Stringo Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 To je ono Pawouku, mě tohle focení taky připadá zavádějící, já myslím opravdu spočtené km, na nádrž při normální jízdě, Ozi tohle je právě to proč nemám rád focení, když budu chtít jen na spotřebu tak na focení pojedu tak že to nebude jízda, ale utrpení a vyfotim, že mam spotřebu 950km ale když jezdim normálně, tak mam tak průměrně 750km na nádrž. Zajímalo by mě jak bych měl třeba zrovna s tvou RS, na měsíc si jí půjčit a vyzkoušet každej máme jiný styl "normální" jízdy, proto je to zavádějící. Ale věřím, že se dá normálně jezdit cca za stejně jako s mým TDi, samozřejmě když se začne šlapat na plyn, bude tam rozdíl, já se třeba přes 9l/100km nedostanu ani kdybych chtěl, to s benzínem asi problém nebude... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 16. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 Ty netankujes plnou? Si častý návštěvník ona ne xD Tankuju vždycky dvacet litránků, když se rozsvítí oko A beru jenom Shell, aby můj motor skvěle šel.....(když to škubalo, bral sem dvakrát za sebou u Benziny ve Strágu) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 To je ono Pawouku, mě tohle focení taky připadá zavádějící, já myslím opravdu spočtené km, na nádrž při normální jízdě, Ozi tohle je právě to proč nemám rád focení, když budu chtít jen na spotřebu tak na focení pojedu tak že to nebude jízda, ale utrpení a vyfotim, že mam spotřebu 950km ale když jezdim normálně, tak mam tak průměrně 750km na nádrž. Zajímalo by mě jak bych měl třeba zrovna s tvou RS, na měsíc si jí půjčit a vyzkoušet každej máme jiný styl "normální" jízdy, proto je to zavádějící. Ale věřím, že se dá normálně jezdit cca za stejně jako s mým TDi, samozřejmě když se začne šlapat na plyn, bude tam rozdíl, já se třeba přes 9l/100km nedostanu ani kdybych chtěl, to s benzínem asi problém nebude... No já tady mám i fotky douhodobých spotřeb (většinou kolem 6000 km) a to už o něčem vypovídá a mám to podloženo i tankováním Za tuto vzdálensot se eliminují i případně nesrovnalosti při tankování (ne vždy vypne pistole stejně). Samozřejmě, že každý jezdí trochu jiným stylem, ale třeba nějaká štreka po dálnici na tempomat - tak tam kromě povětrnostních podmínek a nějakém tom přibrždění za nějakým kamionem to nebude moc odlišné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 (editace) jak jsem psal, pokud jezdim ekonomicky, jsem na 800km nadrz, sportovne 400 km nadrz, normalne - nekde mezi temi dvema jinak stringo, pres svatky bylo na silnicich prazdno a jezdil jsem tempomat 105, tady jsou dve spotreby spoctene z tankovani: 03.01.2014 481,0 32,00 6,65 26.12.2013 828,0 52,00 6,28 Editováno: 16. Únor 2014, autor: Ozi Toretto 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 S TDI jsem tyhle cesty nalozenej jezdil za 4.4 když sem aktivně předjíždět a do 140 okresky tak to šlo lehce pres 5l Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 Jak říkám, záleží jak pro koho znamená "normální jízda" Já se s mým TDi PD nedostanu teď pod 6l zatím co před chipem jsem jezdil i za 5l takže pokud by nové TSi jezdilo za 6-7l tak není co řešit a klidně bych do něj šel... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 No a to jsem Vám chtěl ukázat, jak mám malou nádrž. :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 tak to bych takovou fotku bohuzel nemam, ale nejakou vam poridim, jestli pojedu na track day Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 16. Únor 2014 Sdílet Vloženo 16. Únor 2014 S OII RS TDI jezdim prumerne za sedum a to mirne svizne. Asi delam neco spatne:-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 To mi tak ale sedí, podle mě je to na takovou normální svižnou jízdu tak akorát těch 7l, jen jde o to, jestli s tou samou jízdou dokáže jezdit RS TSi třeba za 8l Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Stringo, ale ne s TDI CR :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Ozi priste to zkusime, pojedes to samy co ja a pak srovname spotrebu :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Jako že je to moc na CRko? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 XJohnyX: kdyz pojedu to same co ty, tak to mam za 15 minimalne Stringo: protoze bezne u nas jezdi RSka a Superby s 2.0 TDI CR do 6 litru a to maji 90% dalnice ve 160 a vic Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Tak to tedy tiše závidím, já mam dlouhodobou 6,5-6,7 l/100km Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 6-7 je dle meho adekvatni. Ono je totiz rozdily vznikaji v pojmu "jezdit svizne" potazmo jezdit "rychle". Kazdy pro ma tyhle pojmy jinou hranicni rychlost a to se pak nasledne promitne do spotreby. Spousta lidi jezdi "svizne az rychle" do sedmi litru na sto. Ja se byl vcera projet i celkem rychle po okreskach a mel jsem z toho 10,4 na sto :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Stringo, ale ty mas PD, to jsem mel to same, kdyz jsem mel cca mesic a pul sluzebniho Supa II tak s naftou jsem jezdil do 5 litru a to jsem jezdil tak nejak porad stejne. Je to dane rozdilem prevodu i stavbou motoru. Mame u nas i kluka, ktery dojizdi presne podle predpisu z Usti do Prahy, kazdy den a ma dlouhodobe necele 4 litry XJohnnyX: s tim naprosto souhasim, proste zalezi na spouste veci, a u tebe spotreba odpovida stylu jizdy, podle meho 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 No tak to už je asi na hraně a ne svižně ne Já běžně jezdím v obci předpisově a mimo tak 100-120, předjíždím řekněme všechno co jede pomaleji (ale tam kde můžu, ne bez přemýšlení), no a v těch předjížděcích cyklech je podle mě větší spotřeba, než potom v té konstantní, byť vyšší rychlosti. Většinou to ani "neodpaluju" na konci obce. No prostě dlouhodobá u mě 2,0 TDi PD 130kw svižné jízdy a poměr město / mimo město 40%/60% je 6,7l/100km (moje hraniční spotřeby jsou za poslední 3 roky co mám chip min.5l/100km a max. 8,5l/100km) a jsou to hodnoty po min. ujetých 50km Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 stringo, klidne koukni tady, to jsou moje spotreby s PD http://www.spritmonitor.de/en/detail/383986.html neni to kompletni, ale ten prumer zustal stejny po celou dobu a mas naprostou pravdu, kdyz jedu konstatni rychlosti i s TSI tak neni problem se dostal pod 8 litru, ale jak mile je tam predjizdeni tak v tom litam 9 a vice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Stringo: na hrane to nejde, mam zimaky a na nich to nejezdi idealne. Nicmene dle toho co si popsal bych jezdil urco do sesti. Kdo Ti delal chip? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Stringo: na hrane to nejde, mam zimaky a na nich to nejezdi idealne. Nicmene dle toho co si popsal bych jezdil urco do sesti. Kdo Ti delal chip? M+H v Plzni - dělají úpravy jednotek, audio a alarmy do aut Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 (editace) Ja bych jeste doplnil k te nafte, dnes bych byl za blazna, ale kdyz jsem si naftu tehda poridil, tak stal litr 24kc a benzin nesel pod 28kc, z toho jsem si vypocetl, ze se mi nafta vyplati pri 12tis... nebylo v tom ruceni apod... benzin jsem nechtel z toho duvodu, ze atmosfery byly a jsou lemry a jedinej dobrej motor byl tehda diesel s turbem (ale diesel atmosky jsou taky gut, aspon maj kroutak a tak to je dustojny zivot) a nebo benzin 1.8T - coz cena = cena vesmirne rakety a spotreba = mit min. mensiho kozlika na ropu na morave. A zde by povinny ruceni bylo mozna vetsi nez na diesla. Takze fakt tehda nebylo co resit, hlavne jsem jezdil 15tis rocne a naftu jsem kupoval od ridicu nakladaku za 22kc litr a kdyz se zadarilo (a ze se na severu darilo), tak se poridila i nafta za drive 18, pozdeji 20kc. Takze uz vubec nebylo co resit. Dnes kdyz vidim ucpavku ve vejfuku, vstriky tlusty jako muj vlas, vsude napisy eko, snizeni hmotnosti, ale hlavne naftu drazsi nez benzin, tak se nafta fakt vyplati az mozna pri 50+tis rocne. Nehlede na fakt, kdy 01 jezdila nejusporneji s benzinem za 7l a dnes mnohem lepsi motory za 6 a nafta vicemene stagnuje lehce pod 5l... tak fakt neni co resit. Ac nafta je, a bude vzdy lepsi, nez benzin. Stringo: me jeden upravce tvrdil, ze se specializuje i na snizeni spotreby. Tvrdil jsem ze to nejde a on ze jo. Ze motor musi jezdit i v extremech, ktere v cr nikdy nenastanou, treba -50 a tak proste upravuje davkovani paliva na beznejsi teploty a tim se pak setri... jestli je na tom neco pravdy nevim, ale verim, ze nejaka rezerva tam byt musi, kazdy motor neni stejný a upravovat ridici jednotku pro kazdy kus je nesmysl - takze spis jestli nehledal tyto rezervy... neco jako podvoltovani procesoru Editováno: 17. Únor 2014, autor: Radius Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 oni hlavně překalibrují měření sptořeby v autě na maxidotu a hned to žere méně :D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 17. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 Já když měl PD 1,9 TDI 96KW v supu, dálnice 80% 150-160, tak jsem měl dlouhodobou stále 6,6-6,7/100km, níž ani prd. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrrr Vloženo 17. Únor 2014 Sdílet Vloženo 17. Únor 2014 NEMOHU SI STĚŽOVAT NA PŘEKALIBROVÁNÍ + - od namřené dle tankování 0,15 l spíš tedy mínus. tedy ukazuje o tuto hodnotu méně než změřím při tankování. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky