Duben 2, 201312 r nuz, neviem ako chalani, ale ja mam 7° DSG, takze ano, JEL. neviem sice, ze kde byvas, ale plachtenie pred krizovatkou napr. v Bratislave je skoro nemozne. opotrebovanie spojok, ktore stoja zlomok ceny mechatroniky? nizsia spotreba? ked uz teda ideme na to takto podrobne, co brzdove oblozenia a kotuce, ktore sa skor opotrebuju? tu nejde o to, ze sa do teba niekto snazi navazat, prosto vacsina si mysli, ze to je nezmysel. a kedze mas rovnaky motor ako ja, t.j. 1.8 TSI, musis vediet, ze jeho odpor je oproti dizlu nizsi, kedze ma nizsi kompresny pomer. mne pri kotulani prevodovka podraduje tak jemne, ze fakt ani nevidim dovod to slahnut do N. ale je to na tebe, ked myslis, ze je to OK, nezabranime ti v tom. mechatronika je vsak ovea drahsia ako spojky.
Duben 2, 201312 r vim, ze jsem tady na skoda foru, ale mame techniku podobnou: mam 7DSG v Tiguanovi a v maxidotu volbu zda chci, aby mi DSG vyrazovalo pri sundani nohy z plynu na neutral ... mam to zapnute a jizda je vyrazne lepsi, plynulejsi, prirozenejsi ... takze pokud bych tam tu volbu nemel, v mnoha pripadech bych asi sam pri dojezdu na krizovatku nebo pri klesani na N vyrazoval
Duben 2, 201312 r ja som to mal v predoslej verzii firmware DSG, ale mne zas toto vyhovuje ovela viac. podstatne menej musim sliapat na brzdu. takze je to asi len vec vkusu. inak podla mna to ide cez VAG aktivovat. nejaky fachman na toto? mozem skusit sa v tom aj ja pohrabat, mam VCDS.
Duben 2, 201312 r Ja nevim, na neutral jsem nevyrazoval ani s manualem, tak fakt nevim, proc to delat s automatem, ale jinak kazdy at si jezdi jak chce.
Duben 4, 201312 r Kdybyste přišli na něco zajímavého, co se dá v DSG nastavit pomocí VAG-u, i mě by to zajímalo :-) Díky!
Duben 10, 201312 r vim, ze jsem tady na skoda foru, ale mame techniku podobnou: mam 7DSG v Tiguanovi a v maxidotu volbu zda chci, aby mi DSG vyrazovalo pri sundani nohy z plynu na neutral ... mam to zapnute a jizda je vyrazne lepsi, plynulejsi, prirozenejsi ... takze pokud bych tam tu volbu nemel, v mnoha pripadech bych asi sam pri dojezdu na krizovatku nebo pri klesani na N vyrazoval ja som to mal v predoslej verzii firmware DSG, ale mne zas toto vyhovuje ovela viac. podstatne menej musim sliapat na brzdu. takze je to asi len vec vkusu. inak podla mna to ide cez VAG aktivovat. nejaky fachman na toto? mozem skusit sa v tom aj ja pohrabat, mam VCDS. farkihome: nechci s tebou polemizovat, ale volnoběžnou funkci nabízejí až poslední generace 7°DSG. Tuto funkci je možné zapnout přes MaxiDOT zaškrtnutím příslušné položky (tak jak popisuje jaja01, viz citace výše). Jestli to má smysl nebo nemá smysl je na delší debatu a co člověk, to jiný názor Některé verze DSGček měly problémy s firmwarem, který "zajišťoval" výše popisované nestandartní chování. Aktualizace FW a diagnostika akčních členů by mělo být řešením.
Duben 10, 201312 r Zdravim vsechny Mam v planu koupit si OII r.v.2008 2.0Tdi,mam v merku dve,jedna ma 139000Km manual. Druha ma 129000Km DSG obe elegance uplne shodne vybaveny.Co by jste mi doporucili?? Manual nebo DSG?? Dik
Duben 10, 201312 r U DSG počítej s dražším servisem každých 60 000 km. Pokud už byla měněná mechatronika, tak je to jedině dobře.
Duben 10, 201312 r Zkusim zjistit co uz tam bylo delany co jsem procital vlakno tak nejak vim na co si dat pozor,ale pri me smule to pri projeti bude v poho dovezu to domu a uz to zacne
Duben 11, 201312 r No hlavně zjisti, jestli opravdu vyměnili v 60 000 km a teď ve 120 000 km olej a filtr v převodovce. Servisy to už vědí, ale kdysi ze začátku to brali jako TipTronic a neměnili to... pak ty převodovky samozřejmě moc nevydržely.
