Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak menší večeře v práciattachicon.gif20150426_194732.jpg

pekny, trochu zavidim, ja mel jen parek v rohliku na benzince :(

 

Já porovnávat nemůžu proto se ptám s TSI jsem nikdy 200 nejel a v tdi mám radši puštený rádio ;-)

jestli chces tak te pak muzu svezt poradnym TSI, kdyz se to stihne, abys vedel, co porad pomlouva Clint ;)

 

ty jo, maji slusnou ucast, takhle nejak to ale vypada i na OC srazech v praze. Jinak temi jsem asi natrvalo nahradil prazske srazy SkodaHome, ktere nikdo neporada. Je to jednou za pet tydnu, takze i pri smenovani to vychazi ok...  :kol-47:

Vloženo (editace)

To ja zase koukam na FB jak Honza+cislo co by produkt koncernu ( ma i jejich oblbovaci skolu) dela v Shanghai ridice koncernovym papalasum [emoji1] Ten Honza nam roste vzhuru. [emoji1]

To uz musi byt s Kabanem jedna ruka.

Editováno: , autor: Petrrr
  • Pozitivní 1
Vloženo

kokta7, byl ted v sobotu a dalsi bude za pet tydnu, koukni do oc vlakna. Pristi je na proseku na bobovce tak to budes mit bliz. :) ja s nim zatim predbezne pocitam...

 

Petrrr, ja uz na to koukal na jedne te fotce co byla na netu, akroat jsem si nebyl jistej, na jisto jsem to videl pak u nej ve vlakne ;)

 

Clint, ano mam 2.0 takze mam hlucnejsi vyfuk a vetsi hluk uvnitr. To cos psal ty jsem mel tedko na pazoutu no a co, je to beznej servis, shodit hlavu, pretesnit opravit a jezdi se dal. kdybys to dal sikovnemu garaznikovi, tak to mas za 10 komplet a litas jak drak dalsi stovku nebo dele...

Vloženo (editace)

Ozi, už nic nekomentuj, meleš kraviny. Sorry, ale jen materiál by vyšel ve škodovce na 65tis....a to jsem neřešil a nepočítal rozvody, pumpu a netěsnost převodovky + práci. Můj ročník spadal pod kompletní výměnu pístní sady.

 

Takže věřím, že to byla jenom sranda....Dneska máš nějakej špatnej den chlapče. ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Nevim cemu Clinte nerozumis ty na rozumnem garaznikovi? peugeot mi to nacenil jako vymenu motoru za 92 tisic, u auta, ktere ma cenu 40, garaznik to komplet pretesnil pouze za 10 a jezdi to jak ma. Otazkou je co vse by bylo potreba udelat u tebe, ja musel komplet vymenit tesneni motoru, shodit hlavu, znovu srovnat a udelat rozvody.

A pocitat cenu dilu, zalezi odkud je beres - priklad neni slozity tempomat skodovka dil 10 tisic, pres jine lidi original 1500

 

Jako pokud ty odmitas jet jinam nez do skodovky tak rozumim tomu ze s tim mas problem.

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Jinam bych to fakt nedával, mám už určité negativní zkušennosti s jinými servisy....Ale jak jsem psal, nezůstalo jen u pístní sady, čekaly by mě rozvody, pak pumpa a ta převodovka podělaná....z které prosakoval olej.

 

No amožná by to nebylo všechno, když si uvědomím, co řešil ještě Motosman....(hadici od turba jsem měl mastnou taky) ;)

 

prostě po 100tis km to auto bylo trochu v rozsypu :)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Kdybych tehdy vydržel nekupovat ještě nějakej ten měsíc, tak jsem byl možná v pohodě, od října to už měli pozměněné...Nojo, ale kdo to věděl že? Ven se tahle informace o špatném materiálu pístních kroužků tehdy vůbec nedostala.

Vloženo (editace)

furt si mě nevysvětlil a nechápu do dneška, proč to byly pístní kroužky a jejich sada. když si tam ani nedával sondu skamerou nebo nerozebral motor. :D to je jako říct, že má někdo černej kašel a má obyčejnou rýmu ;)

Editováno: , autor: kokta7
Vloženo (editace)

Uvědom si, že to žralo litr oleje na tis km.....a nikde netekl, vočouzenej vejfuk a prdel. Turbo to určitě nebylo. 

 

Hlavně tobě nic vysvětlovat nemusím.....stačí, že jsem to vysvětlil ve třech autorizákách. Všude se shodli na tom, kde je problém a dobře o tom věděli.

