Přejít na obsah

Škoda Rapid Spaceback


Ady2410

Doporučené příspěvky

Bratranec pracuje v servisu vw a kdyz sem mu rekl ze budu kupovat Rapida s 1.2tsi tak se spotil. Rikal ze sveho casu tam s rozvodama jezdil skoro kazdej. Ale je pravda ze to bylo ze zacatku kdyz se to zacalo prodavat. Ted uz to prece jenom neni uplne ten samej motor... Tak snad uz to nebude tak hrozny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud si dobře pamatuji, tak od MR2014 se do Rapida dává úplně nový motor 1,2 TSI, který s tím starý má stejný pouze název a parametry, ale jinak je to komplet přepracovaný motor, který by už neměl dělat problémy. V podstatě ani ty "staré" TSI, které se dávají stále ještě třeba do Roomstera nebo Fabie už jsou taky v pohodě. Témě s poruchami tohoto motoru sleduji a už dlooooouho tam nebyl žádný nový příspěvek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak základ u nových motorů na trhu je 4letá záruka, během které se odstaraní tyto problémy a pak auto drží. Hold je problém těch prvních 2-3 let, kdy s tím lidi furt jezdí do servisu a oni jim tam cpou novější řešení, aby ten motor fungoval konečně správně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda Rapid Spaceback (a nejen ten Spaceback) – už jsem to jednou psal. Vážení, pokud si myslíte, že motor TSI je „s…..a“, tak si uvědomte kolik Rapidů vyjelo a kolik má vyjet, aby se vše zaplatilo a automobilce rentovalo (vývoj, technologie, atd.).

Vy si opravdu myslíte, že ve ŠKODOVCE jsou diletanti, kteří chtějí automobilku zničit tím, že v ní ztratí zákazník důvěru? Že ji chtějí zničit tím, že budou zadarmo vyměňovat donekonečna nové díly a platit servis? Už jsem v jiné sekci vyzval ty, kteří s tímto motorem v Rapidu mají problém, ať se svěří. Podivte se do toho vlákna. Příspěvek nenajdete. Ve svém okolí sleduji více Rapidů. Už se přehouply přes 30 tis. a pohoda.

Když teď napíši, že TSI žere olej. Kdo z Vás se u sebe u Vašeho Rapida na měrce přesvědčí, že napsané je pravdou či lží než toto bude šířit dál?

Pište Vaše zkušenosti a nepřebírejte zkušenosti jiných. Nevíte, jak se k autu chovají. Znám lidi, kteří auto zničí za dva roky a nedají si říci, že je to chyba jejich mozku, jejich rukou, jejich nohou …

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

souhlas s MiKy* - Ja osobne nikoho, kdo by mel problem s motorem neznam a ja sam taky zadny problem nemam. Olej mi nezere. Souhlasim s tim ze se tady probiraji klepy z druhe ruky, ne-li z treti, takze to take beru s rezervou. Porad posloucham jak nejake motory zerou olej a zadrou se, jinde odchazi turbo, jinde zase rozvody. Popravde z vlastni zkusenosti a co vim, lidem z meho okoli nikdy zadny takovy problem nenastal a to jde o peknou smesici ruznych aut s ruznymi motory, ruzneho stari. Tak bych poprosil vsechny sycky tady na foru at prestanou syckovat a reknou jak se chova jejich auto a jejich motor, a ne co kde slyseli v hospode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové,moc bych to nehrotil. Vašich 30 000 km nic neznamená. I když je pravda,že u FII tyto motory v těchto kilometrech docela stávkovaly. Zkušenosti s tím mám velmi bohaté. O dilentantech ze škodovky si myslím své,mám to podpořené douholetou zkušeností s jejich výtvory. Jenže jinde to není jiné. Takže se držím škodovek. A na motor 1.2 TSI je tady u Rapidů určená sekce. Nikdo si tam zatím nestěžuje,alespoň jsem si toho nevšimnul,takže klídek. Jen aby to,nedejbůh,neskončilo jako u těch Fabiíí,tam také občas někdo vykřikoval,jaký zázrak techniky tento motor je a kdesi cosi,ovšem když se mu podělal,tak mlčel,případně skuhral. Dále je pravdou,že u těch z posledního roku,dvou,je těch stěžovatelů minimum. Otázka je,co to způsobilo - úpravy motoru ve výrobním závodu,nízkým nájezdem km,nebo sem nespokojení nepíšou. Můj názor je,že takové hrůzy,jako u motorů z roku 2010 už nebudou. Rozvody jsou obecně u všech TSI problematické a řetěz evidentně neřešitelný. Ale u 1.2 TSI není problém fatální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem o tomto motoru mluvil se sousedem, co dělá mechanika ve škodovce. Říkal, že je už pátá generace řetězu která se dáva do Tsi od lonského listopadu. Říkal, že co by mě zak mohlo potkat je vyměna rozvodu co 50tis km. Jinak je to v pohodě. Cena s výměnou cca 5 tis. kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zas slyšel,že budou problém teploty u 1,2 TSi.Stačí mi,že máme teď na dílně dvě Fabie 1,2 HTp a jednu 1,0 a u všech hlavy dole.

Volal jsem známému do vývoje co dlá motory a říkal,ať vytlučeme kat,jinak se stane po opravě hlavy to samé..Kat je totiž těsně u hlavy a když má horčí průchodnost,vznikají ve spalováku velké teploty a podpalují se výfuk.ventily.U všech fábii jsou včudu výfuk.ventily.

prý se bojí,aby u 1,2 TSi nebylo to samé a navíc je tam právě Turbo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me teda to ze v servisu je hodne pokazenych aut, divne neprijde. Je to jejich byznys a pocitam ze krom pravidelne udrzby tam asi nikdo, kdo ma auto v poradku nepojede... Mam taky znameho co dela do aut, a na jakekoliv co bych si vybral - mi rekne co je na nem spatneho. Takze tohle beru s rezervou.

Editováno: , autor: runner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Téma Škoda Rapid Spaceback a jsme u kritiky motoru 1,2 TSI. Moderátoři nechcete vše o tomto motoru tu napsané přesunout do příslušné sekce?

 

Vždyť v tomto voze můžou být i jiné motory, ne? Tak kdo se bojí TSI, tak ať si koupí Rapida s motorem jiným. Poraďte s jakým?

Nebo, že bychom své Rapidy hodili ze skály a koupili si raději Hundaie 30, Peugeoty 301, Chevrolety Aveo, atd.?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...