Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Tak menší večeře v práciattachicon.gif20150426_194732.jpg

pekny, trochu zavidim, ja mel jen parek v rohliku na benzince :(

 

Já porovnávat nemůžu proto se ptám s TSI jsem nikdy 200 nejel a v tdi mám radši puštený rádio ;-)

jestli chces tak te pak muzu svezt poradnym TSI, kdyz se to stihne, abys vedel, co porad pomlouva Clint ;)

 

ty jo, maji slusnou ucast, takhle nejak to ale vypada i na OC srazech v praze. Jinak temi jsem asi natrvalo nahradil prazske srazy SkodaHome, ktere nikdo neporada. Je to jednou za pet tydnu, takze i pri smenovani to vychazi ok...  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ja zase koukam na FB jak Honza+cislo co by produkt koncernu ( ma i jejich oblbovaci skolu) dela v Shanghai ridice koncernovym papalasum [emoji1] Ten Honza nam roste vzhuru. [emoji1]

To uz musi byt s Kabanem jedna ruka.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kokta7, byl ted v sobotu a dalsi bude za pet tydnu, koukni do oc vlakna. Pristi je na proseku na bobovce tak to budes mit bliz. :) ja s nim zatim predbezne pocitam...

 

Petrrr, ja uz na to koukal na jedne te fotce co byla na netu, akroat jsem si nebyl jistej, na jisto jsem to videl pak u nej ve vlakne ;)

 

Clint, ano mam 2.0 takze mam hlucnejsi vyfuk a vetsi hluk uvnitr. To cos psal ty jsem mel tedko na pazoutu no a co, je to beznej servis, shodit hlavu, pretesnit opravit a jezdi se dal. kdybys to dal sikovnemu garaznikovi, tak to mas za 10 komplet a litas jak drak dalsi stovku nebo dele...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ozi, už nic nekomentuj, meleš kraviny. Sorry, ale jen materiál by vyšel ve škodovce na 65tis....a to jsem neřešil a nepočítal rozvody, pumpu a netěsnost převodovky + práci. Můj ročník spadal pod kompletní výměnu pístní sady.

 

Takže věřím, že to byla jenom sranda....Dneska máš nějakej špatnej den chlapče. ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim cemu Clinte nerozumis ty na rozumnem garaznikovi? peugeot mi to nacenil jako vymenu motoru za 92 tisic, u auta, ktere ma cenu 40, garaznik to komplet pretesnil pouze za 10 a jezdi to jak ma. Otazkou je co vse by bylo potreba udelat u tebe, ja musel komplet vymenit tesneni motoru, shodit hlavu, znovu srovnat a udelat rozvody.

A pocitat cenu dilu, zalezi odkud je beres - priklad neni slozity tempomat skodovka dil 10 tisic, pres jine lidi original 1500

 

Jako pokud ty odmitas jet jinam nez do skodovky tak rozumim tomu ze s tim mas problem.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinam bych to fakt nedával, mám už určité negativní zkušennosti s jinými servisy....Ale jak jsem psal, nezůstalo jen u pístní sady, čekaly by mě rozvody, pak pumpa a ta převodovka podělaná....z které prosakoval olej.

 

No amožná by to nebylo všechno, když si uvědomím, co řešil ještě Motosman....(hadici od turba jsem měl mastnou taky) ;)

 

prostě po 100tis km to auto bylo trochu v rozsypu :)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdybych tehdy vydržel nekupovat ještě nějakej ten měsíc, tak jsem byl možná v pohodě, od října to už měli pozměněné...Nojo, ale kdo to věděl že? Ven se tahle informace o špatném materiálu pístních kroužků tehdy vůbec nedostala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

furt si mě nevysvětlil a nechápu do dneška, proč to byly pístní kroužky a jejich sada. když si tam ani nedával sondu skamerou nebo nerozebral motor. :D to je jako říct, že má někdo černej kašel a má obyčejnou rýmu ;)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Uvědom si, že to žralo litr oleje na tis km.....a nikde netekl, vočouzenej vejfuk a prdel. Turbo to určitě nebylo. 

