vlakras Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Bratranec pracuje v servisu vw a kdyz sem mu rekl ze budu kupovat Rapida s 1.2tsi tak se spotil. Rikal ze sveho casu tam s rozvodama jezdil skoro kazdej. Ale je pravda ze to bylo ze zacatku kdyz se to zacalo prodavat. Ted uz to prece jenom neni uplne ten samej motor... Tak snad uz to nebude tak hrozny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Pokud si dobře pamatuji, tak od MR2014 se do Rapida dává úplně nový motor 1,2 TSI, který s tím starý má stejný pouze název a parametry, ale jinak je to komplet přepracovaný motor, který by už neměl dělat problémy. V podstatě ani ty "staré" TSI, které se dávají stále ještě třeba do Roomstera nebo Fabie už jsou taky v pohodě. Témě s poruchami tohoto motoru sleduji a už dlooooouho tam nebyl žádný nový příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 mc2uba - to se teda pleteš. Nový motor 1.2 TSI má u škodovky zatím jen OIII. S tímto se do Rapidu počítá s nástupem emisní normy EURO6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Pawouk: aha, takže ne MR2014, ale Rapid FL? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stastikp Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Jeslti se to stane 1 z 1000 motorů, tak je to přijatelný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Tak základ u nových motorů na trhu je 4letá záruka, během které se odstaraní tyto problémy a pak auto drží. Hold je problém těch prvních 2-3 let, kdy s tím lidi furt jezdí do servisu a oni jim tam cpou novější řešení, aby ten motor fungoval konečně správně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Škoda Rapid Spaceback (a nejen ten Spaceback) – už jsem to jednou psal. Vážení, pokud si myslíte, že motor TSI je „s…..a“, tak si uvědomte kolik Rapidů vyjelo a kolik má vyjet, aby se vše zaplatilo a automobilce rentovalo (vývoj, technologie, atd.). Vy si opravdu myslíte, že ve ŠKODOVCE jsou diletanti, kteří chtějí automobilku zničit tím, že v ní ztratí zákazník důvěru? Že ji chtějí zničit tím, že budou zadarmo vyměňovat donekonečna nové díly a platit servis? Už jsem v jiné sekci vyzval ty, kteří s tímto motorem v Rapidu mají problém, ať se svěří. Podivte se do toho vlákna. Příspěvek nenajdete. Ve svém okolí sleduji více Rapidů. Už se přehouply přes 30 tis. a pohoda. Když teď napíši, že TSI žere olej. Kdo z Vás se u sebe u Vašeho Rapida na měrce přesvědčí, že napsané je pravdou či lží než toto bude šířit dál? Pište Vaše zkušenosti a nepřebírejte zkušenosti jiných. Nevíte, jak se k autu chovají. Znám lidi, kteří auto zničí za dva roky a nedají si říci, že je to chyba jejich mozku, jejich rukou, jejich nohou … 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 souhlas s MiKy* - Ja osobne nikoho, kdo by mel problem s motorem neznam a ja sam taky zadny problem nemam. Olej mi nezere. Souhlasim s tim ze se tady probiraji klepy z druhe ruky, ne-li z treti, takze to take beru s rezervou. Porad posloucham jak nejake motory zerou olej a zadrou se, jinde odchazi turbo, jinde zase rozvody. Popravde z vlastni zkusenosti a co vim, lidem z meho okoli nikdy zadny takovy problem nenastal a to jde o peknou smesici ruznych aut s ruznymi motory, ruzneho stari. Tak bych poprosil vsechny sycky tady na foru at prestanou syckovat a reknou jak se chova jejich auto a jejich motor, a ne co kde slyseli v hospode. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 11. Září 2013 Sdílet Vloženo 11. Září 2013 Pánové,moc bych to nehrotil. Vašich 30 000 km nic neznamená. I když je pravda,že u FII tyto motory v těchto kilometrech docela stávkovaly. Zkušenosti s tím mám velmi bohaté. O dilentantech ze škodovky si myslím své,mám to podpořené douholetou zkušeností s jejich výtvory. Jenže jinde to není jiné. Takže se držím škodovek. A na motor 1.2 TSI je tady u Rapidů určená sekce. Nikdo si tam zatím nestěžuje,alespoň jsem si toho nevšimnul,takže klídek. Jen aby to,nedejbůh,neskončilo jako u těch Fabiíí,tam také občas někdo vykřikoval,jaký zázrak techniky tento motor je a kdesi cosi,ovšem když se mu podělal,tak mlčel,případně skuhral. Dále je pravdou,že u těch z posledního roku,dvou,je těch stěžovatelů minimum. Otázka je,co to způsobilo - úpravy motoru ve výrobním závodu,nízkým nájezdem km,nebo sem nespokojení nepíšou. Můj názor je,že takové hrůzy,jako u motorů z roku 2010 