Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Však ono TDi (CRDi, TDCi,...) není špatné, je to jen o zvyku, třeba jsem jel s tím slabým 1,2 TSičkem a jak jsem jel nad 120km/h tak ten motor sice nechrochtal, ale vyloženě řval jako kráva a u 1,4 tomu nebude určitě jinak... Je to o zvyku všechno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ach jo, smutny to osud. Hold Kokta s Ozim budou muset stahnout jinej program na ford aby ti mohli kodovat. S Radiusem si budete v odpadlicich notovat. Jinak u tebe srdce bude stejne vzdy patrit skode at chces ci ne a Mondeo bude pro tebe jen dopravni prostredek a budes se k nemu chovat jako Otcin.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Však ono TDi (CRDi, TDCi,...) není špatné, je to jen o zvyku, třeba jsem jel s tím slabým 1,2 TSičkem a jak jsem jel nad 120km/h tak ten motor sice nechrochtal, ale vyloženě řval jako kráva a u 1,4 tomu nebude určitě jinak... Je to o zvyku všechno...

Asi jsi zapomněl přeřadit na nejvyšší kvalt. :kol-46:  A v čem jsi s tím jel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky si myslim, bohudik mam tu cest s 1,2 TSI jezdit. A je to porad nejtissi nebo jedno z nejtissich v kterych jsem jel co se motoru tyce a to i u Rapida. Od 120 spis zacne prevladat aerodynamicky hluk. Ale jak jsem psal rano. Jizda po dalnici 160 a motor slyset neni a kdyz tak jemne vrceni pri zrychlovani.

Editováno: , autor: Petrrr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

hlavně nad 130km/h to žere jak divý, protože tam teče benzín proudem a chladí :D bratránek s O2 pak má stejnou spotřebu jak já a to má 15" kola.

Tomu se ani moc nedivím, na OII je to motor na hraně.

 

Ve Fabii  :kol-28:

Divný, mně to nepřijde, že by to řvalo při této rychlosti. Jedině na vytočenou trojku. Ale on Fabie zase není tak dobře odhlučněná, jako Octavia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chapu, opet z Rana jak jsem psal 160 na dalnici 33km za 8,5. Plati porad ze to ty nemas i kdyby si jel 160 na neutral. :D Ja jsem zastancem Motosmanovi teorie, me je u prdele jak to vypada. Ja vidim plus ve velkych kolech jen v oblasti designu, na ukor vseho ostatniho. Vysoka dan ze to jen lepe vypada.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,4 TSI nova je dle meho idealni do O3. Kupovat O3 tak s timto motorem. Kroutak stejnej jako 1,8, pritom bude lehci s pruzna zrychleni dle Mava dokonce lepsi nez u 1,8 TSI. Da se i porovnavat s dehtem 2,0 TDI. Tak ze vo co go. Ta 1,4 bude v O3 Clintovi natrhavat prdel v tom jeho Mondeu. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No čeče, té silnější variantě 120kW už asi 1,4 natrhávat prdel moc nebude..... ;)   

 

Noju, tak já si budu jezdit jako hrábě po dálnici, motor si bude jen tak šeptat a budu mít dobrej pocit, že to tam neteče jak do vany.... :)

 

 

Ale na druhou stranu, to si musíme přiznat, čistě emocionálně bych chtěl benzínové RS-o ;)   Na blbnutí, ale do práce by mě to fakt sežralo.

Už jsem holt starší pán a musím při koupi auta trochu ekonomicky přemýšlet.....

 

Tak naštěstí je tu Pancho, on mi auto půjčí na odpoledne, já se vyblbnu a vylítám, vyhrabu a bude zase na měsíc klid ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamčeno a odemčeno toto téma
  • Pawouk uzamkl následující téma
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...