Červen 8, 201411 r To je teda simply clever až někdo bude potřebovat v česku za levno škrabku na okno...ach jo
Červenec 1, 201411 r je to tak, nepochopitelně to má pouze spaceback... Copak to tady máme.. Rapid Active, nabeh v ramci MR2015 jestli se nepletu. Upraveno Červenec 1, 201411 r od bojler
Červenec 1, 201411 r jo, změnila se situace, psal jsem to v době, kdy jsem ještě neměl auto. Ale, mám ještě modelový rok 2014 a už to mám také bez zámku... Upraveno Červenec 2, 201411 r od Rypicong
Červenec 2, 201411 r Takto to malo vyzerat od začiatku . Čakal som že to bude mať už MR2014 L ale dočkal sa až MR2015 L. Teraz už len vymysleť ako to dosťať do MR2013 L aby ma to nestálo majlant. Návšteva v škode to istí.
Červenec 2, 201411 r Bez záruky, kombinace dílů se SB,jen pro náhled ceny. Docela drahej špás a navíc jak a kam zapojit elektriku a jak nakódovat.... Nebo by se to muselo udělat jen na nějaké tlačítko, třeba pod climatronikem nebo vedle ručky místo tlačítka kontroly tlaku v pneu, dotáhnout tam kabely je otázka slabé hodinky rozborky a sborky plastů na pravém prahu. Nastavovací zařízení (prostě to el.ovládání zámku víka nádrže, pro SB) 5C6 810 773 H - 586Kč Hrdlo nádrže (plast v blatníku, pro Lift) 5JA 809 999 A - 313Kč Víčko tankovací nádrže (vnitřek víka nádrže, na kterém drží vnější panel, pro SB) 5JA 809 909 - 310Kč Tlačítko kontrola tlaku vzduchu 5JA 927 127 WHS - 280Kč Upraveno Červenec 2, 201411 r od miklisek
Červenec 4, 201411 r Tak začínam s toho pomaly triezvieť. Bude to chceť počkať ešte taký rok a možno sa niečo lacnejšie objavý.
Leden 6, 20169 r Troška oživím toto téma s mojou príhodou. Po návrate s dovolenky s Popradu (teplota v noci - 12 °C) som išiel po 2 dňoch no návrate s práce (2.1.16) u nás na večer (- 7 °C) tankovať. Prídem na pumpu idem odomknuť viečko nádrže a klúč mi išiel zasunúť iba do 2/3 viečka. Pozerám či sa mi nesníva, začínam to skúšať všelijako ale nič stále tam hlbšie nešiel. Keďže som nechcel blokovať stojan tak som sa presunul na parkovisko, kde som sa s tým mordoval. Inak v nádrží dosť sucho, dojaz 0 a na ten prejdených 20 km :-). Po 10 min, ma napadlo, že do viečka streknem rozmrazovať na sklá. Najprv nič ale na 3x som tam dostal kľúč a viečko odomkol. Teraz jak blázon chodím každý deň skúšať odomykať viečko. Zatiaľ to ide bez problémov. Myslíte si že mi tam mohlo niečo vo viečku zamrznúť? Kde by sa tam tá voda zobrala? (nepršalo, nesnežilo) Keď bude teplejšie tak to vnútro streknem silikónovým sprejom.
Leden 6, 20169 r Snad jedině zkondenzováním vody. Je to zajímavé. P.S. Jen pro zasmání - jednou u Š-105 L, kde bylo víčko navrchu, měl jsem zamrznutý zámek a nešel zasunout klíček. V děsu, který jsem zažil jsem potom zjistil, že víčko šlo odšroubovat i bez odemčení :-)
Leden 6, 20169 r U Fabie se mi to nestalo ani v -25, u Rapida se mi teď při párstupňovém mraze stalo to samé co tasumovi. Jenže mi klíč nešel zasunout vůbec. Po čtvrthodince v podzemní garáži to povolilo samo, než jsem se vrátil s rozmrazovačem.
Leden 19, 20169 r Narozdíl od @tasum mám elektronicky ovládané víčko nádrže. Nicméně podobně jako on jsem dnes u pumpy náhodnému publiku zahrál podobnou scénku on. Možná ještě trochu absurdnější, protože jsem obíhal auto dokola ve snaze přemluvit elektroniku ke spolupráci strkáním klíčku zpět do zapalování, otáčením klíčku, vyndaváním klíčku, startováním - to celé pokaždé prokládáno oběhnutím auta a zkoušením, jestli si to víčko tentokrát náhodou už nedá říct. Nakonec, když jsem do víčka z nedostatku žádného lepšího nápadu praštil, tak mi do dlaně vypadl malý kousek zmrazku a víčko krásně odskočilo ... Upraveno Leden 19, 20169 r od Zavoznik
Leden 20, 20169 r Taky už se mě to stalo, víčko se odemklo vždy (centrální zamykání), ale nešlo otevřít, něco jako píše Závozník. Podruhé mě nešla vytáhnout škrabka, byla tam přimrzlá. Od té doby ji raději vozím uvnitř auta.
Leden 20, 20169 r ona F1 pokud se nepletu, měla kolem těsnění že ? takže tam žádná zmrazka apod nemohla vzniknout...
Leden 20, 20169 r FI tam těsnění neměla, rovná dvířka bez těsnění, která dopadala na taková plastová futra něco jako má rapid, jen ten ty dvířka (kryt) nemá rovná ale nahoře zahnutá-lomená, tudy jestli se více dostává vlhkost nevím.
Listopad 22, 20177 r Máš to už s otevíráním centrálem? Asi jo. Mechanika totiž většinou nezlobí. Podle mého míněno se k udělátku dostaneš po demontáži plastového podběhu.
Listopad 23, 20177 r zkoušel jsem to se zamčeným a včera i s odemčeným.....stále kvoká Upraveno Listopad 23, 20177 r od elvis78
Únor 4, 20187 r Ahojte páni, pridám aj ja niečo neobvyklé. Vyzerá to tak, že sa mi zachviľu odtrne viečko . Stretol sa s tým už niekto. Ako ste na tom vy? Upraveno Únor 4, 20187 r od tasum
Únor 4, 20187 r Mám začátek výroby MR2016 (tedy přes 2,5 roku) a zatím OK. Občas ale víčko protočím, aby nebylo to na čem to drží skroucené. I když je to podle mě spíš na zlost, protože to víčko stahuje dolu když je pokroucený, u Audi jsem to neměl, mělo to jen zuby na posazení na dvířka a byl jsem spokojenější
Únor 4, 20187 r Tasum, natiahnuť dlhšiu elektrikársku zmršťovaciu bužírku a zataviť. Pozor, nie ohňom pri otvorenej nádrži !!! O pár dní to vydrží dlhšie.
Červenec 22, 20205 r V 4. 2. 2018 na 21:57, tasum napsal: Prosím,jaký je to model,rok atd..marně sháním uzamykatelné víčko na hrdlo nádrže,už jsem z toho úplně v háji,nikdo mi neporadí jestli to pasuje i z jiného modelu než mám já..můj je Rapid 1,2 TSi 63 kW r.v.2015..díky za odpovědi. Škoda Rapid 1.2TSI 63kW MR2015, Upraveno Červenec 26, 20205 r od mirahany1
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.