už nebudou. Rozvody jsou obecně u všech TSI problematické a řetěz evidentně neřešitelný. Ale u 1.2 TSI není problém fatální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Až to bude mít 150.000,můžeme se bavit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Až to bude mít 150.000,můžeme se bavit Tak jestli si rapida nakonec koupím tak tě 150tis najedu tak za 20 let Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Což jak občas koukám na tohle forum, tak je to případ 70% členů :D viz "mám problém s rozvody u TSI, autu skončila 4letá záruka, najeto má 21 000 km" :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 U tohoto motoru neni evidovano vice problemu, nez u jinych. Nechci tim rict, ze jsou problemove vsechny, ale rozhodne nelze rict, ze by tento motor byl nejak extra poruchovy a bylo by treba se ho bat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 1.2TSI bych se nejak nebal. Problem rozvodu je snad uz davno vyresen, vzhledem k tomu, ze k jeho vyreseni postacilo, aby se soudruzi z NSR naucili vyrabet neuveritelne slozity a komplexni mechanizmus, jakym je retez. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Já už bych se 1,2 TSI taky nebál naopak o něm silně uvažuji do budoucího vozítka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 Nedávno jsem o tomto motoru mluvil se sousedem, co dělá mechanika ve škodovce. Říkal, že je už pátá generace řetězu která se dáva do Tsi od lonského listopadu. Říkal, že co by mě zak mohlo potkat je vyměna rozvodu co 50tis km. Jinak je to v pohodě. Cena s výměnou cca 5 tis. kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 A to se ti zdá ok ? měnit řetěz po 50t. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Já zas slyšel,že budou problém teploty u 1,2 TSi.Stačí mi,že máme teď na dílně dvě Fabie 1,2 HTp a jednu 1,0 a u všech hlavy dole. Volal jsem známému do vývoje co dlá motory a říkal,ať vytlučeme kat,jinak se stane po opravě hlavy to samé..Kat je totiž těsně u hlavy a když má horčí průchodnost,vznikají ve spalováku velké teploty a podpalují se výfuk.ventily.U všech fábii jsou včudu výfuk.ventily. prý se bojí,aby u 1,2 TSi nebylo to samé a navíc je tam právě Turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
runner Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 (editace) Me teda to ze v servisu je hodne pokazenych aut, divne neprijde. Je to jejich byznys a pocitam ze krom pravidelne udrzby tam asi nikdo, kdo ma auto v poradku nepojede... Mam taky znameho co dela do aut, a na jakekoliv co bych si vybral - mi rekne co je na nem spatneho. Takze tohle beru s rezervou. Editováno: 13. Září 2013, autor: runner 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiKy* Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Téma Škoda Rapid Spaceback a jsme u kritiky motoru 1,2 TSI. Moderátoři nechcete vše o tomto motoru tu napsané přesunout do příslušné sekce? Vždyť v tomto voze můžou být i jiné motory, ne? Tak kdo se bojí TSI, tak ať si koupí Rapida s motorem jiným. Poraďte s jakým? Nebo, že bychom své Rapidy hodili ze skály a koupili si raději Hundaie 30, Peugeoty 301, Chevrolety Aveo, atd.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Toto je obecné téma o Spacebacku a tedy i o jeho motorech,respektive,jaký si vybrat,či nevybrat a proč. Zatím to nechám tady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 Tak ono vybrat motor. Tady jde spíš o to, co komu stačí. Ono každý motor do Rapida má své pro a proti. HTP nepojede, u TSI hrozí výměny rozvodu, 1,4 TSI je drahá jak prase a 1,6 TDI CR s DPF taky není zrovna bezpečná volba takže asi tak bych to řekl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Permonek Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 To jsi vyjmenoval samé proti. A teď ty klady prosím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 HTP je levné 1,2 TSI je cenově ideální a výkonově taky 1,4 TSI je výkonná a dá člověku trochu sportovnější jízdy 1,6 TDI je samozřejmě úsporná, dá se s tím jezdit kolem 4 litrů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 13. Září 2013 Sdílet Vloženo 13. Září 2013 No.. co se 1.6TDi tyce, tak ja se zatim jen jednou dostal k teto hranici.. Ale je pravda ze jezdim z 90% po Praze. Dlouhodobej prumer mam kolem 5.2 dle PP, dle tankovani 5.3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.