Přejít na obsah

Motor 1.2 TSI EA111 63 kW a 77 kW


Honza9007

Doporučené příspěvky

JJ, mě to dělá, ale záleží, jak plyn na volnoběh prošlápnu. Pokud to udělám prudčeji a třeba dvakrát za sebou tak na konci tam to jemný písknutí či zasvištění slyším. Nesmím to, ale zase vytočit moc protože pak už zachrastí tyčka nebo jak se psalo ten volně uloženej talířek. Každopádně musím mít otevřený okno nebo dveře, jak jsem zavřenej uvnitř, tak o tom nevim.

No a na dvojku za jízdy něco podobného slyším taky, ale opět pouze s otevřeným oknem a nejlépe když jedu u něčeho od čeho se ten zvuk odrazí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No, jeden poznatek - mel jsem pujcen predvadecku Rapid Spaceback a mela najeto jen 700 km, kdyz jsem to zkousel - i pri vypnute kontrole trakce - zluta kontrolka opravdu svitila - ten "omezovac" fungoval. Tak nevim a zaroven dotaz k odbornikum - maj to osefovany i jinak? jako ze RJ "vi" ze motor ma malo natoceno, tim padem nepusti otacky vyse? Samozrejme pri jizde to slo normalne vytocit pres 4000....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja kdyz videl mistra pri praci - Janda a jeho test  Rapida - asi znaji vsichni, jinak zde - http://www.youtube.com/watch?v=4RaoFpft4Fg tak bylo videt a tak jsem to pochopil, ze pri vypnuti kontroly trakce mu to do otacek slo... pochybuji, ze by vypnul kontrolu trakce a pak jeste vymackl spojku, to by nedavalo smysl... otazka trva, je mozny, ze by to osefovaly v RJ, nebo neco zmenili v prubehu vyroby? referencka vracena, uz neotestuji.... Mozna az u novyho, ale jeste si pockam....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím prezradte mi niečo. Keď stojíte, prečo potrebujete ten motor vytáčať nad 4000?
Pochopím ak by to bola nejaká ostrá atmosferická V12-ka, alebo by tam odfukoval blow-off ventil a pod kapotou by bol 2,5 litrový boxerový motor Subaru, určite by to bolo potešenie pre uši, ale na zvuk toho motoru z kosačky čo máme pod kapotou nie som zvedavý. Na iný dôvod som zase neprišiel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otazku lze polozit i jinak - a proc bych to zkouset nemohl? Jsem zvidavy clovek a jsou tady dva nazory vysvetlujici omezeni - (ne)vymackla spojka, sepla nebo vypla kontrola trakce....Zopakuji fakta: U vyse zmineneho videa jsem nabyl dojmu, ze kontrola trakce je ten element. U referencniho Spacebacku jse se k vysledku timto stylem nedobral. motor mel najeto jen 700 - mozne omezeni do urciteho poctu km, nebo proste provedli upravu RJ a jde to jen s vymacklou spojkou. Proste to video jsem treba pochopil spatne.....  Janda (nebo kdo tam sedel) mel zaple ASR - otacky do 4000. Vypnul ASR, vymackl spojku a hle - otacky do max. Ac nelogicke, je to mozne. Ale nejak to skripe.... No jsem zvedav na poznatky z FII. CAu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A měl jsi vyšláplou spojku?

 

 

Já bych řekl, že kontrola trakce na to nemá vliv a omezený je to na volnoběh pořád, měl jsem to i u předchozího auta

 

 

Tak to zkus, tímto stylem to omezení obejdeš jak u FII, tak u OII minimálně s motory TSI. Mám to vyzkoušeno na obou typech.

 

 

Hm, když si vzpomenu, tak to na FII 1.2 TSI zkusím bez sešláplé spojky, na jejímž pedálu je spínač. Těžko říct, jak si to elektronika v autě přebírá.

Právě ověřeno na FII 1.2 TSI r.v. 2010 - při stání na místě lze vytočit jen na 3800 ot, při vypnutém ASR a vymáčklé spojce cca 6200 ot. (bez vymáčklé spojky to nelze provést).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...