Jan155 Vloženo 7. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2013 No pokud je to MR2004 tak tam podle mého názoru chybí ten drát..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanyhad Vloženo 7. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2013 To si taky myslím, jen nevím přesně odkud kam ten drát má vést. A nerad bych něco zkur...., proto jsem založil téma a doufám, že mi někdo poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 Tak použij Google http://www.levnealarmy.cz/get_file.php?did=1288 to by ti mělo ke štěstí stačit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 Dělám to běžné stači rozebrat a vyčistit spec. Sprayem na integrovane obvody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanyhad Vloženo 8. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2013 Vyzkouším a děkuji. Ještě dotaz, jde nějak případně z Vagu zjistit za jízdy, čím to je, že to nejde? Vím, že se daly měřit hodnoty, jen nevím která co znamená.., tak jestli se z toho dá poznat jestli mi tam opravdu ten drát chybí, abych to nedělal zbytečně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 to z hlavy nevím..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SiiD Vloženo 19. Září 2013 Sdílet Vloženo 19. Září 2013 Ahoj, taky mám problém s tempomatem, tak jsem si pečlivě pročetl tuhle diskuzi a dneska hurá na vyčištění plošného spoje. Po rozloupnutí jsem však zjistil, že mám asi hodně starý typ tempomatu . Není tam žádný plošňák a konektor. Z pod volantu vede pouze takovy pásek, ve kterém je zalisovano několik žil. Na tyto žíly potom tlačí jazýčky od tlačítka pro aktivaci tempomatu. Stejně tak tlačítko na vypínání tempomatu. Máte s tím někdo zkušenosti? Mam Octavii TDI 1.9 SLX 2000 Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa007 Vloženo 30. Září 2013 Sdílet Vloženo 30. Září 2013 Na tempomat jde černá svorkovnice vlevo shora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sob126 Vloženo 21. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2014 Také mi to dělalo tak, že to v průběhu cesty přestalo jít a znovu to šlo až znovu zapnutí zapalování. Přesně jak bylo psáno, že je to v tom jezdci na zapínání a vypínání, jenže po úpravě jezdce a dosedacích ploch to byla jen chvilková záležitost. Tak jsem to dnes vyřešil jednou pro vždy. Úplně jsem ošmirgloval ten uhlík až na měď a spájel jsem je natvrdo v poloze ON. Stejně při jízdě jsem to nepoužíval bylo to stále na ON, vypínám mírným přišlápnutím brzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 21. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2014 Udělal jsem to stejně, spájel jsem to jen s tím rozdílem, že jsem úplně odstranil toho jezdce a spájel jsem ty dva a dva kontakty k sobě. Diagnostika bez chyb, funkce ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Franta3 Vloženo 3. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2014 Zdar chlapci, chtěl bych vás poprosit o radu mám problém s tempomatem a to takový, že když ho chci aktivovat při určité rychlosti tak nestačí jen krátké stisknutí, ale musím tlačítko chvilku přidržet a pak se teprve zapne, ale auto o pár km zrychlí nevíte náhodou čím to může být? U Fabky co jsem měl před tím to fungovalo na klepnutí. Děkuji předem za případné rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mik163 Vloženo 27. leden 2015 Sdílet Vloženo 27. leden 2015 Zdarec. Mám podobný problém na OII MR 06 Když tempomat vypnu, tak se sám zapne a neustále přidává. Vypnu ho sešlápnutím brzdy nebo spojky ale po chvilce to stejné. Diag. píše chybu reg.rychlosti. asi teda páčky. Je to velice nepříjemný. Prosím o radu je to páčkou ?? Nebo by mohla být krpa jinde? Díky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 8. Únor 2015 Sdílet Vloženo 8. Únor 2015 Kdyz ti to pise diag.....tak se mrkni do merenych hodnot co to vyvadi ale ja osobne to vydim na tiskak v pacce zkus rozdelat procistit a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mik163 Vloženo 10. Únor 2015 Sdílet Vloženo 10. Únor 2015 (editace) Do měřených hodnot jsem se díval vše reaguje jak má i pedály. Mikrospínače a tišťák jsem proměřil a vyčistil v měřených hodnotách zkontroloval funkčnost. Včera fungovalo vše v pořádku a dneska stále přidává zase. Chtělo by to mít připojeno