wolfspitz Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 @Denis, to myslíš vážně že ACT přijde jako dobrá věc ? Vždyť u čtyřválce je to šílený. Prostě je to blbost která komplikuje mechaniku motoru a zvyšuje možnost závady. V jednoduchosti je základ úspěchu a tím se řídím stále. Není nad možnost brzdit plnohodnotným čtyřválcovým motorem ( u manuálu)a tím šetřit brzdy a i tak se šetří i palivo který je odpojený v tomto případě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 (editace) Tady to fakt žije. Jen pro představu dalších komplikací a průšvihů. V jednotce se jedná o změnu bohatosti pro oblbnutí lamdy , změnu předstihu a řízení proudění přes sací ventily. Editováno: 4. leden 2017, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Díky za názorný fotky a hned je vidět kolik problémů nastane po pár desítkách tisíc km. Jako by si Koncern nevzal poučení ze zadírajících se vaček, přestavovačů časování a řady dalšího. Snad někdy po 09. 2017 se motory vrátí zpět ke klasickým kořenům. Nakonec jsem šťastnej za 1,8 t v garáži, tak jednoduchá technika s famozní životností je třeba i do dnešní produkce místo těchto šicích strojů tvářících se jako motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 ...No zrovna 20V 1,8 t je fakt vrchol spolehlivosti... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 4. leden 2017 Sdílet Vloženo 4. leden 2017 Docela jo , kamarád má na plyn/fuj/ najeto přes 550tis. To mi přijde docela dobrý. Je fakt, že vačku měnil dvakrát a jednou turbo, ale nikde ho to nenechalo. Na druhou stranu i pokrok je potřeba, jen se mi zdá , že to jde špatným směrem. Koukněte na Primu jak se parkuje Mercedes přes mobil, smíchy jsem se skoro po.... Zaparkoval bych třikrát, jen než si to nastavil. To už je fakt hovadina. Jinak zrovna MB mají luxusní spotřeby, a to doopravdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Znovu k dispozici Kozeny interier Pri objednani Sport. volantu do vozidla vybaveneho packetem Comfort, nebude mit vuz vyhrivany volant ! Sportovni volant s vyhrevem, neni podporovan. Ukoncen vyber barvy Hnědá Mato Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Takže buď sport nebo teplo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Machura Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Sportovní volant vyžaduje kožené rukavice hmmm návrat do starých časůSent from my iPhone using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Lebo ste pusinky. Chcete auta co parkuju za vas, lekarov co oplodnuju za vas, robotov co za vas povysavaju. Ako hovori ujo Fernet, Nevyměknem!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 No, mám teď po letech zase na týden auto s vyhřívanými sedadly. Uznávám, že na má v poslední době bolavá záda to špatné není, ale po chvíli to vypínám, k životu to nutně nepotřebuji.Ale co do dalšího auta chci určitě, to je vyhřívaný volant. Rukavice skoro nenosím a to je věc, která mi léta chybí Sent from my iPad using Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 hmm a v létě aby chladil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 To ne, stačí chlazené sedačky - ty by to na té kůži pro léto chtělo asi ještě více, než vyhřívaný volant 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 U toho sportovního volantu jsou 2 varianty - varianta bez zkosení znamená, že volant bude mít pádla i výhřev, varianta zkosení znamená, že bude mít pádla, ale bez výhřevu. Pokud není objednám sportovní volant, tak nejsou pádla pod volantem (ale je výhřev). Sám jsem to řešil a ještě upravoval v objednávce (mám tedy variantu pádla + výhřev, tedy bez zkosení). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Kde je v konfigurátoru Sportovní volant? Nějak ho tam nevidím, díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Mám tento a je tam jak výhřev tak i ovládání DSG 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 jindrous: ano, mám to stejně - to je ta varianta, o které jsem psal; vedle toho je varianta za 0,- Kč, která odebere výhřev, ale přidá zkosení....původně to bylo v konfigurátoru ještě jinak 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindrous Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Mě zmátla ta věta " Pokud není objednám sportovní volant, tak nejsou pádla pod volantem (ale je výhřev) " Já nemám sportovní volant a mám pádla i výhřev :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vytlacil Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Ano, tam je nepřesnost v tom, že 3ramenný volant kdysi byl/ je označován jako sportovní, kdežto dnes je za sportovní volant považován spíše 3ramenný volant se zkosením...a v tom byl zmatek i v konfiguraci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arnie J Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 před 32 minutami, Vytlacil napsal: jindrous: ano, mám to stejně - to je ta varianta, o které jsem psal; vedle toho je varianta za 0,- Kč, která odebere výhřev, ale přidá zkosení....původně to bylo v konfigurátoru ještě jinak Zkoseni misto vyhrevu, to je proste deal, kteremu nejde odolat 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Škoda Kodiaq RS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Horsi motor uz tam snad nemohli dat, nebo vlastne jo, vsechny jsou 4 valce.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 hmm,do Kodiaka asi těžko dají motor co má nová Audi SQ5 (V6 o výkonu 260 kW /354 koní) Takže to pojmenování RS je docela na pováženou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 motor je dobra volba,nejaky benzinak v tom neni pro lidi teto kategorie pripustny,kdo by si koupil takoveho kodiaka ketry bude zrat 15litru a vic?to si radsi koupi neco jineho jinde ten kdo chce zavodit a neresi spotrebu a penize,a proc je RS pojmenovani na povazenou ? u skody to je a vzdy bylo o trosce vykonu navic a nejaky ten agresivnejsi peknejsi kukuc nic vic ani min,moc to kluci zerete a porovnavate tady hrusky a jabka me se tento krok libi a fandim jim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 11. leden 2017 Sdílet Vloženo 11. leden 2017 Kodiaq RS ...... to jsou zase vocasove co svet nevidel. Bude SPORTLINE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.