foter Vloženo 20. Duben 2013 Sdílet Vloženo 20. Duben 2013 Poradí odborník či je možné trvale cez diag.zásuvku vypnúť štart-stop systém octávia III 4/2013, 1,6TDI-cr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twenty-six Vloženo 1. Květen 2013 Sdílet Vloženo 1. Květen 2013 Motor 01 - Přizpůsobení - Aktivace/Deaktivace systému START/STOP A nebo překodovat jednotky které se kódují dle Start/Stop. Je to to BCM, Clima a motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Jak to jednou odkoduješ už to nepujde vrátit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Květen 2013 Sdílet Vloženo 3. Květen 2013 Důvod, proč to nepůjde vrátit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 4. Květen 2013 Sdílet Vloženo 4. Květen 2013 Tak hlavně že jde ten nesmysl vypnout,jel jsem s tim a lezlo mi to na nervy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 6. Květen 2013 Sdílet Vloženo 6. Květen 2013 Jestli to vůbec půjde odkódovat. Tyto věci jsou relevantní pro homologaci vozu. Všechno je zadáno v onlinu stejně jako třeba imobilizer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Květen 2013 Sdílet Vloženo 12. Květen 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 http://auto.idnes.cz/statistiky-spolehlivosti-aut-deq-/auto_ojetiny.aspx?c=A130510_145320_auto_ojetiny_fdv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 chybovost systemu potesi, hlavne kdyz nejde OIII koupit bez nej... otazka mozna trochu mimo, ale nedostal SII jako novinku moznost Start/Stop v MR 2012? nebo ma na vyrazny propad jeho spolehlivosti neco jineho? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chiquillo Vloženo 13. Květen 2013 Sdílet Vloženo 13. Květen 2013 Úspora to asi třeba je....ale já bych to asi nechtěl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 16. Květen 2013 Sdílet Vloženo 16. Květen 2013 Chce to vyzkoušet,jde jen o zvyk,já se za co nejnižší spotřebou neženu,a emise přenechám úředníkům v Bruselu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host PetrHravec Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 nechápu proč vypnout.... plně mi to vyhovuje a rychle jsem si na to zvyknul, nevidím v tom problém, když mi to např v koloně vadí, použijí tlačítko, naopak rozjezd na řižovatce jestejně rychlý, není tam přeci žádný moment navíc.... pokud tedy není někdo zvyklej na semaforu mít celou dobu zařazenou jedničku a sešlápnutou spojku :-D 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Vloženo 9. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Tak to sa mne po 2,5 mil.km ťažko zvyká po každom štarte mačkať tlačítko.Pri mojej práci /taxi/ štartujem denne viac ako 50x, zvlášť pri posúvaní na stanovišti.Systém nevie,či na križovatke budem stáť 2 sekundy,alebo minútu.Vypne.Nastupuje klient,otváram kufor,klient platí,idem zacúvať, systém motor vypne.A pre mňa dôležité,po hodine jazdy po diaľnici 140km/h zastavím na pumpe a potor vypne,to by som ja u TDI nikdy neurobil.Ešte dobre,že tam je to tlačítko.Toto je moja šiesta octávia a žiadnej doteraz štartér nevydržal viac,ako 200tis.km pri tom veľkom počte štartov počas práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host PetrHravec Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 co to píšeš za hovadiny???? jaké mačkat tlačítko??? napřed si o tom něco přečti.... u manuálu startuješ sešlápnutím spojky (stejně musíš řadit a spojku sešlápnout) u automatu pustíš brzdu... pokud víš že budeš popojíždět nebo chceš aby motor po vystoupení z auta běžel - vypneš start stop tlačítkem u řadící páky... je tam víc pravidel, i při silném sešlápnutí brzdy motor nastartuje, nebo když při stání z kopce pustíš brzdu a máš tam neutrál, motor nastartuje (kolona z kopce), nebo zapneš vyhřívání čelního skla nebo nějaký jiný spotřebič a auto nastartuje.... podobně je dáno kdy se naopak motor nevypne.... vypnout motor po jízdě po dálnici není problém, nová TDI mají dvouokrohové chlazení, které např turbo dochlazují i po vypnutí motoru!!! sorry, ale píšeš samé hovydiny, napřed si o tom něco přečti, než to začneš kritizovat.... je tam zcela jiný startér, podobně akumulátor atp.... 