Září 9, 20159 r Je to převážně po Přerově a okolí, jako sorry, ale tu 1.6 jsme taky zkoušeli a bylo to zdechlé oproti 1.4 a navíc ta 1.6 byla o 30k dražší. Jelikož je roční nájezd přes 10 000km a rozdíl ve spotřebě minimalní, tak je v mém případě diesel blbost.
Září 26, 20159 r Tak otec na 1.4 TSI 103kw dlouhodobá na 5500km 6,1l/100km a to vůbec nesleduje okamžitou spotřebu!!!
Září 27, 20159 r Jsem na tom při 13000 km tak jak psal kačer. Spotřebu neřeším. Kdybych řešil, koupím si tdi.
Leden 8, 20169 r Tak dnešní jízda z práce.Furth i Wald-Bor-Cheb + jízda po Chebu.Za mě naprostá spokojenost.
Duben 30, 20169 r já mám za ujetých cca 15.000km, dlouhodobou 3,9. Za mě opravdu super. Jinak jezdím od 3,2 do 4kg.
Duben 30, 20169 r já mam 24000km a dlouhodobou 4,2, níž me to nejde, ale jsou v tom dálnice, kdyby to bylo po okreskách, tak jsem na 3,5 v pohodě.
Květen 30, 20169 r 1,4 TSI G-TEC.Spotřeba od 3,5 do 4,4 kg.Záleží jak mám těžkou nohu a typ cesty. (dálnice, město, okrsky)Benzín jsem neměřil, ale vychází o 1 litr až 1,5 navíc. Upraveno Květen 30, 20169 r od LuděkE
Říjen 13, 20168 r České Budějovice - Praha (přes Příbram) ... to by šlo Když jsem míjel Písek, tak tam byl průměr 4,9 ... pak se to zvedlo na dálnici
Říjen 16, 20168 r Zaujimala by ma spotreba, či 1,4 G-TEC 81 kW bude v prevádzke na benzin na tom najhoršie v porovnaní s verziou 92 - 103 kW. Napríklad kvôli upravam motora či nižšieho výkonu. Upraveno Říjen 16, 20168 r od akubus
Listopad 11, 20168 r Tak jsem načerpal 15.6kg CNG zkusil eko jízdu a jsem docela potěšen. Fotky sice nic moc, ale spotřeba myslím slušná.
Březen 22, 20178 r On 20.12.2015 at 0:34 PM, FRTSI said: 1.4TSI ACT 110kW , najeto 8300km, okresky + 20% mesto , normalni jizda A ma Octavia 1.4 TSI ACT? Kodiaq a Superb by to malo mat 1.4 TSI s ACT ale Octavia nie, ci ano?
Březen 22, 20178 r před 3 hodinami, mojtor napsal: A ma Octavia 1.4 TSI ACT? Kodiaq a Superb by to malo mat 1.4 TSI s ACT ale Octavia nie, ci ano? Ee, Octavka 1.4 TSI 110kw nema to kuvitko navic ...
Červenec 26, 20178 r Zdravim, měl bych dotaz jestli jste po nějaké době zaznamenali pokles spotřeby oproti novému autu. Mám O3 po FL s 1.4 110kW motorem v manuálu. Zatím jsem s autem i spotřebou navýsost spokojený. Akorát na dálnici jsem možná čekal trošku menší spotřebu. Včera jsem zkoušel cca 50km úsek, rychlost 130km/h s tempomatem a spotřeba 8l/100km. Ale jak jsem psal auto je v podstatě nové (najeto cca 700km), tak by mě zajímalo jakou máte spotřebu vy po zajetí. Co jsou prolézal vlákno, tak spíš každý píše o kombinované spotřebě. Díky za odpověď.
Srpen 8, 20178 r Přidám čerstvou zkušenost.O3 1.4 110kW (najeto cca 27tis)Cesta Znojmo - Kladno (237km)Prům.rych. 75km/h (okresky 100,dalnice 130-140)Spotřeba 5,3 l/100km(2 dospělý + 2 děti,plný kufr,klimatizace).Za mě naprostá spokojenost.
