Přejít na obsah

Miznúca chladiaca kvapalina G12 / 1,2 HTP


Engler

Doporučené příspěvky

Posledné 2 roky na motore AZQ (1,2 HTP combi r.v.2003,  najazdených 198 tis.km-okrem rozsvietenia žiarovky porúch motora po cca 5 tis najazdených km-nevysvetliteľná porucha autorizovaného servisu predajcu- 4 x vag nezistil žiadny problém-nezodpovednosť a moja chyba že som auto nevrátil) auto jazdí bez nejakých zvláštnych problémov doposiaľ, ale teraz každý mesiac musím dopĺňať chladiacu kvapalinu. Nebadať žiadnu vonkajšiu netesnosť-kontrola servis. mechanikom. Okrem toho, že sa chystám ošetriť egr? (nemá z tým nič spoločné, ale z dôvodu tej signálky motora - emisie pred 1/2 rokom stk, emis. kontrola v poriadku). Žeby bolo poškodené tesnenie pod hlavou valcou? (prevádzková teplota motora je v povolených toleranciách). Pokiaľ má niekto z ctených diskutujúcich skúsenosť s obdobným problémom, prosím Vás o radu. Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ďakujem za radu, odovzdám ten Váš odkaz môjmu mechanikovi, nech to skontroluje, keď ja teraz nemôžem. Doposiaľ som spokojný s mojou fábiou . Čo som zabudol uviesť, na 1. valci bola po 170 tis. km. vymenená indukčná cievka, gumové dorazy zadných tlmičov, inak v pohode. Takže spokojnosť. Trápi ma len tá signálka motora, ale to je na inú debatu. Majte sa pekne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...