Jano78 Vloženo 21. Duben 2013 Sdílet Vloženo 21. Duben 2013 Ahoj, pri volnobehu je pocut hlavne po zahriati jemne selestenie - ako lozisko, ked stlacim pedal spojky do polovice, zvuk sa zosilni, ked uplne, tak zmizne. Sem tam po dlhej jazde je pri volnobehu pri prednom lavom kolese pocut pravidelne cink, cink. Nie je to moc pocut, ale stve ma to. Spojka zabera v pohode, radit ide tiez ok - mam lhw 5-st. 1.6 tdi. Trva to uz 10tis. km - mam okolo 85tis.km, resp. predtym som si to moc nevsimal, v zime nie je pocut skoro vobec. Zatial sa to nezhorsuje, jazdim prevazne dialnice. Neviete, cim to moze byt? Riesili by ste to, ci mam pockat, kym sa to zhorsi? Diky moc a popredu sorry, ak to tu uz niekto riesil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pippo Vloženo 15. Duben 2014 Sdílet Vloženo 15. Duben 2014 Úplně totožný problém. Nechal bych to až se to vystupňuje. Začlo mě to v 90tis km. Měnil jsem komplet rozvody s pumpou, ale kladky to nebyly. V 115 tis km se to stupňovalo, sešlápl jsem spojkový pedál do poloviny a ozývalo se ještě silnější šelestění až do rotujícího zvuku, při puštění spojky šel slyšet volnoběh s nepravidelným cvakáním. Po komplet výměně spojky jsem se nestačil divit: spojkové ložisko úplně oddělané, dvouhmotý setrvačník též a s vůlemi, spojková lamela dodělaná až na nejty... Příčinou rotujícího zvuku je spojkové ložisko a ono cvakání dvouhmota. Komplet set 10500 Kč Sachs, s prací 12500Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.