Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

To je ono Pawouku, mě tohle focení taky připadá zavádějící, já myslím opravdu spočtené km, na nádrž při normální jízdě, Ozi tohle je právě to proč nemám rád focení, když budu chtít jen na spotřebu tak na focení pojedu tak že to nebude jízda, ale utrpení a vyfotim, že mam spotřebu 950km ale když jezdim normálně, tak mam tak průměrně 750km na nádrž. Zajímalo by mě jak bych měl třeba zrovna s tvou RS, na měsíc si jí půjčit a vyzkoušet  :kol-31: každej máme jiný styl "normální" jízdy, proto je to zavádějící.

 

Ale věřím, že se dá normálně jezdit cca za stejně jako s mým TDi, samozřejmě když se začne šlapat na plyn, bude tam rozdíl, já se třeba přes 9l/100km nedostanu ani kdybych chtěl, to s benzínem asi problém nebude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty netankujes plnou? Si častý návštěvník ona ne xD

Tankuju vždycky dvacet litránků, když se rozsvítí oko :)  

 

A beru jenom Shell, aby můj motor skvěle šel.....(když to škubalo, bral sem dvakrát za sebou u Benziny ve Strágu)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je ono Pawouku, mě tohle focení taky připadá zavádějící, já myslím opravdu spočtené km, na nádrž při normální jízdě, Ozi tohle je právě to proč nemám rád focení, když budu chtít jen na spotřebu tak na focení pojedu tak že to nebude jízda, ale utrpení a vyfotim, že mam spotřebu 950km ale když jezdim normálně, tak mam tak průměrně 750km na nádrž. Zajímalo by mě jak bych měl třeba zrovna s tvou RS, na měsíc si jí půjčit a vyzkoušet  :kol-31: každej máme jiný styl "normální" jízdy, proto je to zavádějící.

 

Ale věřím, že se dá normálně jezdit cca za stejně jako s mým TDi, samozřejmě když se začne šlapat na plyn, bude tam rozdíl, já se třeba přes 9l/100km nedostanu ani kdybych chtěl, to s benzínem asi problém nebude...

No já tady mám i fotky douhodobých spotřeb (většinou kolem 6000 km) a to už o něčem vypovídá a mám to podloženo i tankováním Za tuto vzdálensot se eliminují i případně nesrovnalosti při tankování (ne vždy vypne pistole stejně). Samozřejmě, že každý jezdí trochu jiným stylem, ale třeba nějaká štreka po dálnici na tempomat - tak tam kromě povětrnostních podmínek a nějakém tom přibrždění za nějakým kamionem to nebude moc odlišné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak jsem psal, pokud jezdim ekonomicky, jsem na 800km nadrz, sportovne 400 km nadrz, normalne - nekde mezi temi dvema :)

 

jinak stringo, pres svatky bylo na silnicich prazdno a jezdil jsem tempomat 105, tady jsou dve spotreby spoctene z tankovani:

03.01.2014   481,0      32,00    style_1.png    6,65 ac.png    

26.12.2013   828,0      52,00    style_1.png    6,28 ac.png

Editováno: , autor: Ozi Toretto
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6-7 je dle meho adekvatni. Ono je totiz rozdily vznikaji v pojmu "jezdit svizne" potazmo jezdit "rychle". Kazdy pro ma tyhle pojmy jinou hranicni rychlost a to se pak nasledne promitne do spotreby. Spousta lidi jezdi "svizne az rychle" do sedmi litru na sto. Ja se byl vcera projet i celkem rychle po okreskach a mel jsem z toho 10,4 na sto :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo, ale ty mas PD, to jsem mel to same, kdyz jsem mel cca mesic a pul sluzebniho Supa II tak s naftou jsem jezdil do 5 litru a to jsem jezdil tak nejak porad stejne. Je to dane rozdilem prevodu i stavbou motoru. Mame u nas i kluka, ktery dojizdi presne podle predpisu z Usti do Prahy, kazdy den a ma dlouhodobe necele 4 litry ;)

 

XJohnnyX: s tim naprosto souhasim, proste zalezi na spouste veci, a u tebe spotreba odpovida stylu jizdy, podle meho :)

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to už je asi na hraně a ne svižně ne  :kol-28:

 

Já běžně jezdím v obci předpisově a mimo tak 100-120, předjíždím řekněme všechno co jede pomaleji (ale tam kde můžu, ne bez přemýšlení), no a v těch předjížděcích cyklech je podle mě větší spotřeba, než potom v té konstantní, byť vyšší rychlosti. Většinou to ani "neodpaluju" na konci obce.

No prostě dlouhodobá u mě 2,0 TDi PD 130kw svižné jízdy a poměr město / mimo město  40%/60% je 6,7l/100km

(moje hraniční spotřeby jsou za poslední 3 roky co mám chip min.5l/100km a max. 8,5l/100km) a jsou to hodnoty po min. ujetých 50km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stringo, klidne koukni tady, to jsou moje spotreby s PD http://www.spritmonitor.de/en/detail/383986.html

neni to kompletni, ale ten prumer zustal stejny po celou dobu ;)

 

a mas naprostou pravdu, kdyz jedu konstatni rychlosti i s TSI tak neni problem se dostal pod 8 litru, ale jak mile je tam predjizdeni tak v tom litam 9 a vice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja bych jeste doplnil k te nafte, dnes bych byl za blazna, ale kdyz jsem si naftu tehda poridil, tak stal litr 24kc a benzin nesel pod 28kc, z toho jsem si vypocetl, ze se mi nafta vyplati pri 12tis... nebylo v tom ruceni apod... benzin jsem nechtel z toho duvodu, ze atmosfery byly a jsou lemry a jedinej dobrej motor byl tehda diesel s turbem (ale diesel atmosky jsou taky gut, aspon maj kroutak a tak to je dustojny zivot) a nebo benzin 1.8T - coz cena = cena vesmirne rakety a spotreba = mit min. mensiho kozlika na ropu na morave. A zde by povinny ruceni bylo mozna vetsi nez na diesla. Takze fakt tehda nebylo co resit, hlavne jsem jezdil 15tis rocne a naftu jsem kupoval od ridicu nakladaku za 22kc litr a kdyz se zadarilo (a ze se na severu darilo), tak se poridila i nafta za drive 18, pozdeji 20kc. Takze uz vubec nebylo co resit.

Dnes kdyz vidim ucpavku ve vejfuku, vstriky tlusty jako muj vlas, vsude napisy eko, snizeni hmotnosti, ale hlavne naftu drazsi nez benzin, tak se nafta fakt vyplati az mozna pri 50+tis rocne. Nehlede na fakt, kdy 01 jezdila nejusporneji s benzinem za 7l a dnes mnohem lepsi motory za 6 a nafta vicemene stagnuje lehce pod 5l... tak fakt neni co resit.

Ac nafta je, a bude vzdy lepsi, nez benzin.

Stringo:

me jeden upravce tvrdil, ze se specializuje i na snizeni spotreby. Tvrdil jsem ze to nejde a on ze jo. Ze motor musi jezdit i v extremech, ktere v cr nikdy nenastanou, treba -50 a tak proste upravuje davkovani paliva na beznejsi teploty a tim se pak setri... jestli je na tom neco pravdy nevim, ale verim, ze nejaka rezerva tam byt musi, kazdy motor neni stejný a upravovat ridici jednotku pro kazdy kus je nesmysl - takze spis jestli nehledal tyto rezervy... neco jako podvoltovani procesoru ;)

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...