto.cz/clanek/technika/4481/skoda-octavia-rs-2-0-tdi-rs-vs-nafta.html další testík
Říjen 23, 201311 r Ví někdo proč jsou v přední mlhovce dvě paraboly? V jednom autosalonu kde je vystavená na to čtyři zaměstnanci podivem dívali a nikdo mi nedokázal odpovědět proč.. Ve výbavě CORNER funkce nebyla.
Říjen 23, 201311 r nic jinýho, než corner mě nenapadá. Asi se nevyplatí vnitřní parabolu dělat dvěma způsoby.
Říjen 23, 201311 r neco na tento zpusob viz. foto,... ale nevim jak to presne bude,... je moznost ze mlha a corner budou prohozeny a nebo pri mlhovkach budou sviti obe paraboly ........ tezko rici,... staci jenom odzkouset a nebo zavolat do skodovky ......... me se volat nechce a na odzkouseni sem auto jeste nemel
Říjen 23, 201311 r Nevím jak je to nastavený ale mě při zapnutých mlhovkách svítí obě žárovky. Zda jde corner nevím prý to svítí jen za jízdy. Zátím jsem nepřišel ani jak funguje natočení ASF xenů při jízdě. Když nastartuju tak se xeny skalibrují sklopí dolů potom se rozjedou do strany a nakonec se ustálí do základní polohy.
Říjen 23, 201311 r Nevím jak je to nastavený ale mě při zapnutých mlhovkách svítí obě žárovky. Zda jde corner nevím prý to svítí jen za jízdy. Zátím jsem nepřišel ani jak funguje natočení ASF xenů při jízdě. Když nastartuju tak se xeny skalibrují sklopí dolů potom se rozjedou do strany a nakonec se ustálí do základní polohy.
Říjen 24, 201311 r Kačer: dyť je to krásně vidět jak se natáčí, kam natočíš volant tam se točí světla....
Říjen 24, 201311 r ano u vozidel která mají AUTO + musí to být povoleno v infotainmentu vozidla či v Driving mode selection - (pokud ho auto má) v módu Individual natáčení nevypnuto... nebo nastaven mód ECO Upraveno Říjen 24, 201311 r od Hravec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.