Přejít na obsah

Štart-stop systém-vypnutie?


foter

Doporučené příspěvky

jsi vítěz! gratuluji, ale co tam je za pravdy? je to zcela obecné a píše se to všude.... v té prezentaci se psalo, že je u O III na rozdíl od Rapidy, CityGo, Yetiho i kondenzátor tuším že 300 F

 

pokud si chce někdo něco pěkného přečíst o principu zde to stojí za to...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak je správně psáno v druhé části článku od Pawouka je systém v současné konfiguraci která je u Škody naprd. Ve městě dostane baterka nafrak a vznikne pseudo nízká spotřeba. Vše bude draze zaplaceno v budoucnu ve výměně akumulátorů a alternátorů a ta cena bude asi vyšší než za tu dobu úspora.

Třeba já dosahuju velice dobrou spotřebu díky pravé noze a silným motorům které si vezmou jen tolik kolik se od nich momentálně žádá.

Ovšem jiné pokročilé systémy rekuprace mají své opodstatnění, jenže budou tak drahý že se asi nevyplatí v provozu osobních aut.

Rozhodně mě domů nesmí žádná tato moderní ptákovina, já chci spolehlivou klasiku bez diktátu ekologických řešení. O spotřebě si rozhodnu sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nastavení teplot pro vypnutí start/stop jsem už vyřešil i na gateway, které tuto funkci odmítají běžnou cestou. Kdo to zkoušel zjistil, že to běžně na těch gateway měnit nejde.

V Praze toto dokáže zkusit nastavit i firma:

http://www.autoelektrika-preslicka.cz/autoelektrika-preslicka-kontakt-index.php

 

pan :Karel Jasanský

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Ahojte. Trochu odbočím ale nechcem zakladať nové téma. Občas sa mi stane že mi zasvieti hláška porucha start stop systému. Stalo sa mi to asi 2x . Ked auto vypnem a naštartujem hláška zmizne a zase dlho je to v poriadku. Je to normálne? Treba to riešiť?

Editováno: , autor: stevo11
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě bych udělal diagnostiku...zda bude někde nějaká chyba.

 

Jinak vypnout start/stop pomocí VCDS nejde(možná na některých prvních autech). Jak jsem psal nemám problém to deaktivovat a v Praze to zvládnou tady:

http://www.autoelektrika-preslicka.cz/autoelektrika-preslicka-kontakt-index.php

pan Karel Jasanský.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

start stop si žije pravděpodobně svým vlastním životem, mě ferda25 vyčetl z chyb v autě, že po startu startstopu jelo auto pp. jen na baterku a tak systém jak auto postupně umíralo BCMko odpojovalo vše nepotřebné...naštěstí se gateway včas vzpamatovala a vybudila alternátor. jak napsal ferda25: "Ať žije start/stop s regenerací."

 

KOMETÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmmm, teď mě napadá, že když zastavím na křižovatce (ve městě na dlouhých červených občas start/stop používám), vypne se motor a po sešlápnutí spojky se nastartuje (nic nenormálního, vše v pohodě) - ale když se chci rozjet po S/S, musím přidat znatelně víc plynu a spojku pouštět oproti normálu ještě pozvolněji. Jinak auto opět chcípne. Stává se to i Vám?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen další důvod to deaktivovat. U nafty u posledního vypnutí byl dokonce zaznamenán pokles spotřeby o 2 dcl. Možná náhoda, ale celkově by mě zajímalo zda to opravdu tak nakonec nebude u více aut nebo je to jen tím jak pán s autem jezdí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

tak já musím říct, že OIII je první auto kde S/S mám a jsem s tím celkem spokojen. Studené to nevypíná, nevypíná to ani při horku v autě nebo když běží víc přední větrák, samozřejmě ani při regeneraci. Možná mám výhodu, že nejezdím často v kolonách, málokdy stojím na jednom semaforu častěji než 2x, takže mě to neobtěžuje. Úsměvné jen bylo, když mi to v pátek na Bohdalci do kopce chcíplo, než mi došlo, že nejedu, instinktivně jde spojka dolů a... auto naskočilo. To jsem nečekal, že při chcípnutí blbým rozjezdem to taky naskočí po zmáčknutí spojky, takže mi to chcíplo znova..... :)  Ale je dobré to vědět, prostě když se zadaří, stačí se rozjet znova...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím se signoflife. Ferda25 mi sice vysvětlil, že aktivovaný s/s paradoxně zvyšuje spotřebu (protože se tam zapínají i jiné věci jako rekuperace). Dále že se sice aktivuje až při určité teplotě motoru, ale i tato teplota že je nízká, takže motoru škodí.  Ale přesto jsem si ho nechal v provozu. Po rozjezdu ho ručně vypnu, sleduji teplotu oleje, a teprve nad 100 stupnů ho zapnu. Nesmějte se, mě to baví to auto všelijak ovládat.  Pokud s/s spotřebu nesnižuje, tak je samozřejmě nesmysl. Ale jsem takový technický fanda a líbí se mi, jak to šlape jak hodinky. Stojím na přejezdu - tam bych motor stejně vypnul ručně. Ale on to udělal za mě. Na sluníčku začalo být v autě za pár minut vedro, tak sám nastartoval aby spustil klimatizaci. Prostě paráda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...