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

 

jestli chces tak te pak muzu svezt poradnym TSI, kdyz se to stihne, abys vedel, co porad pomlouva Clint ; :kol-47:

Dík rád se svezu v karkulce ;-)

Jinak pořádným TSI Impreze sem už jel ale ne 200 v zatáčkách :-D

Vloženo

Spáchal ten největší hřích, který se neodpouští, konvertoval. To je jako ve válce dezerce. za to se rovnou střílí. Tady bude muset ještě snášet nějaký ten čas veřejné pranýřování :kol-28: . Já už jsem Clintovi odpustil (protože odpouštěti je americké), ale někteří to asi stále nemohou skousnout vzhledem i k ANTIdehtové kampani, kterou dlouhé roky sám Clint vedl ( konec konců i díky té a Clintovi jsem se sem dostal kdysi ). No a i když to Clint vysvětloval, sypal si popel na hlavu, vše uznal a skoro se šel zastřelit, že si troufl koupit dehta, přesto prostě pravověrným benzíňákům jako jejich vůdce zlomil srdce a Ti mu to stále nemohou odpustit. Takový už je život v pirátském klubu.  :kol-26:  :kol-28:

  • Pozitivní 1
Vloženo

Barbossa, tak takove to v octavii prece jen neni...  :kol-32:

 

Sanek, vsak on sije do nas, tak mi do nej. Myslim, ze na to je nejake prislovi, neco jako "jak se do lesa vola tak z lesa prilitne cihla"  :kol-46:

  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Nevládne v pirátském klubu ponorková nemoc:-)

Clinte cos jim všem udělal(kromě toho,že sis koupil dehet),že do tebe tak šijí?!

 

Petrrr to vysvětlil jasně, to je tak, když je jeden dieslák proti většině v benzínu a ti nemohou skousnout, že mi to méně žere a že nehrozí skok řetězu :D Teď mi tedy přišla posila přímo z dieselového nebe (Barbossa).

Prostě je to smečka vlků...(s vyjímkou Stringa) kterou jsem dal dohromady.

 

Vysvětlovat pár jedincům (Kozák a Kokta), proč jsem benzína musel prodat je už zbytečné. Takže musím snášet narážky, že mi to pomalu jezdí a že to kouří jak lokomotiva a že dehet jen do kamen atp....

 

Kozákovy slova neber vážně, on je teď trochu mimo, jak se přestěhoval do té vesnice. Já a do někoho šít???  Ježíš, to by mi huba upadla.... ;)

 

Musím vymyslet, jak těchto pár jedinců zlikvidovat, u Oziho to selhalo, měli mu vzít celé auto a ti pitomci ukradli jenom kola :D :D  Zkusil sem to u Motose v Krušárně, když byl v opojení vůně z vepřového kolena a zase pro změnu to podělal Kozák a Motosovi řekl, že mu berou auto a oni utekli. No a Koktu jsem nechal několikrát nabourat zezadu a ten vůl si koupil jiné auto :D :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 3
Vloženo

No Clinte na druhou stranu musíš sám nyní snášet to, co jiní museli snášet od Tebe kdysi. Kdo sází vítr, sklízí bouři. :kol-28:  Uvidíme jak dlouho nám Barbossa vydrží, jak dlouho udrží mezi vlčáky krok. I když je pravdou, že na rozdíl od Stringa (kterého za ty roky jak tě živ nikdo neviděl - druhý Maverick) Barbossa hned přiklusal a tím pádem to s ním vidím nadějně.  :kol-47:

Vloženo (editace)

Stringo náhodou v minulosti účast měl, jenže pak asi desetkrát naboural a nestíhá to opravit. Vždycky, když už to vypadá, že přijede, tak to stihne někde o něco opřít..... ;)

 

Barbossa je nadějný člen našeho klubu ;)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

tak Barbossa neni fiktivní, toho už jsme viděli a musel ukázat občanku te´d na čaji, je pravdou, že to je až moc velk náhoda, že se ukáže novej člen a hned se kradou auta, furt někam telefonoval atd. :kol-28:  , ale byl tam. Strinka znám jenom z mýtů a legend co se o něm vypráví, a že tady za něj mluví nějakej avatar, to může každej. Fotky stáhlé z netu atd. ve skutečnosti to může být cigán co do eletráren podniká max. nájezdy na železo se svým žigulem.  :kol-28:

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...