Prosinec 19, 20168 r nn ne jam manualni . me jeste radili ze to muze byt klapka topeni . dnes jsem auto napichl na diagnostiku ale zadnou chybu to nenaslo
Prosinec 20, 20168 r Ještě zkusit provést základní nastavení, víc neporadím, topení ve Fabii neznám. Upraveno Prosinec 20, 20168 r od kosa0006
Prosinec 20, 20168 r před 14 minutami, kosa0006 napsal: Ještě zkusit provést základní nastavení, víc neporadím, topení ve Fabii neznám. jak jako zakladni nastaveni ja totiz pripojil na diagnostiku ale nenaslo to ridici jednotku . jinak motor ,eletrika atd jdou jenom nejde klimatizace/topeni
Prosinec 20, 20168 r Nevím zda má manuální topení řídící jednotku nebo to celé frčí jen pomočí relé. Klima má určitě ŘJ.
Prosinec 23, 20168 r mam jeste jeden poznatek kdyz zapnu topeni do celeho vozu tak teplo je ale jak to vypnu tak jde zase malo tepla a je zima v aute
Prosinec 23, 20168 r Co to je "zapnu topeni do celeho vozu tak teplo je ale jak to vypnu tak jde zase malo tepla"???
Prosinec 24, 20168 r On asi myslí že uzavře klapku vnitřního okruhu,nejde mu tím studený vzduch z venku ale cirkuluje mu jen vnitřní vzduch.
Prosinec 24, 20168 r Jestli s nami nekomunikuje pres google translator? Nazev threadu by tomu take odpovidal.
Leden 25, 20196 r Zdravím vás, nechci zakládat nové téma. Mám stejný problém jako zakladatel příspěvku. Fabia 1.2 HTP 47 kw. Teplota motoru se dostane na 90C , nekolísá. Motor se ohřeje na provozní teplotu a stejně topí strašně málo. Filtr vyměněný,chladící kapalina mezi ryskami,ale stejně špatně topí. Co mám zkontrolovat? Děkuji všem.
Březen 28, 20232 r Mám stejný problém. Nejde přepnout směr foukání. Nevíte kde je problém? Hledám návod nebo něco ale bez úspěchu.
Prosinec 29, 20231 r Zdravím všechny, potřeboval bych radu. Mám fabii 1 1.9tdi 74kw a mám problém s topením. Problém spočívá v tom, že když nastavím teplotu jakoukoliv kromě minimum, tak fouká úplně na maximum. Student fouká pouze ve spodní poloze. Takže buď fouká úplně studený nebo úplně horký. Ještě bych doplnil že auto má klimu, ale je někde únik, páč vydrží tak půl roku, pak úplně unikne. Dočetl jsem se že jsou dva servomotory které to ovládají a jestli jsme to dobře pochopil, tak mám špatný ten na klapne, ale nechápu kdyby klapka nefungovala, tak jak by se tam pouštěl studený a pak zase teplý vzduch? Všem děkuji za radu.
Únor 11, 20241 r Mam z druhé ruky 1,4 Fabii I, 44kW, r. v. 2001 (m. r, 2002), bez klimy. Ze studeného motoru ručička teploměru postupně při jízdě po 4 km normálně nastoupá do středu stupnice a tam se stabilně drží. Do teďka mi topila při běžných pojížďkách (20 km) nic moc (žádná sahara) i když je otočný ovladač topení na max. a ventilátor stabilně na stupnici 1 nebo 2 (je cítit teplo ne horko). Před měsícem jsem vyměnil celou plastovou skříňku regulátoru teploty na hlavě vč. čidla teploty a termostatu a nic se k lepšímu nezměnilo. Včera jsem ojediněle vyjel na dálnici a po chvíli mi začala být zima, rukou jsem ošahal výdechy topení a táhl odtud chladný vzduch (ovladač stále na max., s tím v zimním období vůbec nehýbám). Zkusil jsem tlačítkem aktivovat klapku vzduchu recirkulace, ale začaly se rosit okna tak jsem jí vypnul. Říkám si problém, odešlo topení (ručička teploměru na středu). Po hodině dálniční jízdy jsem opustil dálnici a za chvíli jsem zase začal cítit teplý vzduch z výdechů. Po chvíli jsem zastavil a za motorem ošahal hadice vedoucí k radiátoru topení (obě teplé), vyrovnávací nádobka chladící kapaliny vlažná. Tak nevím, proč když jezdím couračky v okolí bydliště to jakž takž topí (rychlost do 100 km) a na dálnici při 130 to topit přestane (venku bylo slabě nad 0). Regulátor směrování proudu vzduchu z topení (na nohy, tělo nebo sklo) funguje normálně, když dám regulátor topení z konce červené zóny na kraj modrého pole, tak topit přestane úplně (tudíž také funguje). Obsah chladící kapaliny je v normálu (mezi max a min). Teď jsem se tady dočetl, že topný radiátor je trvale průtočný (bez regulace a možnosti uzavření), tudíž přes něj neustále proudí voda od motoru a reguluje se otočným knoflíkem pouze průtok vzduchu skrz radiátor do kabiny. Tak jsem z toho "jelen", že na netopení má vliv vysoká rychlost jízdy, kdy je motor nejvíce zatížený a tudíž nahřátý. Setkal se s tím někdo z vás, nějaké postřehy, rady? Díky.
Únor 11, 20241 r Z ručičky teploměru nelze na 100% vycházet je to už jen pouhý sdělovač že má motor "provozní" teplotu. Teď je sice relativně teplo, ale zkusils zakrýt chladič? Chtělo by to zjistit opravdovou teplotu motoru třeba krabičkou ELM. Bude i nový termostat opravdu OK?
Únor 11, 20241 r V prosinci jsem zkoušel dát papundekl s malou dírou před chladič a než jsem dojel do práce, tak byla ručička za rohem a rozsvítila se červená kontrolka (už nevím co tam bylo za symbol). Papundekl jsem vyhodil, řešil jsem funkčnost termostatu (tehdy jsem topení neřešil). Po vyhození papundeklu se motor ochladil a ručička padla zase na střed.
Květen 30, 20241 r Někdy v dubnu jsem vyhodil "nový" termostat za jiný (použitý a ověřený), teploměr funguje stále stejně a topení při běžných jízdách topí o kapku víc než před výměnou. Na dálnici jsem však zatím od té doby nebyl = neměl jsem možnost vyzkoušet.
Únor 17Úno 17 Zdravím, může mi někdo poradit, kde by mohla byt chyba v topení? Po stisknutí ovládacího tlačítka topení se vůbec, ale vůbec nic neděje. Vím jen, že byl měněn i termostat, ale tím to rozhodně nebylo. Jakoby do tlačítka nešel ani proud. Jsem na to antitalent. Děkuji moc za rady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.