Jump to content

Víčko od nádrže


HjM

Recommended Posts

Pastelka napsal : ...Rád bych standardní stahovačky a standardní víčko nádrže, ne ten paskvil, který tam dávají teď...

co je standardní víčko nádrže? dává se na klíč ne? a měnit to podle mě nebudou

Edited by Pawouk
Přesunuto z El. stahování oken a vložena citace,aby první příspěvek dával smysl
Link to comment
Share on other sites

Podle me s timto uz Skodovka u vsech mensich aut nepocita. Proste soudruzi rozhodli, ze to uzivatele mensich a levnejsich aut nepotrebuji. Co na tom, ze to byl standard u vsech normalnich aut uz pred 30ti lety. :)

Edited by mike_k
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Protože nejde o instalační manuál, ale spíše o obeznámení se zámkem nádrže formou obrázků s popisem, budu pokračovat na tomto místě. Předem upozorňuji, že v případě montáže zámku porušujete záruční podmínky, ve smyslu zásahu do konstrukce vozidla. Ale začněme.

 

Na obr. 1 je pohled na detail boku vozu s vyjmutou kapsou víčka nádrže, sejmutý z úhlu, kde je dobře vidět místo budoucího výstupu táhla motorku zámku.

post-519-0-41212800-1372869537_thumb.jpg

 

Na obr. 2 je totéž místo po vyvrtání příslušných otvorů.

post-519-0-96536400-1372870236_thumb.jpg

 

Na obr. 3 je detail místa s již namontovanou podložkou se šrouby, držící z druhé strany držák motorku zámku.

post-519-0-01896700-1372870288_thumb.jpg

 

Na obr. 4 je první vývrt v témže místě viděný z kufru, v kterém je pro orientaci vsunuté táhlo motorku. (Ona plstěná věc, je stržené odhlučnění podběhu).

post-519-0-44147200-1372870649_thumb.jpg

 

Na obr. 5 je stejné místo s již vyvrtanými otvory pro držák motorku.

post-519-0-97968600-1372870740_thumb.jpg

 

Na obr. 6 je již držák motorku namontovaný.

post-519-0-79089200-1372870825_thumb.jpg

 

Na obr. 7 je vše již kompletně smontované a funkční (v poloze odemčeno).

post-519-0-48038800-1372870937_thumb.jpg

 

Na obr. 8 a 9 jsou detailnější pohledy na držák s motorkem.

post-519-0-76436300-1372871057_thumb.jpg

 

post-519-0-78962900-1372871084_thumb.jpg

 

Na obr. 10 je pohled na samotnou kapsu nádrže s vnějším víčkem před úpravou.

post-519-0-47707700-1372871289_thumb.jpg

 

Na obr. 11 je detailní pohled na plastové západky vnitřní části vnějšího víčka nádrže.

post-519-0-64374000-1372871435_thumb.jpg

 

Na již zmíněné plastové západky se nasune vnější, lakovaná část víčka nádrže (obr. 12).

post-519-0-87344800-1372871576_thumb.jpg

 

Na obr. 13 je vše již hotovo, funkční, v poloze odemknuto.

post-519-0-41805800-1372871735_thumb.jpg

 

Na obr. 14 totéž v poloze zamknuto.

post-519-0-61121100-1372871822_thumb.jpg

 

Na obr. 15 je pohled na vnitřní část vnějšího víčka s otvorem pro táhlo zámku.

post-519-0-26787100-1372872003_thumb.jpg

 

Na obr. 16 je celkový pohled zezadu.

post-519-0-12907000-1372872103_thumb.jpg

 

To by bylo ohledně fotek se stručným popisem vše, jen chci předeslat před případnými dotazy pár konkrétních poznatků.

Pokud neznáte přesné umístění plastových západek, zajištujících plastovou kapsu nádrže ve voze, je prakticky skoro nemožné tuto kapsu s víčkem vyjmout bez jejího poškození. Právě pro neznalost toho kde a kam zapáčit, mi tato kapsa při vyjímání v jednom místě praskla a musel jsem klusat koupit novou za tři stovky. Za ně mi ale zbyla jedna kapsa na experimenty, pak již byla úprava nové vlastně hračka. Kdo však chce ušetřit, ať je při jejím vyjímání velmi opatrný. Také proto chybí na fotkách vnitřní části vnějšího víčka klasické samolepky o huštění a palivu.

Případným potenciálním zájemcům o dodělávku, bych doporučil pro "odladění" tvaru držáku motorku použít tenký, tzv. konzervový plech, podle které lze po natvarování vyrobit finální plech.

Tak to jsou základní postřehy, a pokud má někdo dotazy, rád mu je, pokud to bude v mých silách, zodpovím.

 

 

 

 

 

  • Pozitivní 4
Link to comment
Share on other sites

Paradni prace. Stejne si ale nemohu neodpustit rypnuti -  To tohle do riti nemohou montovat uz ve fabrice alespon do vyssich vybav? Ten motorek jiste nebude extra drahe vyrobit. Auto by mohlo stat o astronomicke 2 az 3 stokoruny vice a odpadlo by archaicke otvirani nadrze.

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Dobrá zpráva pro ty, kdo mají zájem o zámek nádrže a nechtějí vrtat podběh. V Etce se po poslední aktualizaci objevil v obrázku víčka nádrže motor s rotační funkcí uzávěru, jako mají např. Octavia III a Rapid India. Zatím není motor dostupný, ale pokud ho Škoda uvedla v Etce, je záležitostí několika měsíců, kdy započne jeho sériová montáž. Samozřejmostí bude i přepracovaná plastová kapsa nádrže. Takže teď už jen vydržet a obrnit se trpělivostí.

post-519-0-62161400-1373219068_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Nemá někdo přehled, jak to je v současné době?

V návodu k obsluze Škoda Rapid, na str. 30 píšou, že: Centrální zamykání umožňuje současně zamknout, resp. odemknout všechny dveře, kryt hrdla palivové nádrže1) a víko zavazadlového prostoru.

 

1) Platí pro vozidla se zamykatelným víkem hrdla palivové nádrže.

 

Která vozidla to teda mají?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...