Pawouk Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Různá kabeláž tam je, ale toto jsem tam prostě nenašel - když nevíš, kde přesně hledat, je to a půl dne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Kubo, jakou kabeláž myslíš? Pawouk: věci k handsfree najdeš v příslušenství/infotainmentu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 No to jo, tam jsem šmejdil a nic nenašel. Nevíš náhodou číslo vyobrazení? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Tak už nehledej, už jsem to našel. Vyobrazení číslo 035-050, úplně dole to je... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 No myslel jsem vyloženě kabilky na propojení jak jsem postoval v linku.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Ty wole to jsou ceny jak do Mercedesu... Sem myslel že to dodělám, kdyby ten mikrofon s kablem stál tak 500,- ale zase za tyhle prachy to opravdu nepotřebuju... Stejně tak jako sem si říkal, že bych dodělal BT, jenže když už za to chce někdo 2500,- tak je to jednotka co podporuje max. Android 2.X Hurican má nachipováno, nebo jak že mu to jede líp než tobě Ozi? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Huri ma trojkouvou oktici, kdyzto Ozi dvojku ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 Stringo, kdyz nezapomenu tak kouknu presne na to jakou jednotku mam ja, chodila na tom vpoho S3 od Samsungu i S4 Active, tedko jinak jak pise Honza, tak ja mam v OII jen 147kW, kdezto Hurikan ma 162 kW, clovek by rekl ze to moc neni, ale na dvou mistech - relativne kratke useky je rzodil 20kmh pri pruznem zrychleni z 80 kmh... asi to budu muset chipnout Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. leden 2014 Sdílet Vloženo 26. leden 2014 však ozíku krásnych 200 kw na tebe čeká u petra akorát pak tomu nesmíš moc nakládat, ty brzdy hrozně vadnou sem dobrždoval z 240 na 130 na dálnici, pak sem zkusil znova zabrzdit a hrozně zvadly.... radši jsme nezkoušeli, moc brzdy plyn do zatáček po okreskách.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Tak s brzdama mám problém už teď když občas jedu trochu sportovně a bude to asi jedna z prvních věcí, kterou budu řešit... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Tak to potom jo, každá kW je znát. Brzdy budou asi slabina i OIII, protože sem koukal na parametry a o moc se to neliší oproti OII. Myslím velikostně, jak to bude s materiálem, to nevím... Koukni se Ozi, třeba na nějakou narazím... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Brzdy jsou na OIII větší a dle testů a lidí co s tím jezdili jsou na tom ty brzdy o dost lepší Váha je na to o kousek líp nebo stejně, takže by to mělo brzdit lépe jak OII Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 pravda, O3 by měla být o 100kg lehčí než O2 ne? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Dyt na RS nejdou menší kola než 17, tak to opravdu marne brzdy nejsou...na TDI RS i predimenzovane necekane Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Tak to potom jo... Teoreticky by tedy mohly vydržet i další nachipování na 210kw, pokud ty brzdy jsou stejné jako na GTi nebo Cupru??? Jinak teda zimáky 17" to bude sranda, já mam 16" a už teď to stojí za hovno, zlaté 15" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 no je to sranda no, já sem jednu 17" urval někde o jámu a stálo mě to jenom do 5000kč boule se udělala a po vyndání pneu z ráfku, krásná trhlina, sem rád za 15" na zimu... 16" 205/55 jsou ještě hodně vysoké, zase 15" 195/65 o něco víše no... jinak u o3 pry lze jako na scoutovi či u yeti 225/50 R17, takže to je zase o něco výše než nízkoprofilovky 225/45 R17.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 jO 195/65 R15 byly na zimu optimum, měl jsem na O1, tady má 195/55 R15 a to už není ono úplně. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 No vlastně jo, oni jsou u OIII celkově větší kola, tak to potom bude cca jako teď na mých 16" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arlo Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Stringo, kdyz nezapomenu tak kouknu presne na to jakou jednotku mam ja, chodila na tom vpoho S3 od Samsungu i S4 Active, tedko jinak jak pise Honza, tak ja mam v OII jen 147kW, kdezto Hurikan ma 162 kW, clovek by rekl ze to moc neni, ale na dvou mistech - relativne kratke useky je rzodil 20kmh pri pruznem zrychleni z 80 kmh... asi to budu muset chipnout Tam je to hlavne diky kroutaku ktery je od 1500ot./min 350nm kdezto u tebe v 1800ot./min "jen: 280nm ty koniky tam lezou az nekde okolo 6000tis ot. ,ale ten kroutak je znat. Takovy budes mit po chipu;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 jj Arlo, mas pravdu, akorat musim pockat az m skonci ta zaruka, ale aspon se je zase na co tesit... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 U 2,0 TSI nám nerachtají řetízky? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 mozna rachtaji, ale me zatim ne... klep, klep... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 U 2,0 TSI nám nerachtají řetízky? No to je právě zajímavé - o tomto jsem se bavil někde v sekci motorů 1.8 TSI. Ty motory mají totožné rozvody - stejné řetězy i napínáky - a nikde není o problémech u 2.0 TSI slyšet. Dospělo se tam k závěru, že je to způsobeno naprosto marginálním počtem těchto motorů (2.0 TSI) oproti 1.8 TSI a tak nějaký ten problém zapadne bez povšimnutí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Aha, díky. To já jen že Ozi je odvážlivec s chipem, tak jsem chtěl vědět co je toho příčinou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Ono se stačí podívat do příslušné motorové sekce 2.0 TSI tady na foru, nebo i třeba na OC. Kde nic, tu nic. A to je tam ještě většina lidí, co má původní verzi TFSI, kde je rozvod řemenem. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky