Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Takže po delší době delší cesta s docela zajímavým profilem cesty a zátěží auta. Cestou do Brna v autě 3 dospělí (cca 180kg) + 185kg nákladu. Cesta bez použítí D1-čky kochací cestou přes Žďár nad Sázavou, dost času jsme ztratili v kolonách před Brnem a u BVV. Zpět už bez nákladu, jen 3 dospělí. Použita D1 vč. dvou kolon, pomalu jedoucích. Na této trase je výhodou, že posledních cca 60km je to už víceméně z kopce. Ještě v Havl.Brodu totiž ukazoval PPC průměrnou spotřebu 6,3l/100km.

Při jízde využíván dost tempomat, kde to šlo. Obce 55, mimo 90-95, dálnice, když to jelo, tempomatových 135km/h.

post-6633-0-13227500-1396385255_thumb.jppost-6633-0-39801500-1396385256_thumb.jppost-6633-0-63383600-1396385255_thumb.jp

Vloženo

3,7 benzín, ale to je vedlejší, u Rapida je strašně znát styl jízdy, na to jsem zatím nebyl zvyklý, silnější motory nemají takové rozdíly většinou. Ale už si zvykám a spotřeba se pomalinku snižuje.

Vloženo

Ahoj tak dnes Bratislava-Brno-Olomouc-Hradec králové-Hořice v Podkrkonoší.Dva dospěli a lehká zavazadla.1,2 tsi 77kw

Naprostá spokojenost.Dálnice 100-140.

post-86677-0-21911700-1396799456_thumb.j

post-86677-0-92217500-1396799468_thumb.j

post-86677-0-22749300-1396799487_thumb.j

  • o 2 týdny později...
Vloženo

najeto lehce přes 3000km a spotřeba klesla o pár desetinek. Teď za "normálního" plynulého provozu za 5,5. Je v tom i město, jen provoz byl běžný žádné velké čekání v kolonách. Jsem spokojený. 

Vloženo

Já mám dlouhodobě spotřebu také 7-7.5l/100km. Jezdím jen po Praze (většinou v hodně hustém provozu) nebo po dálnici kde se snažím jet okolo 145km/h (tacho). Poslední dobou jezdím hodně Praha - Plzeň, tam mám spotřebu cca 6.5l / 100km.

Vloženo

Psal jsem to do Maverickova vlákna spíš tak mimochodem ještě k jiné informaci, ale dám to i sem, kde to patří. Po delší době jsem vytáhl Rapida na delší projížďku. Konkrétně z Ostravy přes Brno (průjezd městem kolem AN Grand) a Kuřim (poté zpět k dálnici zadem po okreskách přes vesnice) do Prahy. Až na výlet přes Brno všechno dálnice 125 km/h tacho na tempomat s výjimkou pomalých omezení při rekonstrukci, která ale vyrovnají občasná zrychlení při předjíždění. Naložen tak středně (2 dospělí a nějaká ta bagáž).

 

Ještě v Brně (po sjezdu toho kopce na ulici Ostravská) svítilo 5.5 l/100km (možná 5.6, už si nepamatuju přesně, ale víc ne). Průjezd Brnem zvednul spotřebu na 5.8, Vysočina na 5.9 a sjezd do Prahy to vrátil k 5.8 l/100 km, což byla výsledná spotřeba na této dálniční trati zpestřené zajížďkou do Kuřimi. Průměrnou rychlost jsem nefotil, ale koukal jsem a bylo tam okolo 85 km/h. Musím říct, že jsem byl spokojen, možná až příjemně překvapen, že jsem se vlezl pod 6.0 l/100km, které jsem očekával. 

Vloženo (editace)

Jo pekne. Proto rikam furt. Diesel jedine na pole. :D

Min. za tu cenu za kterou ho prodavaji se to nemuze vyplatit, jen hrstce firemnich zakazniku.

Editováno: , autor: Petrrr
Vloženo

Za rok, co ho mám jsem najel 16 000 km. Resp. je teprve pátého května a do desátého najedu ještě kousek, takže možná 17 000 km to bude (celkem necelých 21 000 km za 1,5 roku stáří auta). Takže mě by se motor z traktoru nevyplatil. V zimě dlouhodobá spotřeba stoupla někam k 6.7 - 6.9 l/100km, ale byla dost mírná zima. Teď až se vynuluje počítač, očekávám návrat někam k 6.2 - 6.3 l/100km jako loni v létě.

Vloženo

Takže asi provoz máš stejný a spotřebu taky. Za rok provozu a něco málo přes 12tkm jsem se pod celkovou 6,3 nedostal. Ale zdá se, že to začíná padat a motor se konečně usazuje. Spotřeba na krátké vzdálenosti (typu 6km do práce) začíná padat pod 6,0l/100km.

Vloženo (editace)

přesně, dlouhodobá (což je max 1500km než se to vynuluje) je um ě pořád 6,3-6,4 a to jezdím kratší trasy dlouhodobě třeba za 5,5 nechápu :D prostě pak stačí pár krátkých jízd do kopce do obchodu za 9 a je to tam :D ale tento měsíc se držím...mám svůj čup digitální ukazatel na půlce nádrže a z plný najeto už 470km (za chvilku to klesne o čtvrtinu :D )

Editováno: , autor: rogerer
Vloženo

S tim ukazatelemvpaliva to taky nechapu, sem myslel ze proste jednotlive dilky vzdy jsou cast nadrze a tedka mam najeto 230 km a budu v polovine a pokud to je jak u predchoziho auta (O2) tak jakmile rucicka prekroci pulku tak na ni zacne pusobit az nejaka moc velka gravitacni sila a sama si hodne rychle radsi lehne :-/

Vloženo (editace)

no ale vy máte tu normální ručičku...já mám digitál protože žijeme v digitální době a ručičky jsou trapný už, takže mně to tam jde po předem stanovených dílkách s tím že horní půlka nádrže mizí po čtvrtkách tuším (tzn. půlka nádrže má jen dvě čárky?), druhá třetina tuším po osminách a první třetina po těch 16tinách viz obrázek a to jde opravdu rychle :D

Edit: ted si ted anejsem jisty jestli ty horni ctvrtiny nejsou taky rozdeleny kazda na pul...

 

028.jpg

Editováno: , autor: rogerer
Vloženo

Stačí ak dáš kľúče od svojho auta a ja ti za ne dám od svojho. Potom môžeš mať na PP podobné čísla. A aby si nepovedal, že sa na tebe chcem obohatiť, dostaneš auto s plnou nádržou.  :kol-28:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...