Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Chlapáci.....

 

protože jsou na nových trojkových oktávkách nějaké barvy nové, napadlo mě udělat hlasování, jakou(é) byste zvolili barvu(y) při nákupu nové oktávie, ať už liftbacku či combi. Tak se na to mrkněte a hlasujte.

 

Osobně jsem zvědavý, jaká barva zvítězí ;)

 

 

http://doodle.com/8uktadhs6qy6bgeu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

post-48545-0-46461600-1380455128_thumb.j

Clinte, měl jsi je dát všechny nebo alespoň 5 barev-nejde to doladit???

 

OPRAVA: Přehlédl jsem že po rozkliknutí hlasování se nabídnou všechny :kol-47:

 

Konkrétně na RSce se mi líbí modrá Race i zelená Rally, ale je krásná i ta červená Corrida nebo nepraktická žlutá Sprint.

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nez jsem napsal odpoved tak sou tu nove prispevky, takze postupne:

 

Tomasovi k otazce na webasto: ja ho mel v predchozi, muzem to probrat ;)

 

Clinte: na tu barvu, chybi me tam cervena rallye, kterou bych si vybral ze zvlastniho lakovani - mel jsem ji na OI a byla to bomba.

Editováno: , autor: Ozi Toretto
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dával jsem jen standartní barvy, co se týče zvláštních, bylo by to nekonečné, je jich mraky. Navíc většina lidí si za zvláštní lakování nepřiplácí, i z důvodu, že je nákladnější pozdější oprava případného poškození.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Komplet podvozek bilstein oznaceni tusim B12 23tis. Ja sem kupoval solo tlumice a solo pruziny stejne jako jsou v komplet podvozku a vyslo me to na 15tis. Kvalita je u bilsteinu hodne vysoka davaj se seriove tyhle podvozky do porse, bmw, mercedes. Weitec nebude urcite na takove urovni zpracovani. Pevnej od weiteku je myslim taky kolep 15tis. ale kvalitou to bude zaklad. Vetsinou maj tyhle firmy problemy s tlumicema a ty kvalitnejsi cpou az do podvozku od 20tis a vice.. Pokud koupis stavitko tak je tam jeste nevyhoda kdyz ti odejde tlumic tak musis koupit novej podvozek vetsinou ti solo jeden stavitelnej tlumic neprodaj...

Editováno: , autor: Arlo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ptám se co je pěkného v MB, ovšem mě pošle seznam a tam 1.8 s bílou candy, to je prostě osud :D to je ještě daleko, ale chtěl jsem vědět že dostanu potřebnou slevu ;) dělal jsem smutné oči, jak dopadla oktávka. ještě ji asi pošlu fotky :D

no nejdřív zase nahodit přední spoiler, difuzor a koncovku, myslím že se umlátí v autorizáku smíchy :D :D

jj nemusím měnit avatar přesně si na to kápnul :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy na TDi nedám dopustit. Jedinou nevýhodu bych viděl v pořizovací ceně, kdy je ropák dražší. Dneska už je turbo i v benzínu a odejde stejně jako v naftě. Mě TSi začíná lákat jen na výkon a menší hlučnost, ikdyž záleží na autě. V audi je TDi k nepoznání od benzínu díky kvalitnímu odhlučnění, naopak TSi ve fabii je hlučné skoro jako TDi. Je to o preferencích, nájezdových km a jinak dneska už je celkem jedno co se koupí, ceny pohonných hmot jsou srovnatelné a je to jen o pocitu. Podle mě kdo jezdí svižně a řeší spotřebu tak TDi je výhodnější, kdo chce zábavu koupí si TSi.

 

Já osobně bych další chtěl zkusit TSi nebo TFSi, zatím jsem měl jen D a TDi, tak chci zkusit i benzínek abych jen planě nespekuloval a měl své praktické srovnání  :kol-47: a abych měl laděněj zvůček, to mě vždycky dostane, když jede hezké auto a line se mu od zadku líbivý zvuk, brumlajícího motoru  :kol-30:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ropák nebude mít nikdy líbivej zvuk, resp. možná se to líbí řidičům Tatrovek a Vétřasek. On myslivec Ozák je trochu na vážkách viď? Přemejšlí a hlodá ho pomyšlení vyměnit benzín za ropáka, kvůli spotřebě ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...