Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Asi ano. Spíš bylo myšleno, že díky té spotřebě si ho koupí kdejakej strejda co jezdí 3 km do práce a 1km do lídlu a pak se diví, když mu řeknou 50.000 za dpf. Jsem zvědav co bude dělat až se mu příště zastaví auto, protože nebude mít na adblue.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako ono to Tdi za 4 na sto taky nejezdí. Teď mohu otestovat a dokázat Clintův test a zatím mám dlouhodobou cca 6,8 na sto a jezdím max 140 km/h tempomat. Čili jen o litr méně než s TSI. Možná na okreskách lze dosáhnout rozdílu většího

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ojetej třeba za 600 k bude, ale novej rozhodně ne :D a jde o to jestli myslíš 2.0 TSI s 162kw nebo tu 200kw...

kazdopádně ještě více klesnou pak S2, tak to nebude taky špatná koupě pro lidi...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, brácha měl benzín (1,4 16V) a EGR mu odešlo taky. Mě tehdy na naftě taky.

 

Jinak snad vstřiky na CR už nejsou tak drahé jako na PD a údajně cenově srovnatelné se vstřiky pro TSI.

 

Jo, jenže ten EGR TSI jaksi nemají.

Jinak jsi na omylu, ceny těchto dílů jsou stále značně rozdílné.

2.0 TDI:

vstřikovací ventil  12 850

vysokotlaké čerpadlo 34 110

EGR 8460

 

1.8 TSI:

vstřik. ventil TSI 3235

vstřik. ventil MPI 1387

vysokotlaké čerpadlo 8690

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Vím, že TSI nemají EGR (však jsem TSI měl ne? :D)

 

Co se týče cen vstřikovačů, tvrdili mi ve škodovce, že na CR už jsou za cenu benzínových...tak jak jsem koupil, tak prodávám :)

 

 

Jak vidíš, tak kecají kraviny. Je to z ETKY pro MR2016. Nicméně nikde není dáno, že to všechno nebude fungovat bez problémů. Ty mají ještě na OII spíš s tím EGR a hlavně jeho chladičem, Moc to nevydrží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěli říct, že když pojedeš o 50 pomaleji, ztratíš 2min v tom jednom zúžení co vytvoří při opravě. Nějak už neřekli kolik ztratíš minut např. do Ostravy a z5 a proč tomu i tak budou říkat dálnice za poplatek.

Editováno: , autor: motosman
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na Mazdu jsem koukal a benziny jsou mimo. Aneb nemuzes si to nakonfigurovat, maji asi 6 stupnu vybav a cim jsi vis, tim lepsi motory odemykas a slupky se zase skryvaji. Ten 2.0 atmo s 88kw je tusim az u 400 tis (mozna vic) a snad jen nejvyssi vybava ma 2.0 asi 110Kw ci kolik.

Jinak atmosfery jsem take odepsal, ale co jsem se svezl i20tkou, tak jsem atmosfery vratil mezi motory. Jde o to zprevodovani a jak kdo umi, Skodovka evidentne atmosfery neumi a stale ,tvrdim, ze 1.25 CVVT = 1.2 TSi. Skoda ze se Ozi nechtel projet... tusil ze by musel uznat porazku. Ta Mazda by me ale fakt zajimala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nyní dotaz hlavně na Motosmana: (ale i ostatní)

 

 

Příští tejden je v Letňanech ta výstava motorek (druhá je současně i v areálu JF, ale ta je ubohá) a čtyřkolek, jedu tam v neděli 8. března tak na 11 hodinu, nemáš v plánu taky návštěvu, jako zdejší hlavní motorkář a dobrodruh? ;) Že bychom se tam sešli a pokecali konečně o něčem hodnotném :)  ......mají tam bejt i pěkné mladé samice, co čekají jen na nás ;)

 

(Mohl by tam ještě Ozi, helmu už má. Motos by si vzal na hlavu harlejáckej šátek a drsný brejle, jak je jeho zvykem, abych ho poznal, Kokta asi ne, ten nedošlápne z motorky na zem)

 

post-32269-0-13564700-1425192428_thumb.j post-32269-0-55281600-1425193056_thumb.j post-32269-0-13965600-1425193536_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uděláme tam Clintovu výzkumnou expedici :D

 

Vyhlásíme soutěž o foto s nejhezčí modelkou ;)

 

Vstupné 200Kč, po registraci předem na stránkách veletrhu 160Kč. Je to Brněnská akce, tentokrát se koná v Praze.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...