Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

@Denis, to myslíš vážně že ACT přijde jako dobrá věc ? Vždyť u čtyřválce je to šílený. Prostě je to blbost která komplikuje mechaniku motoru a zvyšuje možnost závady. V jednoduchosti je základ úspěchu a tím se řídím stále. Není nad možnost brzdit plnohodnotným čtyřválcovým motorem ( u manuálu)a tím šetřit brzdy a i tak se šetří i palivo který je odpojený v tomto případě.

Tady to fakt žije. Jen pro představu dalších komplikací a průšvihů.

V jednotce se jedná o změnu bohatosti pro oblbnutí lamdy , změnu předstihu a řízení proudění přes sací ventily.

Přestavení vačky pro ACT..JPG

1.JPG

 

Výstřižek.JPG

Celý systém schema.JPG

Vačka naživo 2.JPG

Upraveno od motorpower

Díky za názorný fotky a hned je vidět kolik problémů nastane po pár desítkách tisíc km. Jako by si Koncern nevzal poučení ze zadírajících se vaček, přestavovačů časování a řady dalšího. Snad někdy po 09. 2017 se motory vrátí zpět ke klasickým kořenům.

Nakonec jsem šťastnej za 1,8 t v garáži, tak jednoduchá technika s famozní životností je třeba i do dnešní produkce místo těchto šicích strojů tvářících se jako motor.

...No zrovna 20V 1,8 t je fakt vrchol spolehlivosti...

Docela jo , kamarád má na plyn/fuj/ najeto přes 550tis. To mi přijde docela dobrý. Je fakt, že vačku měnil dvakrát a jednou turbo, ale nikde ho to nenechalo. Na druhou stranu i pokrok je potřeba, jen se mi zdá , že to jde špatným směrem. Koukněte na Primu jak se parkuje Mercedes přes mobil, smíchy jsem se skoro po.... Zaparkoval bych třikrát, jen než si to nastavil. To už je fakt hovadina. Jinak zrovna MB mají luxusní spotřeby, a to doopravdy.

Znovu k dispozici Kozeny interier

 

Pri objednani Sport. volantu do vozidla vybaveneho packetem Comfort, nebude mit vuz vyhrivany volant ! Sportovni volant s vyhrevem, neni podporovan.

 

Ukoncen vyber barvy  Hnědá Mato

 

Takže buď sport nebo teplo?

Sportovní volant vyžaduje kožené rukavice hmmm návrat do starých časů


Sent from my iPhone using Tapatalk

Lebo ste pusinky. Chcete auta co parkuju za vas, lekarov co oplodnuju za vas, robotov co za vas povysavaju. Ako hovori ujo Fernet, Nevyměknem!!!

 

No, mám teď po letech zase na týden auto s vyhřívanými sedadly. Uznávám, že na má v poslední době bolavá záda to špatné není, ale po chvíli to vypínám, k životu to nutně nepotřebuji.
Ale co do dalšího auta chci určitě, to je vyhřívaný volant. Rukavice skoro nenosím a to je věc, která mi léta chybí :)


Sent from my iPad using Tapatalk

hmm a v létě aby chladil :D

To ne, stačí chlazené sedačky - ty by to na té kůži pro léto chtělo asi ještě více, než vyhřívaný volant :D

U toho sportovního volantu jsou 2 varianty - varianta bez zkosení znamená, že volant bude mít pádla i výhřev, varianta zkosení znamená, že bude mít pádla, ale bez výhřevu. Pokud není objednám sportovní volant, tak nejsou pádla pod volantem (ale je výhřev). Sám jsem to řešil a ještě upravoval v objednávce (mám tedy variantu pádla + výhřev, tedy bez zkosení).

Kde je v konfigurátoru Sportovní volant? Nějak ho tam nevidím,  díky.

Mám tento a je tam jak výhřev tak i ovládání DSG

volant.jpg

jindrous: ano, mám to stejně - to je ta varianta, o které jsem psal; vedle toho je varianta za 0,- Kč, která odebere výhřev, ale přidá zkosení....původně to bylo v konfigurátoru ještě jinak

  

Mě zmátla ta věta " Pokud není objednám sportovní volant, tak nejsou pádla pod volantem (ale je výhřev) "

 

Já nemám sportovní volant a mám pádla i výhřev :-)

 

Ano, tam je nepřesnost v tom, že 3ramenný volant kdysi byl/ je označován jako sportovní, kdežto dnes je za sportovní volant považován spíše 3ramenný volant se zkosením...a v tom byl zmatek i v konfiguraci...   

před 32 minutami, Vytlacil napsal:

jindrous: ano, mám to stejně - to je ta varianta, o které jsem psal; vedle toho je varianta za 0,- Kč, která odebere výhřev, ale přidá zkosení....původně to bylo v konfigurátoru ještě jinak

  

Zkoseni misto vyhrevu, to je proste deal, kteremu nejde odolat :D 

Horsi motor uz tam snad nemohli dat, nebo vlastne jo, vsechny jsou 4 valce....

hmm,do Kodiaka asi těžko dají motor co má nová Audi  SQ5  (V6 o výkonu 260 kW /354 koní)

Takže to pojmenování RS je docela na pováženou.

motor je dobra volba,nejaky benzinak v tom neni pro lidi teto kategorie pripustny,kdo by si koupil takoveho kodiaka ketry bude zrat 15litru a vic?to si radsi koupi neco jineho jinde ten kdo chce zavodit a neresi spotrebu a penize,a proc je RS pojmenovani na povazenou ? u skody to je a vzdy bylo o trosce vykonu navic a nejaky ten agresivnejsi peknejsi kukuc nic vic ani min,moc to kluci zerete a porovnavate tady hrusky a jabka :D me se tento krok libi a fandim jim

Kodiaq RS :_icon_smich2::_icon_smich2::_icon_smich2: ...... to jsou zase vocasove co svet nevidel. 

 

Bude SPORTLINE

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.