Srpen 30, 20187 r před 18 minutami, osobne napsal: To nevim, proč mají tu položku na faktuře takto pojmenovanou. Ale dušují se, že to na pevný interval neměnili, pouze že to vynulovali. Jediné, co jsem požadoval, byla výměna oleje. Olej jsem měl vlastni LL, filtr dal servis. Ta položka je pojmenovaná podle toho o jaký interval se jedná, já mám proměnlivý a na faktuře je v závorce uvedeno proměnlivý. Buď jsou úplně mimo a nebo ti záměrně kecaj a oblbují tě. Aty fotky jsou fakt malé.
Srpen 30, 20187 r bohužel na PC to nejde zvětšit a je to nečitelné..ale jak už se tady psalo...jak ti mohou tvrdit, že je to správně, že ti nakodovali proměnlivý, když na faktuře máš jasně napsané, že ti nakodovali pevný a tomu odpovídá i to, co zatím říkáš.. přikládám svoji fakturu, kde mám vyplněno proměnlivý, takže kdybys měl proměnlivý, budeš to mít na faktuře, ale ty máš jasně napsáno pevný, takže jsou včetně vedoucího naprosto mimo... Upraveno Srpen 30, 20187 r od ski1961
Srpen 30, 20187 r Na straně 28 v tomto vláknu máš ofocené dvě faktury, jedna na proměnlivý a druhá na pevný. Vždy je v závorce uvedeno o jaký interval se jedná.
Srpen 30, 20187 r Nedělám si o servisech (autorizovaných i neautorizovaných) iluze, ale v tomto případě bych je hned automaticky neodsuzoval. Důvody jsou dva. Zdeněk už minulosti několikrát lhal a není důvod si myslet, že s tím najednou přestal. Druhý důvod - pokud experimentoval s Caristou, ani nemusí vzhledem ke své povaze vědět, že si tam pevný interval nastavil.
Srpen 30, 20187 r No, ale to by si musel nastavit až po té výměně - psal že se mu těsně před ní ukazovali dva intervaly. A jestli lže nebo ne, k tomu se já vyjadřovat nemohu, protože ho neznám.
Srpen 30, 20187 r @bojler fotky už jdou zvětšit, takže je dobře vidět, že ted tam má pevný a před tím tam měl proměnlivý, tak jak říká..
Srpen 30, 20187 r Já sám si myslím, že to co je na faktuře, je jenom formalita, nemá to přece vliv na to, co mechanik skutečně udělá. Mechanik tvrdí, že pouze vyměnil olej, filtr, vynuloval interval a interval nijak neměnil, když jsem to hned reklamoval, že tam mám najednou pevný interval, tak se ho pokusil změnit na proměnlivý a říkal, že to nejde, že to hází nějakou chybu. Tak jsem sepsal reklamaci a včera mi volali, ať přijedu, že mi interval změní. Přijel jsem, asi to zase neúspěšně zkoušeli změnit a tvrdí, že to změnit nejde, že je to tak správně proměnlivý interval. K té chybě co to házelo říkal, že to bylo nenakódované autorádio, to je pravda, protože já koupil auto bez autorádia a dal jsem si tam sám bez kódování autorádio Škoda Blues, jen jsem ho zastrčil do konektoru a zasunul do pozice. Takže to autorádio mě tam i dokódovali, už to chybu nehází, ale servisní interval na proměnlivý změnit nedokázali, tak tvrdí, že tam už proměnlivý interval je, prostě si s tím neví rady podle mě. Ten servis ale neodsuzuji, nemusí to být jejich chyba, možná je to nějaká výrobní vada? Jinak podle mě i resetovali nastavení řídící jednotky, protože jsem tam měl přes Caristu nastaveno protočení rafiček a deaktivováno pípání pásů a to už není, rafičky se neprotáčí a pásy zase pípají. Ale to je jedno, to je detail, to si už dokáži nastavit přes Caristu sám. Upraveno Srpen 30, 20187 r od osobne
Srpen 30, 20187 r no to tedy rozhodně není žádná formalita.není možné, aby mechanik dělal něco jiného než je pak na faktuře..to tedy ani omylem !! a může ti říkat co chce, že nic neměnil apod..prostě dle toho, ci jsi tady zveřejnil, tak prostě ten interval na pevný změnil o čemž svědčí tvoje fotografie před a po..takže to pevný na faktuře není pro srandu králíkům, ale proto, že to prostě na pevný změnil..proč to ted neumí hodit zpátky je opravdu na pováženou ..
Srpen 30, 20187 r Ale fakturu tam vytváří a tiskne někdo jiný než mechanik, tak do faktury asi omylem vložil jinou položku, je to přece jen formalita, na řídící jednotku vozidla to nemá žádný vliv. Upraveno Srpen 30, 20187 r od osobne
Srpen 30, 20187 r nějak ti přestávám rozumět..z toho všeho, co jsem si tady přečetl a co jsi zveřejnil za fotky před servisem a po, tak jasně plyne, že ke změně intervalu na pevný došlo o čemž svědčí i faktura a foto po výměně..takže nemohou tvrdit, že je tam proměnlivý, když ti ten proměnlivý auto nezobrazuje jako před výměnou..a pokud jim nechceš dělat problém, tak holt tak jezdi..víc už asi k tomu není co říci..
Srpen 30, 20187 r Jak jsem už psal, nebyl jsem si už jist, jestli mají pravdu oni nebo já, tak jsem chtěl vědět, jak je to u jiných. Příští týden zkusím jiný servis, aby mi to změnil. Kdyby to tento servis změnit dokázal, tak by to už udělal, snahu měli. Upraveno Srpen 30, 20187 r od osobne
Srpen 30, 20187 r Taky tě nechápu, než si jel do servisu měl si proměnlivý interval, auto ti vrátily s pevným intervalem o čem svědčí i faktura a teď ti tvrdí, že toto je proměnlivý interval a přesto se snažili to na něj změnit. Asi to budou specialisté na svém místě. A ty je ještě omlouváš, tak proč to vlastně řešíš ?
Srpen 30, 20187 r To, co je napsané na faktuře vůbec nemusí souviset s tím, co bylo provedeno. V tomto má Zdeněk pravdu. Na faktuře může být klidně grilované kuře. Zřejmě došlo k aktualizaci ŘJ, protože zmiňuje navrácení adaptací přes Caristu do původního stavu. Auto bylo poprvé v servisu, takže dost možná byly prováděné i servisní akce typu "4K0" nebo jak se to jmenuje. Kdo ví, co kde kdo co blbě zmáčkl nebo kde je jaká sw chyba. Upraveno Srpen 30, 20187 r od bojler
Srpen 31, 20187 r Tak Agrotec Břeclav: servisní prohlídka po 2 letech + olej (vlastní) = 859 Kč. Parádní přístup a bez výpalného, doporučuji.
Září 1, 20187 r Dnes jsem se objednaval do jineho servisu, popsal jsem prijimacimu techniku, co se stalo a rekl mi rovnou, ze servisni interval z pevneho na promenlivy ted zmenit nepujde, ze to pujde az za rok, az mi to oznami potrebu dalsiho servisu. Pry je drivejsi zmena servisniho intervalu SW blokovana. Takze to nema cenu resit no.
Září 1, 20187 r @osobne no tak to je tedy super, když je to sw zablokováno a nepůjde to dříve než za rok..prostě to posrali soudruzi a ještě z tebe dělají blbce a tvrdí ti, že je to ok, že máš nakodovaný proměnlivý..kdyby to bylo ok, tak by se ti to nesnažili nakodovat zpátky, kde zjistili, že to nejde..opravdu děs a hrůza ty dnešní servisy..
Září 2, 20187 r no taky mi to bylo divné, že by to nešlo..jak je vidět, tak někde holt to umí a někde umí h*vno a zřejmě těch, kde umí h*vno bude většina
Září 2, 20187 r AS jsou nejhorsi servisy co znam navzdory vybaveni a tovarni podpory - jen pozlatko a prsatice co vam uvari kafe. Kdejake mensi nezavisle servisy kde se opravuje vice znacek toho umi mnohem vice a proc? Protoze oni o sveho zakaznika musi bojovat coz zrovna nejakej AS Skoda nemusi. Ti schopni mechanici totiz v AS za 20 delat nebudou.
Září 2, 20187 r Opacna ukusenost. Rodice takto zkouseli nekolikrat nezavisle servisy a vzdy pohoreli. U toho autorizovaneho se prusvihy aspon daly resit. Toto je vizitka jednoho mistra ze Skalice u Znojma po vymene ventilatoru v Roomsteru. Cena prakticky totozna jako v autorizovanem. Ze po teto operaci svitila zavada ESP, to uz je detail.
Září 2, 20187 r Vyjimky se samozrejme najdou na obou stranach jak v kladnem tak v zapornem slova smyslu.
Září 3, 20187 r Až tam půjdu v prosinci na servisní prohlídku, tak jim řeknu, ať to zkusí ještě jednou změnit na proměnlivý interval, nebo ať mi alespoň vynulují ten pevný interval. Pak bych tam šel na další servisní prohlídku stejně po jednom roce, i kdybych měl nastaven proměnlivý interval, a ta další servisní prohlídka už by stejně nějak tak vycházela najednou i s výměnou oleje, protože od výroby to zahlásilo potřebu výměny oleje cca po roce a půl. Upraveno Září 3, 20187 r od osobne
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.