na diag. když to začne blbnout jestli to v měřených hodnotách mění 1za 0. Ještě info. když tempomat trvale vypnu vypínačem na hoře na páčce vše je v O.K. Proto si myslím že je chyba v páčce. Ale nechápu kde. Tišťák komplet proměřen a vše se zdá v pořádku. Je někde v páčce ještě nějaká elektronika co by do toho mohla zasahovat?? Editováno: 10. Únor 2015, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 V pacce uz zadna dalsi elektronika neni, ale mohly by byt poskozene draty, ktere v kloubu packy nekdy dostavaji zabrat. Jednou uz jsem opravoval, 1 drat byl preruseny a 1 obnazeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mik163 Vloženo 11. Únor 2015 Sdílet Vloženo 11. Únor 2015 O.K. Mrknu na to. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mik163 Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Takže vyřešeno. Pomohla výměna páčky. Teď už je vše O.K. Při kontrole staré páčky dráty poškozené nebyly. Deska proměřena a žádná závada nezjištěna. Takže záhada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 21. Únor 2015 Sdílet Vloženo 21. Únor 2015 Mám dotaz, mám OII 2005, sice mi TMP funguje, ale chtěl bych vyměnit páčku za OII FL (tu která se vrací při zapnutí dálkových světel do původní polohy a nezůstane stát blíž k budíkům)... Jde to a případně co všechno je nutné vyměnit? Mám OII před FL 2005 - volant původní s MF ovládáním, páčku s TMP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wejgll Vloženo 26. Únor 2015 Sdílet Vloženo 26. Únor 2015 Takže vyřešeno. Pomohla výměna páčky. Teď už je vše O.K. Při kontrole staré páčky dráty poškozené nebyly. Deska proměřena a žádná závada nezjištěna. Takže záhada. Tahle záhada už potrápila spoustu lidí. Podle elektroodborníků vše v páčkách naprosto v pořádku a páčky musí fungovat naprosto správně. Přesto pomohla až výměna za novou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 22. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2016 Mam Octavii 2 mr 2005, vybavu elegance s tempomatem dotazenou z Nemecka. Nevungoval mi tempomat, resp. Jen obcasne. Kluk z fora mi vymenil packu, protoze byla udajne k.o. Takze po vymene par mesicu fungovala a teD nastal stejny stav jako pred casem. Za jizdy funguje, pak dlouho nic nebo musim zhasnout motor a nastartovat a pote funguje. Dozvedel jsem se, ze to zpusobuje stav packy tempomatu predfaceliftove standartne a nevyzpytatelne a tento jev odstranila az faceliftova? Je to pravda. Bohuzel kluk z fora mi tam dal predfaceliftovoou. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 23. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2016 rozeber tu páčku podle návodu co je tady ani jí nemusíš demontovat , několikrát jsem takhle ji opravoval , diagnostika hlásila chybu . otevírám ji pomocí ulamovacího nože v místě přepínače on/off pak vyndáš ten plošnák odšroubuješ ho malý torxy vyčisti tech.benzinem a slož to zpět no a vyzkoušej. setkal jsem se zě tam byla jakoby bíla vazelína a ta zkaratovala tempomat a nefungoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 24. Říjen 2016 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2016 Zavadu to neukazuje a jednou funguje za pul hodiny ne a takhle se to strida behem jizdy. Nekdy pomuze vypnuti motoru. Diagnostika cista. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirecamrich Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 (editace) Spoiler Zdravím páni mám taký problém mám dorabany tempomat na octavii 2 1.9 TDI 2006 a diagnostika píše chybu číslo P0568 neviete niekto čo to znamená alebo kde by mohla byť zrada ? Ďakujem za odpoveď Editováno: 28. leden 2017, autor: mirecamrich Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 Pravdepodobne preruseny drat v pacce nebo spatny kontakt spinace tempomatu v pacce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ka_r_los Vloženo 18. Březen 2017 Sdílet Vloženo 18. Březen 2017 Zdravím, chtěl bych se zeptat, zda má někdo informaci o funkčnosti tepomatu po výměně převodovky 2.0 TDI BKD (PD) za variantu pro 2.0 TDI 103kw (CR). tyto převodovky mají nižší otáčky na 5 a 6st, ale prozatím se mi nepovedlo nalézt, jaké je "povolené" pásmo otáček ECU motoru pro správnou f-ci tempomatu. Děkuji za cokoliv Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.