Duben 11, 201312 r Tak dnes mi bylo zdeleno,ze DSG a ani uz manual neni :-( Ale zase jsem narazil na RS TDi, tak nevim
Duben 11, 201312 r V DSG 7st. je mozne vymenit olej len v prevodovke. V mechatronike je olej pod tlakom, bezne sa menit neda.
Červen 21, 201312 r zdravim, mame v rodine 2 Octavie II 1.9 tdi DSG. Zatial maximalna spokojnost, jedna ma 175tis a druha 305tis. Mam ale otazku ohladom tej starsej, co ma najazdenych 305tis. Prevodovka radi krasne plynulo vsetky stupne, ale ked mam zaradene D, stojim na brzde (nechcem aby sa auto hybalo) a po uvolneni brzdy, ked uz sa chcem rozbehnut auto nezacne zaberat takmer hned ako by malo, ale asi po 1s dost buchne prevodovka, az zakyve s autom. Nasledne sa rozbehne uz celkom dobre a zase radi ako ma az do dalsieho zastavenia. Vsimol som si, ze situacia sa zlepsi, ked po uvolneni brzdy asi 2 sek pockam, kym auto zacne samo zaberat a nasledne pomaly pridam plyn. Vtedy je rozjazd plynuly, ale trochu to obtazuje a hlavne by to tak buchat do prevodovky pri rozbehu nemalo. Nestalo sa to niekomu z Vas? Myslite, ze je to zotrvacnik, alebo mam dat prevodovku na repas? (olej v nej bol vymeneny naposledny pri 275tis). Ja sa skor priklanam k tomu zotrvacniku, kedze prevodovka ide naozaj pekne v celom rozsahu, problem je len pri prvom zopnuti rychlosti pri rozbehu zastaveneho auta. dakujem za rady Upraveno Červen 21, 201312 r od martin851
Srpen 18, 201312 r Ahoj, je tady toho hafo napsáného, ale bohužel jsem to ještě nepřečetl celé a tak můj dotaz směřuje na DSG 6G v OII RS. Je možno za jízdy vyřazovat na "N" a poté zpět při jízdě vracit volič režimů na "D" nebo "S"?Nevadí to nijak převodovce? Když jezdim na chatu tak tam mám takové malé kopečky střídané s rovinkama a protikopcema a když jsem měl manuál tak stačilo na prvním kopci vykvaltovat a dojel jsem až téměř k chatě, s automatem který brzdí stále motorem musím v každém kopci přidat plyn.Díky za odpověď
Srpen 18, 201312 r Nevadi, ale pochybuju ze tim usetris nejaky benzin nez kdybys jel celou dobu na D.
Srpen 18, 201312 r a ještě jedna věc. Když je auto studené, neohřáté tak rozjezd bez plynu i s plynem plynulý a bez problémů. Pokud se to zahřeje tak při rozjezdu bez plynu se to pohne, pak to jakoby ztratí úplně sílu a hned v tom škubne a pokračuje to dál. To samý při rozjezdu s plynem. Navíc při změně z "D" na "R" je slyšet nějakej mechanickej zvuk, kterej jinak nepozoruju, jakoby bouchnutí nebo klepnutí. JInak řazení při jízdě v pohodě, plynulé a bez problémů, jak pádlama pod volantem tak i na automat. Nevíte čím by to mohlo být? Je to OII RS TSI (11/2008)Díky
Srpen 20, 201312 r Dneska jsem jel autem do práce (prvně od toho co se to stalo) rozjezd jak s tak i bez plynu úplně v pohodě. Když jsem přijel do práce a bylo to ohřátý tak jsem to taky zkoušel a pořád v pohodě. Tak mě napadá jestli to není jen po agresivní jízdě.
Srpen 26, 201312 r Zdravim panove. Tak už má někdo natočeno přes čtvrt mega?? Co ty spojky v DSG? Už je někdo měnil? a nebo setrvák?? Mám v plánu pořídit O2 FL Dsg 7st.
Srpen 27, 201312 r Vladimir, pozri si moje vlakno nizsie v sekcii Motor. Mam O2FL DSG7 s 1.8TSI a prave mi po 4 a pol rokoch a 110.000km menia mechatroniku DSG. Velmi draha oprava, no nastastie mi to plati Skoda aj ked je to mimo zaruku (mali totiz vela problemov v koncerne prave s touto DSG7 vyrobenou medzi 2008-2010 - zvolavacie akcie vo svete boli, USA, Cina, Japonsko atd...len v EU zatial nic oficialne nezvolavali). Upraveno Srpen 27, 201312 r od sidzej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.