peter roapid Vloženo 11. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2013 Na aky tlak fukate gumy na svojom rapidovi? Mam 1.2 77kW 185/60 R15, podľa udajov na stitku ma byt pri polovicnej zatazi vpredu 2.1 a vzadu 2.3, ked som zmeral nahustenie, co mam od dodania, tak mam po 2500 km vsade 2.15 a uz to sa mi zda na zadne dost tvrde... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 ty same gumy , a všude foukám 2.5 jezdím sam , mám rád tvrdé gumy , ale tak se mi to zdá malo ,auto má na nich tendeci ,se kimace při bočním větru , nebo spíše "vlnit" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 Na aky tlak fukate gumy na svojom rapidovi? Mam 1.2 77kW 185/60 R15, podľa udajov na stitku ma byt pri polovicnej zatazi vpredu 2.1 a vzadu 2.3, ked som zmeral nahustenie, co mam od dodania, tak mam po 2500 km vsade 2.15 a uz to sa mi zda na zadne dost tvrde... Opravdu máš 185/60 r15? To je rozměr na 1,2 63kw. Na 77 kw je 195/55 r15. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas79 Vloženo 5. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2013 1.2 TSI 77kW může mít 195/55 R15 i 185/60 R15 http://forum.skodahome.cz/topic/123985-original-kola-v-tp/?p=1771266 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 (editace) Ja mam taky 185/60 r15.a jeste jsem nehustil ikdyz bych asi mek co:) do prezuti to vydrzi;) Editováno: 6. Říjen 2013, autor: rogerer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martineQ Vloženo 6. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2013 (editace) ty same gumy , a všude foukám 2.5 jezdím sam , mám rád tvrdé gumy , ale tak se mi to zdá malo ,auto má na nich tendeci ,se kimace při bočním větru , nebo spíše "vlnit" Vlní se ti to proto, že máš přefoukané pneumatiky. Prostě při vysokém tlaku más menší plochu kterou se dotýkáš vozovky. Uber a bude to lepší. Editováno: 6. Říjen 2013, autor: martineQ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 22. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2013 jen tak bych se optal, jak se pozná spravný tlak v pneu ? to si mám kolem auta něchat přejet přez ksycht ? abych to viděl ? mno to by si mi nelíbilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 Správný tlak předepisuje výrobce vozu v závislosti na zatížení vozu. Jestli toto nechápeš,raději sem už nepiš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 ahá pan je genius není sand každý typ pneu jiny ? je ! , čili určítě se bude lišít tlak v pnue del typu ! tak že penu za zatěžovým indexem 82 (třeba) bude mít tlak 2.1 ale pneu ze zatěžovým indexem 88 bud mít jiný tlak (ber te to jako příklad) a navíc se bude ,určítě lišit tlak pneu pasny výrobcem, od tlaku pro pneu Nokian WR D3 185/60 R15 88 T XL , tedy aby byla sprvně "nafoukaná" ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 To je marný......já myslím že to Pawouk napsal naprosto přesně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas79 Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 Jak to tu tak pročítám... nevím proč, ale napadá mne otázka... Nemá Manfroto bráchu? Jinak doporučené huštění pneu samozřejmě uvádí výrobce auta, výrobce pneumatiky pak max. tlak. vikyviky: a v tvém příkladu bude mít ta pneu i indexem 88 větší nebo menší tlak než ta s indexem 82?? To je v tvém příkladu docela zásadní údaj, jinak je to příklad nepříklad. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2013 ahá pan je genius není sand každý typ pneu jiny ? je ! , čili určítě se bude lišít tlak v pnue del typu ! tak že penu za zatěžovým indexem 82 (třeba) bude mít tlak 2.1 ale pneu ze zatěžovým indexem 88 bud mít jiný tlak (ber te to jako příklad) a navíc se bude ,určítě lišit tlak pneu pasny výrobcem, od tlaku pro pneu Nokian WR D3 185/60 R15 88 T XL , tedy aby byla sprvně "nafoukaná" ! Kolego,když toto nechápeš,tak si otevři víčko nádrže a přečti si v tam nalepené tabulce,na kolik máš nafoukat pneumatiky v závislosti na typu motorizace a zátěži vozu. Číst snad (na rozdíl od psaní) alespoň trochu umíš,ne? Tabulka je jistě srozumitelná i pro řidičky a i pro většinu méně chápavých motoristů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Lukasy79: Málem jsem se počůral smíchy s tím Manfrotem. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Tak zpět k huštění. Mně by docela zajímalo, jak přesně měří tlakomery u benzinových pump. Narazil jsem na rozdíl i několik desetin. Jde někde zkontrolovat jak měří můj tlakoměr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Třeba takto na 100%: http://www.kalibrace.info/tlak.html. Já našel benzínku, kde mi seděl tlak s kompresorem, ručním a s autem co má senzory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Ten link nefunguje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Ten link nefunguje. Ale funguje, staci si odmazat tecku na konci.. http://www.kalibrace.info/tlak.html 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 24. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2013 Tak,tak. Omlouvám se za tečku. Píšu z mobilu a občas se takto zadaří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikyviky Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 ja jsem jen chtěl řící , že každá pneu se bude jinak hustit jelikož pneu (smněs a provedení ) se liší provedením pneu a každý výrobce děla jinak pneu , defakto jeden typu pneu se bude mít spravny tal tak ! a jiný typ pneu zase bude mít spravný tlak jinak ! a to co si cucá výrobce auta z prstu, možná tak sedí na pneu ktará dodává k autu jinak je to doporučený tlak a ne že tam musí byt , přesně co výrobce auta udáva ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Woody Vloženo 27. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2013 Ty woe, ty by sis měl změřit tlak. Když je předepsaný tlak 2,1 tak ve všech gumách bude 2,1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 To mi pripomnelo... http://www.autoweb.cz/skoda-superb-combi-pozor-na-tlak-v-pneumatikach/Video se mi najit uz bohuzel nepodarilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rogerer Vloženo 29. Říjen 2013 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2013 chce to vic hledat http://www.youtube.com/watch?v=I1b_NpykYv0&feature=player_embedded#t=0 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 1. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 Tak zpět k huštění. Mně by docela zajímalo, jak přesně měří tlakomery u benzinových pump. Narazil jsem na rozdíl i několik desetin. Jde někde zkontrolovat jak měří můj tlakoměr? Tak jsem dneska v Best drive koupil, přezul a nechal odborně nafoukat pneu, takže porovnám sám. ;-) Snad jim to fouká dobře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajfl Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 Tak já pro změnu někdy minulý týden píchnul pravé zadní, letní sadu, takže si s huštěním hraju každý den několikrát :-)) Jinak foukám jak je psáno, mrknu na gumy až je přezuju, co to s nimi dělá. Každopádně je na nich hrozně blbě poznat, že jsou podhuštěné, prostě kolem 1.5-1.8 se to vizuálně od 2.3. tolik nelíší : ))). Jinak mám z výroby taky 185/60 R15 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 Svět motorů 45/2013 velký test pneuměřičů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.