Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Pawouku: no vidis to u me si mohli hledat jak chteli. AS auto videlo jen v dobe zaruky a pak max. v nezavislem servise nejaka ta vymena brzdovky a vse ostatni noname servisy ( 2 male servisy mych znamych) Nerekli na to nic. Urcite lejstrovali jestli neni kradeny, stoceny atd. Sam jsem se jich pak ptal schvalne v jakem je stavu, sam jsem vedel o jiz pocinajicim vzlinani chlad. kapaliny u chladice ( uz koroze delala svy na chladici) chyceny lozisko kola mirne a pozdeji hned po prodeji ( zustalo v rodine prodano za 60 radeji strycovi) odeselo lozisko alternatoru. Tedy autorizak nasel hovno. Tvrdili, ze je v dobrem stavu a vse ok. :D Najeto 170tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

INPRO Čáslav - Fabia šla na dílnu a na zkušební jízdu, našel se akorát načatej silentblok na přední nápravě, pak lustrace v systému ŠA, kde akorát chtěli dovysvětlit opravu motoru, protože to tam úplně nebylo zřejmé, co se přesně dělalo. No a mezitím jsem já dělal zkušební jízdu s 1.4 TSI. :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo, korejci, italové a francouzi jsou sračky, na to názor nezměním. Ani kdyby mě Kokta upaloval jako kacíře a chtěl po mě, ať prohlásim, že Hnůjdaj je kvalitní kára, já neodvolám ;)

 

 

....a ani i kdyby mě na Žamberku Kokta vožral jak zákon káže, já to neodvolám! :)

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hundaj kvalitní kára není, ale je to stejná spotřebka jako O3 a stejně designově neslaná... u O3 zlepšili trošku l@k kola či scout, RS 3 nevypadá taky nijak uchvátně s těmi zadními koncovkami atd atd..

 

njn klinte, si fanatik ;) ale souhlasit musím v jedné věci, že hundaj, kia frantíci atd nemají prostě 1.8 či 2.0 TFSI motory o tomhle vykonu(ale to jsme stejně specifický zákazníci a většina to nekupuje)-.... v evropě chce každej naftu...

a u superba zabili atmosférru, takž ať jdou DOPRDELE s tím koncern/škoda.

Editováno: , autor: kokta7
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak souhlasim jak s Jirkou tak Markem. Dnes ty nova auta jsou vsechno sunky a v podstate muze byt jedno co clovek koupi, stejne si nepomuzes. Zase Skoda i kdyz sem tam na Rapida nadavam, tak ma jine pridane hodnoty a proto bych asi i tak sel zase do Skody. Proste protoze jsem na ni zvykly, at sednu do kterehokoliv modelu, jsem v nem hned jako doma. Vyber servisu je velky, kdyz te nekde naserou posles je klidne do prdele a jdes jinam. I v neaut. servisech zna skodu kdejake male dite, velky vyber dilu, od z ciny po druhovyrobu pres prvovyrobu az po origo kazdy si vybere. Na skodu sezenes vzdy vse a vsude. Sam kokto jsi toho dukazem, furt se hrabes v ruznych diagnostikach nevim jak by ti to slo u jinych znacek. A zatim reklamace co jsem resil i kdyz to vyzadovalo trochu usili zatim dopadly dobre. Tuhle jsem je vyskolil v Renaultu kdyz mi z centraly nechteli uznat reklamaci vnitrniho zpet. zrcatka. ( zacla se loupat ta spodni podkladova odrazova plocha pod sklem) Stalo 1tis. Hold jsem se zaboril do VOP par emailu a jak to najednou slo. To jsem odbocil. Akorad ja nikdy nebudu tvrdit ze jen a pouze Skoda je nej a vse ostatni jsou sunky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z venku pěkněj, konečně se to Mondeo trochu vylepšilo ;) To už tu mělo bejt dva roky....Trochu čumák jako Aston, zrovna přemejšlim, jestli ta tlama není moc velká....jestli nepůsobí děsivě....

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj. 2,0 ecobust ve Fusionu je u nich neco jako u nas 1,0 MPI v Citigo. Zakladni motor :D

Od 2,5 do 3,5 litru obsahu jsou u nich bezna auta jako u nas 1,4 -1,6 TSI a od 3,5 do 5 ti litru jsou neco jako vykonejsi u nas 1,8 , 2,0 TSI.

O velikosti aut psat nebudu. O3 by u nich bylo male auto jako druhe do rodiny.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No současné Mondeo je srágora, velká okoukaná pixla s lacinym interiérem. Tohle by mohlo bejt lepší...ale po shlédnutí interiéru to na žádnou hitparádu nevypadá. Navíc píšou, že málo místa vzadu na nohy a na hlavu pro čahouny, jako jsem já. Pro pinďoury typu Kokta samosebou megakár a auto snů....;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se sakramentsky pleteš :kol-31: , jel jsem s tím několikrát, dokonce na dovolené půjčené s ropou 103KW, jinak i chvíli s 1,8. Všechno jde ztuha, řízení, řazení, zavírání dveří, lacinej introš, okoukanej vnějšek. Jediné, ano, hodně místa. To je vše.

 

Faktem je, že ojetiny jsou za dobrej peníz, ovšem dost olítané a ty zánovní jsou z půjčoven. Ta 1,8 TDCi mě dorazila, jak je to na začátku totál mrtvé, rozjižděl jsem se na křižovatce a spráskala by mě i stodváca ;)  Ale dle prodejce je tento projev u tohoto motoru normální, zabírá ve vyšších otáčkách. U dvoulitru tahle díra taková není.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

my mame 2.0 TDCI Mondea a jedinej problem je ze to ma dlouhe prevody - takze tam je turbodira jak prase - to je proste zlo.

 

navic treba v 90 je problem predjet rychle, protoze clovek nevi na co preradit. To se v tomto chova i lepe Focus s 1.6 TDCI, kterej ma vyrazne lepsi pruzne zrychleni - da-li se to tak pri te bide rict...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo Pawouku mas problem, v honbe za nizsima emisema se prodluzuji prevody a je to peklo... :(

 

Johnny

no pokud me extremne klesnou otacky po prerazeni tak je to problem zprevodovani - a to ze padnu u 1->2 nebo 2->3 z 4500 na 1600 otacek je peklo :( a to zpusobi tu diru, ze nebere turbo

klasickou turbodiru neresim - ta tam je taky :-D

 

jo a podvozek u Focusu souhlasim, u mondea ne, tak neklidny auto na sportovnim podvozku a 18kach kolech jsem nezazil :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...