Hravec Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 a i v návodu se toho spousta najde - dají se stáhnou na stránkách ŠA - zde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 Prošel jsem manuál křížem krážem a i pročetl všechno co je v tomhle vlákně. Ale úplně jsem z toho všeho nepochopil jak je to s mnou postrádanou funkcí. Hned ve čtvrtém příspěvku od Honza9007 se píše: "Tzn. když máš v autě např. neskutečné vedro (stálo třeba hodinu na přímém slunci) a nastavíš teplotu na LOW (studený vzduch), tak se režim AUTO nastaví na maximální výkon větráků (rozsvítí se všech tuším 5LED diod)." Chápu, že se klimatizace tím maximálním foukáním co nejdřív vychladit interiér, ale někdy to prostě může být nepříjemné a ta funkce v OII to řešila. Tak jsem trochu smutný z toho, že to tady vypustili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 17. Březen 2014 Sdílet Vloženo 17. Březen 2014 (editace) Rychlost ventilátoru si můžeš nastavit ručně, když Ti bude vadit velká rychlost. Na nastavení požadované teploty se nic nezmění, jen to bude trvat déle. Edit: Omluva za mystifikaci, otáčky ventilátoru jdou pouze zvyšovat. Alespoň tak se to nyní chovalo, ale klima neměla co klimovat, 12°C. Editováno: 17. Březen 2014, autor: oct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 Počkej jak to myslíš že jdou pouze zvyšovat, já je můžu i ubírat a když uberu úplně tak se tam místo teploty napíše OFF Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 18. Březen 2014 Sdílet Vloženo 18. Březen 2014 (editace) Tak daleko jsem se nedostal, vyzkouším až bude teplo. Edit: Tak jsem to dnes zkoušel a po jedné čárce jsem měl hned OFF a klima vypnula, nebylo patřičné horko. Edit 2: Konečně teplo, ano, otáčky ventilátoru jdou postupně snižovat až do úplného vypnutí klimy. Editováno: 20. Březen 2014, autor: oct Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubpf Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 S klimatronikem jezdím už léta ve všech třech předchozích verzích Octavie. Tvou postrádaná funkce High/low je i tu, ale navíc vylepšená tím, že je dokonce třístupňová! V Infotainmentu si volíš profil klimatizace High/mid/low.(viz návod). Tímto nastavuješ zda automat preferuje vyšší či nižší otáčky ventilátoru. Obecně ale platí, že automat se snaží vždy co nejdříve dosáhnout požadované(nastavené) teploty interiéru. Proti ustálenému stavu tedy MUSÍ vždy na nějakou dobu otáčky ventilátoru zvýšit aby mohl vychladit nebo ohřát vzduch a po jejím dosažení nastaví zpět nižší otáčky aby tento nový stav udržel. Pokud nevíš jak se do nastavení dostaneš zkus stisknou tlačítko SETUP na klimatroniku a pak už jen čti (viz návod). Někdy jen tak nechápu proč si lidi pořizují automatickou klimatizaci a první co je zajímá je jak ji řídit ručně - ale to je jen tak obecný povzdech 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 19. Březen 2014 Sdílet Vloženo 19. Březen 2014 O možnosti nastavení jejího profilu vím z manuálu. Nicméně to není tak po ruce jako v O2. Mám vše teoreticky prolezlé křížem, krážem. Jen mě zajimala tahle konkrétní funkce, která je v O2 vidět na první pohled a tady ne. Nechci jí řídit ručně. Jen chci říct automatu, že má nějaké omezení, protože není vždy přijemné když se hned po nastartování rozjedou větráky na plný výkon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Branečko Vloženo 3. Červen 2018 Sdílet Vloženo 3. Červen 2018 Zdravím, chcel by som poradiť, nakoľko v servise mi bolo povedané, že na octavii 3 RS TDi DSG má byť stále zapnutá klíma, lebo že keď ju vypnem, tak klíma kompresor beží naprázdno a tým že sa údajne kazí. Bolo mi povedané, že na octavií 3 RS na klima kompresore nie je spojka, ktorá by vypínala kompresor a tak ju treba nechať bežať stále. Ďakujem za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sprcek Vloženo 9. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2018 V 3. 6. 2018 na 19:13, Branečko napsal: Zdravím, chcel by som poradiť, nakoľko v servise mi bolo povedané, že na octavii 3 RS TDi DSG má byť stále zapnutá klíma, lebo že keď ju vypnem, tak klíma kompresor beží naprázdno a tým že sa údajne kazí. Bolo mi povedané, že na octavií 3 RS na klima kompresore nie je spojka, ktorá by vypínala kompresor a tak ju treba nechať bežať stále. Ďakujem za rady Je to od servisu řečeno trochu kostrbatě, ale tak to prostě je. Kompresor skutečně žádnou spojku nemá (jen pojistku). takže se točí stále i když je klima vypnutá, jen prostě nedodává žádné chladivo - je to dáno regulací kopresoru. A to je ten problém v chladivu je totiž přítomen olej který kopresor (lopatka v kruhové skříni maže). Nemusíš mít klimu zapnutou stále, ale je doporučováno - podle jak jezdíš, občas zapnout tak na 30 min aby se promazala. Pokud klimu rok nebo dva nezapneš tak ji spolehlivě dostaneš do stavu kdy je komresor poměrně hlučný a nebo ho oděláš úplně. Vlastní zkušenost, proto jsem to trochu nastudoval nemohl jsem přijít na to, proč je po roce a půl vždy u nové octavie kompresor dost hlučný. Klimu jsem totiž zapínal jen párkrát v létě a to byl ten důvod. teď mám také RS 245 a klimu zapínám ob jízdu a o kompresoru ani nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubert69 Vloženo 10. