Stringo Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 Však ono TDi (CRDi, TDCi,...) není špatné, je to jen o zvyku, třeba jsem jel s tím slabým 1,2 TSičkem a jak jsem jel nad 120km/h tak ten motor sice nechrochtal, ale vyloženě řval jako kráva a u 1,4 tomu nebude určitě jinak... Je to o zvyku všechno...
kokta7 Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 přesně tak, bez sound generátoru sem nemohl jezdit, tak mě ho rolbař dodělal!
motosman Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 (editace) Kurňa, tak jsem taky zaváhal a koukl co stojí ojetý Lexus 600. 08, do 100k km, cena 500-600tis. Jó kvalita se musí zaplatit. :-( PS. Varianta wellnes by se mi líbila. Editováno: 16. leden 2015, autor: motosman
kokta7 Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 (editace) tak pořizovačka by třeba za určitých možností i šla, otázka co servis. Tam už by ti 30 000kč na jeden servis nestačilo, co je u tebe zvykem taká univerzilní částka Editováno: 16. leden 2015, autor: kokta7
Ozi Toretto Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 Clinte ja psal mrtvej Clint a ne muž. A pirát s naftový mondeem byt nemůžeš, to máš větší šanci s citigem
Stringo Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 Ty woe, zase jinej avatar přestaň už si hrát a radši něco dělej užitečného
Petrrr Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 Ach jo, smutny to osud. Hold Kokta s Ozim budou muset stahnout jinej program na ford aby ti mohli kodovat. S Radiusem si budete v odpadlicich notovat. Jinak u tebe srdce bude stejne vzdy patrit skode at chces ci ne a Mondeo bude pro tebe jen dopravni prostredek a budes se k nemu chovat jako Otcin.
Pawouk Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 Však ono TDi (CRDi, TDCi,...) není špatné, je to jen o zvyku, třeba jsem jel s tím slabým 1,2 TSičkem a jak jsem jel nad 120km/h tak ten motor sice nechrochtal, ale vyloženě řval jako kráva a u 1,4 tomu nebude určitě jinak... Je to o zvyku všechno... Asi jsi zapomněl přeřadit na nejvyšší kvalt. A v čem jsi s tím jel?
Petrrr Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 (editace) Taky si myslim, bohudik mam tu cest s 1,2 TSI jezdit. A je to porad nejtissi nebo jedno z nejtissich v kterych jsem jel co se motoru tyce a to i u Rapida. Od 120 spis zacne prevladat aerodynamicky hluk. Ale jak jsem psal rano. Jizda po dalnici 160 a motor slyset neni a kdyz tak jemne vrceni pri zrychlovani. Editováno: 16. leden 2015, autor: Petrrr
kokta7 Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 (editace) hlavně nad 130km/h to žere jak divý, protože tam teče benzín proudem a chladí bratránek s O2 pak má stejnou spotřebu jak já a to má 15" kola. Editováno: 16. leden 2015, autor: kokta7
Pawouk Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 hlavně nad 130km/h to žere jak divý, protože tam teče benzín proudem a chladí bratránek s O2 pak má stejnou spotřebu jak já a to má 15" kola. Tomu se ani moc nedivím, na OII je to motor na hraně. Ve Fabii Divný, mně to nepřijde, že by to řvalo při této rychlosti. Jedině na vytočenou trojku. Ale on Fabie zase není tak dobře odhlučněná, jako Octavia.
kokta7 Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 tak jestli je 1.2 TSI na hraně, tak 1.0 pod hranou
Petrrr Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 Kokto mrkni ke me v podpisu na spritmonitor, spotreba dle tankovani dlouhodoba prumerna 6,2, to ty nemas i kdyby si jel na neutral. Je ovsem pravda ze se vzrustajici rychlosti to roste a U mnohem tezsi O2 to musi byt o to horsi.
kokta7 Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 (editace) taky se podívej jak máš maly kola, Kabaň domluvil usporu hmotnosti a jezdíš kloboučnický styl a máme uplně jiné trasy. ja se bavil o dálnici či rychlosti nad 120km/h Editováno: 16. leden 2015, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 A letos kdy R dostane novou generaci 1,2 TSI to teprve bude. Dle meho pro Rapid plne dostacujici motorizace. Byt 1,4ka s manualem je to jen prijemny bonus.
kokta7 Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 (editace) do rozměrů tvého auta tzn Rapida, Fabie, polo mě přijde ideální ta 1.4 TSI s 103kw. Editováno: 16. leden 2015, autor: kokta7
Petrrr Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 Chapu, opet z Rana jak jsem psal 160 na dalnici 33km za 8,5. Plati porad ze to ty nemas i kdyby si jel 160 na neutral. Ja jsem zastancem Motosmanovi teorie, me je u prdele jak to vypada. Ja vidim plus ve velkych kolech jen v oblasti designu, na ukor vseho ostatniho. Vysoka dan ze to jen lepe vypada.
Petrrr Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 1,4 TSI nova je dle meho idealni do O3. Kupovat O3 tak s timto motorem. Kroutak stejnej jako 1,8, pritom bude lehci s pruzna zrychleni dle Mava dokonce lepsi nez u 1,8 TSI. Da se i porovnavat s dehtem 2,0 TDI. Tak ze vo co go. Ta 1,4 bude v O3 Clintovi natrhavat prdel v tom jeho Mondeu.
kokta7 Vloženo 16. leden 2015 Vloženo 16. leden 2015 pod maly kola nedáš brzdy, to je ten hlavní problém ono když pojedeš 160km/h tak mě to ukazuje cca 9 litru když je normální vítr,takže tak prostě ti to chladí katák benzínem jinak by to žralo o dost méně.
Clint Vloženo 16. leden 2015 Autor Vloženo 16. leden 2015 (editace) No čeče, té silnější variantě 120kW už asi 1,4 natrhávat prdel moc nebude..... Noju, tak já si budu jezdit jako hrábě po dálnici, motor si bude jen tak šeptat a budu mít dobrej pocit, že to tam neteče jak do vany.... Ale na druhou stranu, to si musíme přiznat, čistě emocionálně bych chtěl benzínové RS-o Na blbnutí, ale do práce by mě to fakt sežralo. Už jsem holt starší pán a musím při koupi auta trochu ekonomicky přemýšlet..... Tak naštěstí je tu Pancho, on mi auto půjčí na odpoledne, já se vyblbnu a vylítám, vyhrabu a bude zase na měsíc klid Editováno: 16. leden 2015, autor: Clint
Doporučené příspěvky