Srpen 8, 20178 r Přes víkend jsem drandil po rakousku, švýcarsku, itálii (kombo umbraill pass, stelvio, Timmelsjoch, Otzal glacier road)... Počasi bohužel stálo zaprd, nícméně, některá z čísel za kolik jde jezdit... Cesta tam - v rámci limitů, po trase Praha - GAPA - Imst (vesnice západně od innsbrucku), vesměs většina cesty na zaplý ACC Po průjezdu průsmykového komba ... Cesta zpět - Imst - Kufstein - Mnichov - Praha - v úseku Imst - Mnichov vesměs buď na dálnici rychlost omezená na 110 (zelení), v nemecku pak do mnichova zácpa. Od Mnichova až do Prahy 160km , celá cesta vesměs na ACC. a jen taková třešnička - foto foceno v Kufsteinu. Vliv IG-L zón v rakousku (prakticky celá cesta od hotelu až na hranice s ger - 160 km - je tam sice po dálnici ale s omezením na 110) na spotřebu je vsktuku dramatický. Zejména součet ujetá + odhadovaný dojezd přes 1000 km/h .. to si pamatuju leda tak z nafty, ale u O3 (která je navíc s ošizenou velikostí nádrže) jsem to ještě neviděl jeto vesměs na ACC Podtrženo sečteno - jo, to auto umí jezdit opravdu úsporně a někdy překvapí. Upraveno Srpen 8, 20178 r od Tragedie_v_JZD
Srpen 11, 20178 r Rozhodl jsem se, že také přispěji do diskuze ohledně mého auta. Mám O3, r.v. 2015. s motorem 103kW. Kupoval jsem jí rok starou s najetými 24000km. Po 15tis. km mohu tento motor jen doporučit. Moje spotřeba se pohybuje při klidné jizdě kolem 5,1l/100km. Příklad 1) Cesta z Milovic, okr. Nymburk do Kroměříže (přes Nymburk, Kolín, HB a napojení na D1, dále už jen D1 do KM) Po dálnici 140 tempomat - spotřeba 5,1. - vypnutá klima Příklad 2) Denně jezdím do práce cca 25km tam, 25 km zpět. Polovina cesty po dálnici. Tempomat na 110. Spotřeba 4,8 - 5l/100km. Stašně hodně dělá "brždění motorem" - to ta spotřeba jde rapidně dolů Příklad 3) Cesta z Milovic do Prahy-Chuchle...Po dálnici tempomat na 110. V Praze po okruhu pře Štěrboholy - Tempomat na 85km/h - REKORD! Po dojetí do cíle mi počítač ukazoval 4,3l/100km!!! Nevěřil jsem svým očím. Níž jsem se už nedostal. Nejvyšší spotřebu, co jsem kdy měl byla 6,3. To byla zima, sněžilo, strašný protivítr - tempomat 140. Cesta Kroměříž - Pelhřimov. Při dlouhodobé spotřebě mi na počítači svítí za 8000km 5,4l/100km. Nyní po resetu počítadla a ujetých 4000km svítí 5,3l/100km. Dojezd na 50l nádrž mi ukazuje kolem 1000km, někdy 900. Ten motor je hodně silný, stačí ho jen lechtat a za odměnu máte hezkou spotřebu. Před tímto motorem jsem měl O1 1,8T 110kW, proto jsem chtěl něco podobného. Chování je stejné, jen spotřeba klesla o 2l/100km :-) To je za rok 8000Kč - což je krásné, jen proto, že jsem vyměnil auto.:-) Toť moje postřehy.
Září 1, 20178 r Zkušenosti se spotřebou s mou O3 CNG jaro,léto, najeto 20tis. km: Cesta do práce kopcovitý terén v Beskydech, eko jízda moc nehrozí: 4-4,2Kg/100km Delší cesta 60km po silnici I. nebo dálnici s důrazem na eko jízdu 3,8Kg/100km Letos Chorvatsko s rakví, 4 osoby, naložené auto, klima-na CNG 3,8Kg/100km, na benzín 6,1l/100km Když jede manželka 4-4,5Kg/100km :-)
Červen 9, 20187 r Zatím moje nej spotřeba v přepočtu na Kč jsem ujel těch 44 km za 22Kč jinak 1.4 TSI G-Tec
Červen 23, 20187 r Dnešní spotřeba M.Boleslav - Caorle. Jízda pouze na cng. 2 tankovaní v čr, jedno v rakousku.
Červen 25, 20187 r Autor Praha - Sedliště/Frýdek - Místek (D0, D1, D46, D35, I/48): Blansko - Vyškov - Drietoma - Piešťany (vše silnice I a II třídy): Hodonín - Praha (I/55, D2, D1, D0):
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.