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2018 též klimu vůbec nevypínám a přesto se po zimě kompresor už neprobral, takže výměna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 Ahoj, chci se jen zeptat. Ikdyž mám zaplou klimu na automat, běžně se mi ráno mlží čelní sklo. Přestane to, pokud pouze ručně nasměruji proud vzduchu na čelní sklo a nebo zapnu vyhřívání skla. Všímám si, že u všech nových aut se mi tohle děje a po měsíci je okno jakoby mastné, ikdyž v autě žádný kuřák nejezdí. Chce to jen čistit nějakým speciálním čističem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 To by zaujimalo aj mna, kedze taktiez sa v mojom aute vyskytuje tento jav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Velda Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 Okno se mi snad nezamlžilo ještě ani jednou Možná to bude tím, že mám dvouvrstvé sklo (vyhřívané) (?) Nevím, jestli to nemá nějaký i pasivní účinek na mlžení. Jen se mi strašně flekatí, hadříkem často musím otírat. Máš také vyhřívané? Pokud jo, zkus v menu climatroniku zapnout volbu Automatické vyhřívání předního skla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jim_h Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Mě se přední sklo odmlží takřka hned po zapnutí klimy na auto (cca tak do minuty), není nutné dávat foukání na přední sklo... Dokonce bych i řekl, že se mi moc nemlži přední sklo i bez klimy. Jestli si to dobře pamatuju, tak v nějakém balíčku bylo samozatmavovací vnitřní zrcátko v vlhkoměrem, tak jestli si to klimatronik pak nedokáže ošéfovat sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beuticek Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 (editace) Každý, kdo má climatronic, tak má u vnitřního zrcátka senzor vlhkosti, ani nemusí mít stmívací. Mám to taky tak. Editováno: 5. Září 2018, autor: beuticek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 2. Únor 2021 Sdílet Vloženo 2. Únor 2021 Chtěl bych se zeptat něco ohledně klimatizace/topení. Topení mám nastaveno např. : teplota 24 st, režim auto, A/C vypnuto. Všiml jsem si, že z prostředních výdechů nevychází vůbec žádný vzduch. Pouze z postranních na nohy a čelní sklo. Pokud manuálně zvolím foukání na "středy" tak to funguje, po přepnutí na auto zase ne. Nezmění se to ani,když zvýším teplotu nebo rychlost ventilátoru. Přitom na infotaimentu (Bolero) jsou zobarzeny červené šipky i u porostředncíh výdechů. Je to tak správně nebo je něco špatně ? Díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 2. Únor 2021 Sdílet Vloženo 2. Únor 2021 Střední výdechy se používají hlavně v létě při AC, k topení je automatika primárně nepoužívá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hawkehi Vloženo 3. Únor 2021 Sdílet Vloženo 3. Únor 2021 před 21 hodinami, Martab napsal: Střední výdechy se používají hlavně v létě při AC, k topení je automatika primárně nepoužívá. Super, děkuji hned jsem klidnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 16. Červen 2021 Sdílet Vloženo 16. Červen 2021 Měl bych dotaz - taky se vám u OIII brzy ráno stává, že máte-li nastaveno třeba 22°C, tak klimatizace/ventilace začne topit? No jo, ale já chci mít v autě těch 12°C co je venku, aspoň než vyjedu za město... celkem fail. Přesně si nepamatuju nastavení - AC on, AUTO on nebo off. To by mělo být jedno. K čemu je taková "automatická klimatizace" dobrá? Chtělo by to používat rozum. Datum a i povětrnostní sutiaci auto zná, může znát (je-li placen Connect). Vůbec nechápu, jak tu někdo psal, že má AC a AUTO zapnuté celoročně a stále nastaveno 22°C... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 16. Červen 2021 Sdílet Vloženo 16. Červen 2021 A jak má autoklima vědět, že když jí řekneš 22 °C, tak tím myslíš 12? :-)) 2 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy Vloženo 17. Červen 2021 Sdílet Vloženo 17. Červen 2021 To dává slovu "automatická" nový význam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bubaq Vloženo 17. Červen 2021 Sdílet Vloženo 17. Červen 2021 Nějak nechápu smysl tvého dotazu. Vadí ti, že když máš nastaveno na klimě 22°C, tak se auto snaží uvnitř dosáhnout 22°C? Smysl a funkce automatické klimy je v tom, že automaticky v kabině udržuje nastavenou teplotu bez ohledu na teplotu okolí (v ideálním případě). Topí, pokud je teplota z venkovního senzoru nižší než nastavená teplota a chladí v opačném případě. To je špatně :-)? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 17. Červen 2021 Sdílet Vloženo 17. Červen 2021 Mrcha si dovolí držet teplotu 22°C, když chceš mít 12°C ! Musíš to říct Lauře, pokuď ji nemáš, musíš mít jinou starou, která ti to v autě pošteluje :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misor1994 Vloženo 17. Červen 2021 Sdílet Vloženo 17. Červen 2021 :D ta klimatizacia nema umelu inteligenciu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladybird Vloženo 2. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2022 Ahoj, koukněte na mé video, kde vysvětluju, proč může topit jen polovina přístrojové desky a jak zkalibrovat klapky topení climatronicu. OCTAVIA III NETOPÍ POLOVINA PŘÍSTROJOVÉ DESKY, KALIBRACE KLAPEK CLIMATRONICU - YouTube Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.