motosman Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Asi ano. Spíš bylo myšleno, že díky té spotřebě si ho koupí kdejakej strejda co jezdí 3 km do práce a 1km do lídlu a pak se diví, když mu řeknou 50.000 za dpf. Jsem zvědav co bude dělat až se mu příště zastaví auto, protože nebude mít na adblue. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Jako ono to Tdi za 4 na sto taky nejezdí. Teď mohu otestovat a dokázat Clintův test a zatím mám dlouhodobou cca 6,8 na sto a jezdím max 140 km/h tempomat. Čili jen o litr méně než s TSI. Možná na okreskách lze dosáhnout rozdílu většího 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Jo, superb 3 v 2.0 tsi by byl můj favorit a stačila by prostřední výbava ambition. Ale to asi za 560 nebude.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Já když jedu na pohodu, taky do 140km/h, tak mám 7,4. Dlouhodobej 8,3. Jsem zvědavej, až dám v létě dovču.2x 1600 km. To bude spotřebička až uvidim cvakat € na pumpě.[emoji33] 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 (editace) ojetej třeba za 600 k bude, ale novej rozhodně ne a jde o to jestli myslíš 2.0 TSI s 162kw nebo tu 200kw... kazdopádně ještě více klesnou pak S2, tak to nebude taky špatná koupě pro lidi... Editováno: 28. Únor 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Těch 162kW by bylo uplně dostačujících Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 No, brácha měl benzín (1,4 16V) a EGR mu odešlo taky. Mě tehdy na naftě taky. Jinak snad vstřiky na CR už nejsou tak drahé jako na PD a údajně cenově srovnatelné se vstřiky pro TSI. Jo, jenže ten EGR TSI jaksi nemají. Jinak jsi na omylu, ceny těchto dílů jsou stále značně rozdílné. 2.0 TDI: vstřikovací ventil 12 850 vysokotlaké čerpadlo 34 110 EGR 8460 1.8 TSI: vstřik. ventil TSI 3235 vstřik. ventil MPI 1387 vysokotlaké čerpadlo 8690 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Vím, že TSI nemají EGR (však jsem TSI měl ne? ) Co se týče cen vstřikovačů, tvrdili mi ve škodovce, že na CR už jsou za cenu benzínových...tak jak jsem koupil, tak prodávám Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Možná mluvili o repasovanejch, které zvýší výkon a sníží spotřebu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Vím, že TSI nemají EGR (však jsem TSI měl ne? ) Co se týče cen vstřikovačů, tvrdili mi ve škodovce, že na CR už jsou za cenu benzínových...tak jak jsem koupil, tak prodávám Jak vidíš, tak kecají kraviny. Je to z ETKY pro MR2016. Nicméně nikde není dáno, že to všechno nebude fungovat bez problémů. Ty mají ještě na OII spíš s tím EGR a hlavně jeho chladičem, Moc to nevydrží. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Jo, u PD stojí jedna vstřikovací jednotka i přes 20 000. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 28. Únor 2015 Autor Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 To je síla tedy... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 njn, nějak tak to stojí, ale dá se i levněji, když to jde opravit. známej právě má bosch autorizák a vždy si chrochtá, jak má dost lidí nafty jinak to je reportáž našeho národa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Samo, že se dá sehnat levněji. Ale pro základní porovnání jsou lepší oficiální ceny. Také se dají některé díly repasovat. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Kokta: a teď mi řekni, kolik lidí jede na dálnici 130 a kolik pojede těch 80. V reálu se pojede s bídou 70 a ještě se bude zpomalovat kvůli idiotům, co neumí přejíždět z pruhu do pruhu. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Nějak jsem to video nepochopil. Asi je TV Nova nad mé intelektuální schopnosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 (editace) no já taky ne, nevím proč to zkouší, počítat asi neumí :D Editováno: 28. Únor 2015, autor: kokta7 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motosman Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 (editace) Chtěli říct, že když pojedeš o 50 pomaleji, ztratíš 2min v tom jednom zúžení co vytvoří při opravě. Nějak už neřekli kolik ztratíš minut např. do Ostravy a z5 a proč tomu i tak budou říkat dálnice za poplatek. Editováno: 28. Únor 2015, autor: motosman Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Únor 2015 Sdílet Vloženo 28. Únor 2015 Cílek nikdy nezklame. D1 je oproti tomuto marginální záležitost. A nějak se opravit musí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radius Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 Na Mazdu jsem koukal a benziny jsou mimo. Aneb nemuzes si to nakonfigurovat, maji asi 6 stupnu vybav a cim jsi vis, tim lepsi motory odemykas a slupky se zase skryvaji. Ten 2.0 atmo s 88kw je tusim az u 400 tis (mozna vic) a snad jen nejvyssi vybava ma 2.0 asi 110Kw ci kolik. Jinak atmosfery jsem take odepsal, ale co jsem se svezl i20tkou, tak jsem atmosfery vratil mezi motory. Jde o to zprevodovani a jak kdo umi, Skodovka evidentne atmosfery neumi a stale ,tvrdim, ze 1.25 CVVT = 1.2 TSi. Skoda ze se Ozi nechtel projet... tusil ze by musel uznat porazku. Ta Mazda by me ale fakt zajimala. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 (editace) Nyní dotaz hlavně na Motosmana: (ale i ostatní) Příští tejden je v Letňanech ta výstava motorek (druhá je současně i v areálu JF, ale ta je ubohá) a čtyřkolek, jedu tam v neděli 8. března tak na 11 hodinu, nemáš v plánu taky návštěvu, jako zdejší hlavní motorkář a dobrodruh? Že bychom se tam sešli a pokecali konečně o něčem hodnotném ......mají tam bejt i pěkné mladé samice, co čekají jen na nás (Mohl by tam ještě Ozi, helmu už má. Motos by si vzal na hlavu harlejáckej šátek a drsný brejle, jak je jeho zvykem, abych ho poznal, Kokta asi ne, ten nedošlápne z motorky na zem) Editováno: 1. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PANCHO Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 Ahoj kdy to je? Já bych docela sel. 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 Gut Pancho, Letňany, veletržní areál. http://www.bvv.cz/motosalon/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 1. Březen 2015 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 (editace) Uděláme tam Clintovu výzkumnou expedici Vyhlásíme soutěž o foto s nejhezčí modelkou Vstupné 200Kč, po registraci předem na stránkách veletrhu 160Kč. Je to Brněnská akce, tentokrát se koná v Praze. Editováno: 1. Březen 2015, autor: Clint Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XJOHNNYX Vloženo 1. Březen 2015 Sdílet Vloženo 1. Březen 2015 ja jdu, ale ja to mam v ramci vzdelavani, takze pujdu nekdy ve ctvrtek v rannich hodinach Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky