Malta Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 to netuším. Já vzhledem k tomu že jsem loni měl před sebou cestu do Bulharska a zpět, tedy nějakých 3300 km, nepřipouštěl jsem nějaké opravování, prostě jsem ho vyměnil za new a byl klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 Jo, já to udělám asi podobně. Vše nasvědčuje, že je opravdu špatný. A navíc si myslím, že by propouštět určitě neměl. A navíc se mi blíží dovča a do té doby bych to rád dořešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Tak jsem o něco tisícovek chudčí, ventil mám vyměněný a problémy jsou pořád stejné. Já se na to vy.... Jediné malé plus to má, že vím, že to ventilem není... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 A co lambda? EGR by za chudou směs snad nemohl... Propouští jen pokud ho "tlakujete" ve směru otvírání kuželu, opačném by asi neměl...a když, tak to stejně bude 000nic vzduchu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 Lambdu před kat. jsem už měnil také, páč mi to na volnoběh chcípalo. O dost se to zlepšilo, ale při větší el. zátěži (světla + ventilátor top.) nebo při brždění motorem a následném vyřazení mi začnou haprovat otáčky dolu a nahoru a někdy to až chcípne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 23. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 23. Červenec 2008 jak jsem psal pokud tyto příznaky nejsou u provozu na benelín (čili nebudou se nadále chyby zapisovat do paměti závad), tak je potřeba udělat novou kalibraci LPG, jejíž součástí, když ta kalibrace probíhá, tak je že se v určité fázi zapínají všechny spotřebiče (světla, i dálková, ventilátor na plno, mlhovky apod.) aby LPG jednotka uměla dávkovat plyn i v režimu volnoběhu se zvýšeným odběrem proudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 11. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2008 Chlapci dám to sem, nech nezakladám nové vlákno. Môže mi niekto ukázať, najlepšie na foto kde sa na motore 16V 55 kW nachádza EGR ventil? Info o aute je v podpise. Prešiel som celú sekciu motor, ale podľa obrázkov z DP ani s ETKY sa neviem dopátrať kde sa nachádza. Cítim sa ako de..., ale snáď sa nájde niekto kto to menil na 16V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 lukyno: tu mas obrazok, len pripominam ze ja mam AUA motor cize prvu serku, potom bola BBY, a ty mas poslednu BKY a tam veru nie som si na 100% isty ci ostal tak ako u AUA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 (editace) Tak tu je môj motor a ten EGR ventil nikde nevidno. Čo sa tam neskôr nedával??? Editováno: 12. Srpen 2008, autor: Lukynoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 no...asi už ne...nemáš tam záslepku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 Lukynoo: mas to nejake vyrabovane nemas zapalovaciu listu kde su tak pekne schovane kable, len tak trciace kable k vstrekovacom, odvetravanie nie je na lavej strane ale na pravej ( teda ak to je ) inak tiez sa priklanam k nazoru ze nemas erg ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukynoo Vloženo 12. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 12. Srpen 2008 (editace) no...asi už ne...nemáš tam záslepku? Neviem, nie som prvý majiteľ, ale takmer na 100% viem, že s motorom sa nehýbalo. Toto by chcelo niekoho, kto vie o týchto motoroch viac ako my a vie naisto či a kam sa ten ERG ventil dával/nedával. to houmr: to vieš, čím neskorší ročník, tým viac osekaný Editováno: 12. Srpen 2008, autor: Lukynoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaddy Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Pánové mohu doporučit EGR Power Pipe kit od dieselpoweru, už ho tam mám a je to naprosto super víz. foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinD Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Neviem, nie som prvý majiteľ, ale takmer na 100% viem, že s motorom sa nehýbalo. Toto by chcelo niekoho, kto vie o týchto motoroch viac ako my a vie naisto či a kam sa ten ERG ventil dával/nedával.to houmr: to vieš, čím neskorší ročník, tým viac osekaný Verze BBY a BKY uz EGR nemeli. Mel jsem verzi BBY a motor vypadal uplne stejne, neboj nic Ti tam nechybi. Hlavne je tam rozdil oproti AUA v tom, ze to ma ctyri zapalovaci civky primo nad svickama a bez zapalovycich kabelu, vicko na civkach tam taky nema byt, je to origo stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 11. Červen 2009 Sdílet Vloženo 11. Červen 2009 Motor BKY bohužel egr přítomen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jimmi2 Vloženo 25. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2009 (editace) Ahojte páni! V máji 2008 som menil EGR ventil na svojej Fábii 1,2 HTP Kombi. V apríly 2009 z nového ventilu ERG ( aj s prácou za 7 600,- Sk vypadla nejaká plomba ( hliníková, podobná protimrazovej poistke na bloku motora napr. u Faťasa o priemere 2 cm) jej výmena aj s prácou u kámoša stála 1 euro. No od vtedy mi pri nízkych rýchlostiach, na 1 - 3 prevodovom stupni v motore niečo buble, ako keby sa tam varila voda. Po ustálení rýchlosti na jednom prevodovom stupni a po pridaní / zvýšení rýchlosti už už bublanie nieje. Kontrolka nesvieti žiadna, spotreba a akcelerácia je normálna. VAG nevykazuje žiadnu chybu. PORAĎTE PLS!!! Editováno: 28. Listopad 2009, autor: Jimmi2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 30. Listopad 2009 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2009 Je to ucpané.....proto to bublá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smith10 Vloženo 22. Září 2010 Sdílet Vloženo 22. Září 2010 Ahoj, nevíte jestli jde nějak elektronicky odpojit EGR ? Mam ho už dva roky zaslepenej na motoru 1.4 16V 55Kw BBY, jen ta kontrolka na mě furt svítí ale popravdě mě to nechává klidným, akorát už mě nebaví furt vysvětlovat když někoho vezu co s tim autem mam! Jinak před zaslepením škubal mezi 1800- 2500ot/min., pak jsem ho zaslepil a je klid....se spotřebou to nijak nehnulo a na STK prošel na 1* Žádné divočiny jako přechod do nouzového řežimu atd. jsem za tu dobu ani jednou nepozoroval! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volvak Vloženo 23. Září 2010 Sdílet Vloženo 23. Září 2010 Jedine upravu softweru nebo vymena EGRU+potrubi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smith10 Vloženo 24. Září 2010 Sdílet Vloženo 24. Září 2010 A nějaký konkrétní typ, kdo nebo kde by se takováto úprava softweru dala provést? Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 27. Září 2010 Sdílet Vloženo 27. Září 2010 Osobně si nejsem jistý, že to lze, ale třebas se mýlím ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Září 2010 Sdílet Vloženo 27. Září 2010 no u 1,2 12V by to nějak jít mělo, páč novější motory tuším od MR 2006 (51kW) už EGR nemají, takže tam by to mělo jít, ale u 1,4 16V to vidím též skepticky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevca Vloženo 25. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2011 Tak obnovuji toto téma. Je to sice kamarádova ibiza ale HTP 47kw rok 2003 s EGR, auto je zespod hrozně líné (já měl předtím Fobii 2006ku 47kw a ta jela jak raketa a to měla hodně přes 200tis) on má poctivých 73tis. K tématu. Kouopil to a hlásilo to EGR a teď presně si nevzpomenu, a samozřejmě na volnoběh nastartoval a auto se začalo dusit a občas zdechne, ale dá se říci že drží kolem 500ot jak kdyby mělo umřít. Po vytáhnutí konektoru jede úplně v v poho ale nejspíš v nouzáku jede tak na 80%. Ale jinak vše OK. Dal se novej zapojilo se to a OK. jelo se to projet a nic moc, pripojila se diagnostika, zahlásila opět tu stejnou závadu vymazlo se to a v poho. Opět se to jelo projet, vypl se motor a dělá to opět to stejné co předtím jak kdyby to mělo umřít na volnoběh po nastartování, jakmile se to trochu vytočí jede "normal" . No každopádně zahlásilo to chybu EGR ale jinou, chyba rozdílné data EGR nebo tak něco. Odpojí se EGR, znova zapojí a 1. start dobrý, ale další už špatný. Jak kdyby se to potřebovalo spárovat?? Docela to nechápu kde mlůže bt chyba, vzhledem k tomu že EGR je v pasivním stavu zavřené, tak počítám s tím že když je zapojené tak otvírá i když nemá. Kde hledat chybu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 25. Srpen 2011 (editace) nutno provést základní nastavení EGR pro jistotu přidávám návod nastaveni EGR-VAG.pdf Editováno: 25. Srpen 2011, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slavka Vloženo 23. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2011 CHlapi může egr ventil ovlivnovat tu kontrolku, když mi to hlásí chybu malý účinek katalyzátoru? Mám 1,2 47kw rok 2004.Dík za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.