Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

no to jde o to co povazujes za zakladni veci - mazani chyb neni tekze, ale treba kodovani uz je slozitejsi. pouzite kabely ono zalezi, pokud to je origo tak to vetsinou nedostanes pod 4500. takove co najdes na webu za 1500 apod tak jsou klony a tam je trochu riziko, jak s tim nakladas, jestli se ti nevymaze kod kabelu a pak musis nechavat kabel za draho opravit...

a dalsi vec je dobre se zamyslet nad tim jak casto kontrolujes nebo mazes chyby a jestli se to opravdu vyplati... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je fakt, že na svém autě už mám tak nějak nakodováno asi vše co jde a zbytek mi uděláš až seženu tu navi, ta co jsem měl vyhlídnutou, tak chtěl chlápek peníze předem na účet, tak jsem mu řekl že děkuju... Čekám až se ukáže nějaká v západních a středních Čechách abych mohl pro ni zajet osobně... No a pak už to bude snad všechno, takže na to asi kašlu... Holt když pak někdy odpojim bag, tak zajedu do servisu a necham to za 300,- smazat no...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TSI je spolehlivá mašinka proti továrnímu pokusu o LPG, umíráme jeden za druhým, Jedu měnit druhý multiventil na LPG ( 40 000 km) a jeden stihl za 50 000 km vyměnit troje vstřikovače plynu.... tak si nestěžujte :-), garážník přestavbu na LPG  zvládá lépe než koncern

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no zvládá třeba reklamy, ubrali jsme 30kg na novém modelu, všichni z toho udělaný jak nevím co, to je super že zase někde ukradli matroš  :kol-47:  hold asi už nebudou doby, že s autem najedete bez větších investic 300000km...
co se mě hodně líbí, je cenovka u RS octavie, to mě fakt mile překvapili.... Určitě změna k lepšímu, když ubrali matroš řetězů (u mercedesu řetěz přežije auto) a dali tam konečně řemeny, který snad vydrží více, otázka jak je kvalitní mechanismus....

 

každopádně když se občas rozjíždím na jedničku, tak mě ten chrochták divně chrochtá, fakt nechápu proč, olej mám... asi nahraji na kameru a nechám jim to tam ať se v tom vrtaj do haleluja.... každopádně, alespon to neumíra jak francouzský mrdky... trošku zkušeností s francouzema:

citroen berlingo 2007: vytáhne kolega klíček ze zapalování, auto prostě nechcíplo,(auto bylo v 2 leté záruce)

tachometr ukazuje 1/4 nádrže, ovšem v autě nebylo nic, při předjíždění mu to chcíplo, opravdu příjemná situace (auto bylo v 2 leté záruce)
 

citroen boxer 2007: po tyden koupi, na durch vybitá baterka( s autem se pár dní předtím ujelo cca 100km)(auto bylo v 2 leté záruce)

citroen berlingo 2008: v kopci prostě chcíplo, poté chcíplo ještě znova....(auto bylo v 2 leté záruce)

 

osobně vyzkoušená octavia 3 s 16" koly a vlečnou, no jako z octavie II FL obyč fakt těžký přechod.... Takže kdyby OCT 3 tak RS či 1.8....

 

jojo mít firemní auto není špatný, popojížděčky po městě a tyhle kraviny můžeš řešit firemním a krásné cesty svým rsem ;)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...