Publikováno Březen 29, 201312 r Ahoj, chtěl bych se zeptat, před 3 roky jsem si nechaval menit v autoservisu kompletní rozvody, ted jsem byl na diagnostice na VAG a řekl mi mechanik, že mám polohu vačky v záporné hodnotě na -4,4°, nemělo by to byt na 0? Prosím o radu, jestli to nemám seřidit na tu 0°? foto zde: http://www.2i.cz/6924a78d5e Upraveno Březen 29, 201312 r od hudyx
Březen 29, 201312 r hudyx aj máš s tým autom nejaké problémy (štarty,spotreba),alebo ti to zistil len tak pri bežnom napojení a kontrole??
Březen 30, 201312 r Přípravky vůbec nepotřebuješ , stačí odendat kdyt nahoře na rozvodech , mít zahřátý motor, a jak tam sou ty 3 šroubky tak povolit lehce otočit vačku, a změřit znova přes vag. Ale jestli to nic takhle nedělá tak bych neřešil. Já než jsem si dělal rozvody tak jsem tam měl -2 , po rozvodech jsem to dal na přesně 0 a jen se zvedla lehce okamžitá spotřeba na volnoběh, jinak nic .
Březen 30, 201312 r Autor RPJI: Díkes :-) No hele, pokud auto stojí venku, když mrzne, tak jsou špatné studené starty, točí dlouho a škytá přitom, tak bych to rád uvedl na tu 0° a zjistit, jestli se to zlepšilo. ( ale všechno je OK, žhavení, vstřiky atd). A tohle je jakože nejjednodušší zpusob, jak s temi starty udelat neco, kdyz je to seklý o tolik a jsem zvedav, jaky bude efekt :-) Upraveno Březen 30, 201312 r od hudyx
Březen 30, 201312 r na nulu se to dela u edc 15 tedy starsi PD motory, u edc 16 se to dela na pripravky Udelej si to jak chces a ty RPJI nerad kdyz o tom moc nevis..
Březen 30, 201312 r Autor na nulu se to dela u edc 15 tedy starsi PD motory, u edc 16 se to dela na pripravky Udelej si to jak chces a ty RPJI nerad kdyz o tom moc nevis.. takže je to dobře to mínus 4,4 nebo co s tím mám dělat teda :-D ? Upraveno Březen 30, 201312 r od hudyx
Duben 2, 201312 r Mohl by ses prosím trochu více rozepsat, proč se u nových PD (edc16) dělá podle tebe na přípravky? Zkoušel jsem 2 auta, kde ještě nebyly dělaný rozvody a diagnostika ukazovala nulu. Takže z výroby to mají špatně? Upraveno Duben 2, 201312 r od XTomos
Duben 2, 201312 r nemaji to spatne, jen je pouzity jiny system snimani otacek klikovky. Proste to tak je u edc15 na 0, u edc16 na pripravky.. Zkus si sam nastavit O2 na pripravky a na 0 a sam uvidis
Duben 3, 201312 r Tak jinak, odpovím si sám, na svém autě OII 77 mám hodnotu nula a najeto 120 tis.km, přesně před výměnou. Opotřebením se řemen prodlužuje a naměřené hodnoty jdou do plusu. Tedy hodnota nula asi opravdu nebude správně? Jestli je podle tebe hodnota na přípravku -2, tak podle mého auta by to mohlo odpovídat. Sice tomu prd rozumím, ale pokud konstruktéři musí počítat s degradací řemenu, tak sice optimální hodnota může být 0, ale nastavuji na novém řemenu na -2, tak aby postupnou degradací prošla celé toleranční pásmo? Pokud dejme tomu je toleranční pásmo(řemene) delta 4 a já nastavím 0, tak na konci plánované životnosti řemenu jsem už mimo toleranční rozsah? Upraveno Duben 3, 201312 r od XTomos
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.