Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

je to tak, nepochopitelně to má pouze spaceback...

 

Copak to tady máme.. 

 

 

post-14317-0-71644300-1404240180_thumb.j

 

Rapid Active, nabeh v ramci MR2015 jestli se nepletu.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo (editace)

jo, změnila se situace, psal jsem to v době, kdy jsem ještě neměl auto. Ale, mám ještě modelový rok 2014 a už to mám také bez zámku...

Editováno: , autor: Rypicong
Vloženo

Takto to malo vyzerat od začiatku :kol-47: . Čakal som že to bude mať už MR2014 L ale dočkal sa až MR2015 L. Teraz už len vymysleť ako to dosťať do MR2013 L aby ma to nestálo majlant. :kol-32: Návšteva v škode to istí.

Vloženo (editace)

Bez záruky, kombinace dílů se SB,jen pro náhled ceny. Docela drahej špás a navíc jak a kam zapojit elektriku a jak nakódovat.... Nebo by se to muselo udělat jen na nějaké tlačítko, třeba pod climatronikem nebo vedle ručky místo tlačítka kontroly tlaku v pneu, dotáhnout tam kabely je otázka slabé hodinky rozborky a sborky plastů na pravém prahu.

 

Nastavovací zařízení (prostě to el.ovládání zámku víka nádrže, pro SB) 5C6 810 773 H - 586Kč

Hrdlo nádrže (plast v blatníku, pro Lift) 5JA 809 999 A - 313Kč

Víčko tankovací nádrže (vnitřek víka nádrže, na kterém drží vnější panel, pro SB) 5JA 809 909 - 310Kč

Tlačítko kontrola tlaku vzduchu 5JA 927 127 WHS - 280Kč

Editováno: , autor: miklisek
  • o 1 rok později...
Vloženo

Troška oživím toto téma s mojou príhodou. Po návrate s dovolenky s Popradu (teplota v noci - 12 °C) som išiel po 2 dňoch no návrate s práce (2.1.16) u nás na večer (- 7 °C) tankovať. Prídem na pumpu idem odomknuť viečko nádrže a klúč mi išiel zasunúť iba do 2/3 viečka. Pozerám či sa mi nesníva, začínam to skúšať všelijako ale nič stále tam hlbšie nešiel. Keďže som nechcel blokovať stojan tak som sa presunul na parkovisko, kde som sa s tým mordoval. Inak v nádrží dosť sucho, dojaz 0 a na ten prejdených 20 km :-). Po 10 min, ma napadlo, že do viečka streknem rozmrazovať na sklá. Najprv nič ale na 3x som tam dostal kľúč a viečko odomkol. Teraz jak blázon chodím každý deň skúšať odomykať viečko. Zatiaľ to ide bez problémov. Myslíte si že mi tam mohlo niečo vo viečku zamrznúť? Kde by sa tam tá voda zobrala? (nepršalo, nesnežilo) Keď bude teplejšie tak to vnútro streknem silikónovým sprejom.

post-84400-0-80846300-1452078794_thumb.j

Vloženo

Snad jedině zkondenzováním vody. Je to zajímavé.

P.S. Jen pro zasmání - jednou u Š-105 L, kde bylo víčko navrchu, měl jsem zamrznutý zámek a nešel zasunout klíček. V děsu, který jsem zažil jsem potom zjistil, že víčko šlo odšroubovat i bez odemčení :-)

Vloženo

U Fabie se mi to nestalo ani v -25, u Rapida se mi teď při párstupňovém mraze stalo to samé co tasumovi. Jenže mi klíč nešel zasunout vůbec. Po čtvrthodince v podzemní garáži to povolilo samo, než jsem se vrátil s rozmrazovačem.

  • o 2 týdny později...
Vloženo (editace)

Narozdíl od @tasum mám elektronicky ovládané víčko nádrže. Nicméně podobně jako on jsem dnes u pumpy náhodnému publiku zahrál podobnou scénku on. Možná ještě trochu absurdnější, protože jsem obíhal auto dokola ve snaze přemluvit elektroniku ke spolupráci strkáním klíčku zpět do zapalování, otáčením klíčku, vyndaváním klíčku, startováním - to celé pokaždé prokládáno oběhnutím auta a zkoušením, jestli si to víčko tentokrát náhodou už nedá říct. Nakonec, když jsem do víčka z nedostatku žádného lepšího nápadu praštil, tak mi do dlaně vypadl malý kousek zmrazku a víčko krásně odskočilo ...

Editováno: , autor: Zavoznik
Vloženo

Taky už se mě to stalo, víčko se odemklo vždy (centrální zamykání), ale nešlo otevřít, něco jako píše Závozník. Podruhé mě nešla vytáhnout škrabka, byla tam přimrzlá.

Od té doby ji raději vozím uvnitř auta.

Vloženo

FI tam těsnění neměla, rovná dvířka bez těsnění, která dopadala na taková plastová futra něco jako má rapid, jen ten ty dvířka (kryt) nemá rovná ale nahoře zahnutá-lomená, tudy jestli se více dostává vlhkost nevím.

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahojte páni, pridám aj ja niečo neobvyklé. Vyzerá to tak, že sa mi zachviľu odtrne viečko :(. Stretol sa s tým už niekto. Ako ste na tom vy?

IMG_20180129_132125.jpg

IMG_20180129_132142.jpg

Editováno: , autor: tasum
Vloženo

Mám začátek výroby MR2016 (tedy přes 2,5 roku) a zatím OK. Občas ale víčko protočím, aby nebylo to na čem to drží skroucené.

I když je to podle mě spíš na zlost, protože to víčko stahuje dolu když je pokroucený, u Audi jsem to neměl, mělo to jen zuby na posazení na dvířka a byl jsem spokojenější :)

Vloženo

Tasum, natiahnuť dlhšiu elektrikársku zmršťovaciu bužírku a zataviť.

Pozor, nie ohňom pri otvorenej nádrži !!! kol114 O pár dní to vydrží dlhšie.

 

 

 

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)
V 4. 2. 2018 na 21:57, tasum napsal:

 

IMG_20180129_132125.jpg

IMG_20180129_132142.jpg

Prosím,jaký je to model,rok atd..marně sháním uzamykatelné víčko na hrdlo nádrže,už jsem z toho úplně v háji,nikdo mi neporadí jestli to pasuje i z jiného modelu než mám já..můj je Rapid 1,2 TSi 63 kW r.v.2015..díky za odpovědi.

 

 

 

 

 

 

Škoda Rapid 1.2TSI 63kW MR2015, 702663_3.png

Editováno: , autor: mirahany1

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...