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 (editace) Než tady začneš házet tisíce otazníku, tak si příspěvek pořádně přečti. Píše, že startuje i 50x denně, a jak dobře víš, tak se systém start&stop znovu zapne po každém nastartování, proto to chce vypnout natrvalo, jelikož už tak dost zatěžuje startér a nepotřebuje žádné další zbytečné starty navíc. Editováno: 9. Srpen 2013, autor: Lancelot 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Petr: Já myslím, že hlavně ty si si špatně přečetl příspěvek od fotera Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host PetrHravec Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 pravda, ano uznávám, bylo to myšleno z jeho strany trochu jinak.... nemačkat start stop ale OFF - ale i tak si myslím že to není úplně pravda i na tom štaflu může popojíždět start stopem, pokud se nebude být že si vybije baterku, ale ze zkušenosti s tím, že na štaflu většina taxálistů má puštěné rádio nebo TV či DVD... tedy odběr má.... a pokud tam bude na start stopu stát delší dobu a bude mít vyřazeno auto buď pokud to bude třeba nastartuje samo (klima, topení, baterka a pod) a pak zase zdechne... nebo jak bude potřebovat nastartovat nenastartuje po sešlápnutí spojky, ale disp. mu napíše nastartujte motor nebo tak nějak.... ani nemusí pokaždé mačkat (myšleno OFF) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host PetrHravec Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 pánové, abychom předešli dalším invektivám, doporučuji si ověřovat informace, jako jsem to udělal já, tedy: všechny verze výbavy a motrů jdou objednan bez systemu start stop a rekuperace... Původně to nešlo ale nyní to jde a to i pro bezklíčkové provedení.... Pěkný zbytek dne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Nevím co si kde ověřil, ale 1,8 TSI bez toho nejde. (viz. ceník OIII) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host PetrHravec Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 neřeš ceník ani konfigurátor, ani podle jednoho autosalon auto neobjednavá, mají svůj aktuální systém... Prostě jsem zavolal svému prodehci a na konkrétní otázku jsem dostal konkrétní odpověď.... Jednoduché.... Potvrdil mi že zrovna dnes objednával auto pro taxikáře a ten to tam nechtěl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalRr Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 A já ho tam nechtěl a bylo řečeno, že u 1,8TSI mám smůlu (V tu dobu už neplatila povinnost brát startstop pro každou OIII). Zavolej k prodejci a ověř si ještě tu 1,8.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hansHK Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 (editace) Je to přesně jak píše MichalRr. U 1.8 TSI to bez toho objednat nejde (tedy minimálně nešlo u auta objednaného v dubnu). O víkendu jsem to měl od kamaráda půjčené a pro člověka, který sedne do auta jede v kuse trasu 200 km je to asi jedno. Ale pro někoho kdo jezdí s častými zastávkami je to dle mého názoru hrozný vynález. Má to v kombinaci s DSG a ten systém se chová naprosto nesmyslně, takže za mě naprostý souhlas s Foterem. Navíc měsíc a půl se intenzivně pokoušel dohodnout s prodejcem a pak i přímo ze ŠA na trvalém vypnutí, ale bez úspěchu. Takže pro něj prozatím jediná alternativa je tlačítko a já jsem šťastný, že to ve svém autě nemám. Editováno: 9. Srpen 2013, autor: hansHK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host PetrHravec Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 (editace) overeno, 1,8 start stop standard, stejne tak standard u vsech TDI DSG... Naopak u RS nejde start stop objednat vobec... Editováno: 9. Srpen 2013, autor: PetrHravec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Divne je ze kdyz to tam ted u nejakych vozu neni, ze to proste nejde deaktivovat uplne. Nevim o co SA jde. No ja ho tam nastesti taky nemam, nez stacilo jit auto do vyroby, z prvotni dubnove objednavky se mi ho v prubehu podarilo vyhodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foter Vloženo 9. Srpen 2013 Autor Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 (editace) Vážený pán Petr Hravec. Hovadiny píšeš ty.Ja som napísal a trvám na tom,že po štarte /klúčom/ lebo ten používam prvý,musím mačkať tlačítko.A to preto,aby mi následne ten systém nepracoval,alebo lepšie povedané bol vypnutý.Prečítal som toho dosť a napr.keď systém pracuje a mám automatiku na svetlách,tak motor zhasne,ale svetlá stretávacie svietia ďalej,kolegovi predomnou do zrkadiel. Nemám čas tu teoretizovať,väčšinou tu len čítam.Snáď ešte niečo.Ten motor môže mať aj 5 okruhové chladenie,ja budem po dlhšej jazde po diaľnici nechávať 1-2 minúty dochladzovať turbo so spusteným motorom.Viem aj to,že štartér je na to dimenzovaný,ale neverím,že vydrží 300tis.km pri tom počte štartov.Vo firme máme ešte 4 octavia II face,z toho jedna už má štartér menený po 205 tis.km. A vo februári to u nás bez toho objednať nešlo,dodané bolo v apríli.Na Slovensku to bolo u výbavy elegance v základe. Možno je to kačica,možno to bolo na nejakom fóre,ale čítal som,že BMW povolilo importérovi v USA na niektorých svojich modeloch ten systém deaktivovať trvalo. Editováno: 9. Srpen 2013, autor: foter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.