Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

já se z toho dneska poseru... ráno po 6 předjíždím cca 160 na taháku, kreten mě tam vjede od dr.otkeru, teď večer mě tam vejde kretenskej polak, s tím sem počítal... odbočuji na světelny a zkříží mě fabie, zase sem to tušil... tak sem ho dojel a bratr mě držel a bych mu nešel ukopnout zrcátko.. nahraju video, fakt si kupte oktavii lehce ojetou, bych blil...

hlavně že cajti chytaj rychlosti...

 

najděte si stránky lehce po dejchánku, dával sem popis jak moje auto táhlo před čipem a po čipu, u mé čipované kofoly má cenu točit do červenyho, tím děkuji motorpowerovi že to umí zvyšovat...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě už RSa Oziho a spol. 150kW je dostačujících... já mám 130kw a nemůžu si stěžovat a že mě předjede jednou za tejden nějaký závoďák, no co, hlavní je, že na ty pitomce, co dneska mají standardně 80-110kw (skoro všechna nová auta se slabšími motory) tak ty prostě zvládnu předjet i když chtějí dokazovat, jak je nepředjedu, protože mi přidají jak hodím blinkr... a to mi stačí 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výrobce to udává, ale když kupuješ starší auto třeba v bazaru, tak se o tom nic nedozvíš, mají jen kW a Nm ale ne při jakých otáčkách... Takže rapid má nejvíce síly při 4100 ot/min a má smysl ho točit do 5000ot/min pod 4100 už víc žere a má méně síly a nad 5000 už uvadá. Podle tohohle pozná i člověk co nemá cit k řízení, ve které oblasti otáček se má držet :kol-47:

Stringo lehce Te poupravim Rapid ma maximum krouticiho momentu od 1550 - 4100 otacek, tedy plochou krivku tociveho momentu, max vykon vrcholi pri 5000 a hned pada. Obdobne to maji vsechna TSI, v tom je to kouzlo turbobenzinu oproti dieslu kdy max. kroutak mas pouze v uzkem spektru otacek nevim presne ale max. moment je az pri 2000 tis a trva jen do 3000. i kdyz diesly maji ten kroutak zpravidla vyssi. Co z toho plyne? Ze turbobenzin neni treba vytacet a v podstate tahne od spodu, jinymi slovy jezdi se na kroutak. To jen od Kokty jste tu vsichni zblbly ze se neco musi rvat do cervenyho, u jeho chipu ano protoze on ma ty krivky v podstate posunuty do vyssich otacek aby tam asi nahnal ty kone, ale jinak si myslim neni potreba. Tocit to do vesmirnych vysin plati u atmosfer kde kroutak i vykon jsou az ve vyssich otackach. Proto atmosfery zpravidla toci vice otacek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, ale nedávat plnej kotel pod 2000 otáček, akorát si kurvíš ostatní věci i když ti ten počítač řiká kraviny...

jinak proč to tam nehonit do červenyho? viděl si někdy přetočenej motor, asi těžko když to má omezovač... zas tolik ti neklesne vykon, takže když předjíždíš lepší to tam poslat do červenyho i za cenu pak padání vykonu, ale nemusíš řadit a furt ti auto táhne...než přeřadíš a znova se ti natlakuje turbo tak prodleva sekundu

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, ale nedávat plnej kotel pod 2000 otáček, akorát si kurvíš ostatní věci i když ti ten počítač řiká kraviny...

jinak proč to tam nehonit do červenyho? viděl si někdy přetočenej motor, asi těžko když to má omezovač... zas tolik ti neklesne vykon, takže když předjíždíš lepší to tam poslat do červenyho i za cenu pak padání vykonu, ale nemusíš řadit a furt ti auto táhne...než přeřadíš a znova se ti natlakuje turbo tak prodleva sekundu

Kokto,v tomto nemáš pravdu. U nečipovaného TSI nemá smysl to hnát do červeného, protože ten výkon tam právě ztrácíš už před červeným polem. Když včas přeradíš, tak ani nemůžeš ztratit tlak turba. To by ti musely padnout otáčky někam pod dva tisíce a to je nesmysl. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...