 

Hlavně tobě nic vysvětlovat nemusím.....stačí, že jsem to vysvětlil ve třech autorizákách. Všude se shodli na tom, kde je problém a dobře o tom věděli.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spáchal ten největší hřích, který se neodpouští, konvertoval. To je jako ve válce dezerce. za to se rovnou střílí. Tady bude muset ještě snášet nějaký ten čas veřejné pranýřování :kol-28: . Já už jsem Clintovi odpustil (protože odpouštěti je americké), ale někteří to asi stále nemohou skousnout vzhledem i k ANTIdehtové kampani, kterou dlouhé roky sám Clint vedl ( konec konců i díky té a Clintovi jsem se sem dostal kdysi ). No a i když to Clint vysvětloval, sypal si popel na hlavu, vše uznal a skoro se šel zastřelit, že si troufl koupit dehta, přesto prostě pravověrným benzíňákům jako jejich vůdce zlomil srdce a Ti mu to stále nemohou odpustit. Takový už je život v pirátském klubu.  :kol-26:  :kol-28:

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevládne v pirátském klubu ponorková nemoc:-)

Clinte cos jim všem udělal(kromě toho,že sis koupil dehet),že do tebe tak šijí?!

 

Petrrr to vysvětlil jasně, to je tak, když je jeden dieslák proti většině v benzínu a ti nemohou skousnout, že mi to méně žere a že nehrozí skok řetězu :D Teď mi tedy přišla posila přímo z dieselového nebe (Barbossa).

Prostě je to smečka vlků...(s vyjímkou Stringa) kterou jsem dal dohromady.

 

Vysvětlovat pár jedincům (Kozák a Kokta), proč jsem benzína musel prodat je už zbytečné. Takže musím snášet narážky, že mi to pomalu jezdí a že to kouří jak lokomotiva a že dehet jen do kamen atp....

 

Kozákovy slova neber vážně, on je teď trochu mimo, jak se přestěhoval do té vesnice. Já a do někoho šít???  Ježíš, to by mi huba upadla.... ;)

 

Musím vymyslet, jak těchto pár jedinců zlikvidovat, u Oziho to selhalo, měli mu vzít celé auto a ti pitomci ukradli jenom kola :D :D  Zkusil sem to u Motose v Krušárně, když byl v opojení vůně z vepřového kolena a zase pro změnu to podělal Kozák a Motosovi řekl, že mu berou auto a oni utekli. No a Koktu jsem nechal několikrát nabourat zezadu a ten vůl si koupil jiné auto :D :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No Clinte na druhou stranu musíš sám nyní snášet to, co jiní museli snášet od Tebe kdysi. Kdo sází vítr, sklízí bouři. :kol-28:  Uvidíme jak dlouho nám Barbossa vydrží, jak dlouho udrží mezi vlčáky krok. I když je pravdou, že na rozdíl od Stringa (kterého za ty roky jak tě živ nikdo neviděl - druhý Maverick) Barbossa hned přiklusal a tím pádem to s ním vidím nadějně.  :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stringo náhodou v minulosti účast měl, jenže pak asi desetkrát naboural a nestíhá to opravit. Vždycky, když už to vypadá, že přijede, tak to stihne někde o něco opřít..... ;)

 

Barbossa je nadějný člen našeho klubu ;)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak Barbossa neni fiktivní, toho už jsme viděli a musel ukázat občanku te´d na čaji, je pravdou, že to je až moc velk náhoda, že se ukáže novej člen a hned se kradou auta, furt někam telefonoval atd. :kol-28:  , ale byl tam. Strinka znám jenom z mýtů a legend co se o něm vypráví, a že tady za něj mluví nějakej avatar, to může každej. Fotky stáhlé z netu atd. ve skutečnosti to může být cigán co do eletráren podniká max. nájezdy na železo se svým žigulem.  :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...