Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Kokta, to je pane fistroon

http://www.super.cz/422794-sundala-podprsenku-a-poodhalila-koktovo-hajenstvi-ornella-se-fotila-nahore-bez-co-na-ni-rikate.html

Hele panove, kdybych zas zacal uvazovat o Škodovce, tak me proplesk nete. V patek jsem mel slabou chvilku a fakt jsem o F3 a 03 premyslel. V nedeli vylet a bylo jasno, ruzove bryle dolu a tvrde do reality.

3 bloky ulic komplet, co bylo bile... Si tak rikam, jestli to neni home made ochrana proti Kessy a ty zrcatka treba jako kontrola, ze tam fakt klice nejsou. Jedna utekla, uz to asi nemeli kam davat a nebo je vyrusili. A jak by rekl Clint, zlodeji nejsou, to je urcite svolavaci akce Skodovky, urcite bude na kliky a zrcatka nejake TPI a zamestnanci Skody to resi osobne na miste, aneb prozakaznicky.

0140abe9a26feb32c65d63a3acb46f24.jpg

233f164dc4cd3e14d21fa0570033ae01.jpg

4b0e8ddd53bb7a9fbc33db73d4543a8c.jpg

6cf8a584996b0e918cabb236babcac6b.jpg

b599d416e56b1d12ce2a0be18938eea2.jpg

065af1a16a307226b1e62f5d8b96f5b8.jpg

6fe10d0e095d5010ab044e94081e4a70.jpg

PS,

Ta cervena sluzebni kamose jezdi denne na mycku, tak ma lak uz spis ruzovej a tu nikdo nechtel :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

felicie ale není ekologická a já sem sluníčkář ;)

U Felicie se udava realna spotreba, ne jak u tech oturbenych maloobjemu, Felicie je eko, vis kolik co2 produkuje vyroba auta? Za tech 17 let tedy ušetřila triliony co2, kdyz s ni jezdis a nekupujes jine. A nikdo ti nebrani dat si na strechu solar a odpojit altik :), 30W panel musi v lete stacit.

Zrovna vcera jsem jeden dodelal, na plot. Ty bys to tam dal jen misto anteny :D

31b4c758f5cfe0fc89a777e091f9b6bd.jpg

Editováno: , autor: Radius
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je z té nové práce uplně vyřízenej, američtí imperialisté ho odírají každým coulem, nepomohlo ani triko "I love Obama". Zjistil, že za stejné peníze, co měl v minulé práci,  tady musí pracovat a ještě je sledovanej velkým bratrem. Na záchod má přesně odměřenou dobu a oběd musí stihnout do deseti minut. Nejhorší ale je, že po něm nejedou ani jeho nové kolegyně. Zjistily že smrdí korunou a utvrdily se v tom, když se podívaly, čím jezdí do práce :D

Editováno: , autor: Clint
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Z boku sice vypadají trochu jako zimáky (to mě taky už napadlo), ale to já neřeším. Zatím spokojenost, nejsou hlučnější než Bridgestone a nepozoruji zatím žádný rozdíl. Na mokru jsem ještě pořádně nejel, ale nemyslím, že při mé jízdě poznám nějaké nedostatky. Za ty prachy to zatím vidím velice nadějně....Dálnice v pohodě. Důležité je, že za 6k je obuté nově celé auto na 18".

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já cejtim jak mi plave zadek v zatáčkách tam kde to předtím drželo jak lepidlo je to dost nepříjemný.

A včera jsem jel do práce a musel jsem dost na brzdy ve 180 km a taky hrůza ale jinak věřím že pro tebe jsou v pohodě já se pohybuju v jiných rychlostech po raichu a na tohle ty gumy prostě dobrý nejsou a jsou fakt hnusný a to mě vadí hodně. :-P

Nechceš je nechat až je zuju tet mají 3tis.km

Editováno: , autor: Barbossa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom to není, je to o tom, jak kdo a kde jezdí. Lidi z okolí jezdí na Hankook, Nankang, atd. A jsou spokojení. Je to stejné jako když já říkám, že auto bez výhřevu sedaček, el.oken a bez xenonu už nechci... jsou lidi, co jim stačí halogen a auto v základu s nelakovanými zrcátky a nárazníky... Asi tak no.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo. Všechno je kompromis. Já jezdil na Dunlop SP 01 a i když byly sjeté, tak paráda. Teď mám GY efencial grip performance a žádný zázrak. Top gumy byly nějaké srbské na superba2. Ve 110 si člověk připadal, že jede 180 na sněhu. Za 1100,- neberto, že?

Editováno: , autor: motosman
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je za šudlátko? Malý auto, malý panel, malý.....

Základ je 140W, 8A

Na meteostanici na 2 tužkový nepotrebuju panel na 140+ vatu. Uz na tohle to bude fakcit celou zimu z baterky a v lete budu za Barona fon Solar. Navic kvuli corkam do toho nehodlam investovat.

Je z té nové práce uplně vyřízenej, američtí imperialisté ho odírají každým coulem, nepomohlo ani triko "I love Obama". Zjistil, že za stejné peníze, co měl v minulé práci, tady musí pracovat a ještě je sledovanej velkým bratrem. Na záchod má přesně odměřenou dobu a oběd musí stihnout do deseti minut. Nejhorší ale je, že po něm nejedou ani jeho nové kolegyně. Zjistily že smrdí korunou a utvrdily se v tom, když se podívaly, čím jezdí do práce :D

Houno, on zapomnel, ze sem chodil ze sluzebaku s internetem v mobilu... A ted zjistil, ze za 150MB dat se plati 200Kc.

Já cejtim jak mi plave zadek v zatáčkách tam kde to předtím drželo jak lepidlo je to dost nepříjemný.

A včera jsem jel do práce a musel jsem dost na brzdy ve 180 km a taky hrůza ale jinak věřím že pro tebe jsou v pohodě já se pohybuju v jiných rychlostech po raichu a na tohle ty gumy prostě dobrý nejsou a jsou fakt hnusný a to mě vadí hodně. :-P

Nechceš je nechat až je zuju tet mají 3tis.km

3tis km a 3mm vzorek :D

O tom to není, je to o tom, jak kdo a kde jezdí. Lidi z okolí jezdí na Hankook, Nankang, atd. A jsou spokojení. Je to stejné jako když já říkám, že auto bez výhřevu sedaček, el.oken a bez xenonu už nechci... jsou lidi, co jim stačí halogen a auto v základu s nelakovanými zrcátky a nárazníky... Asi tak no.

Nerikej to nahlas, jestli to tu studujou spekulanti Skodovky, tak pak bude i volant za priplatek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo... Nejvíc jsou ty e-auta u elektráren, "jezdím s 0% emisemi" a je napíchnutý půl dne do zásuvky před vrátnicí kde když zvedneš hlavu, tak se valí z komínů kouř (ano dnes už jsou ty limity někde jinde, stále se ale spaluje uhlí a produkovat CO2 to bude vždycky) to mě pokaždé rozesměje...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za pár let nás to čeká také.

Špatná zpráva pro všechny "petrolheady".

Jak uvádí včerejší (18.4.) německý "Manager Magazin", tak právě tato "VW Dieselgate" aféra vyvolala neobvykle silnou snahu zakázat v mnoha zemích prodej a provoz aut s dieselovými a benzínovými (ano, čtete správně, i s benzínovými) motory a to často ve velmi brzké době!

Tak po Norsku, kde vláda již dříve oznámila záměr zakázat od r. 2025 prodej všech aut s naftovými i benzínovými motory (resp. přesně, bude povolen jen prodej aut s nulovými emisemi), také v Nizozemsku druhá komora parlamentu schválila stejný záměr a ke stejnému datu. Dále jde ve svém návrhu ještě rakouský spolkový úřad pro ochranu životního prostředí, který navrhuje, aby prodejci aut nesměli počínaje rokem 2020 (!!!) prodávat auta s naftovými a benzínovými motory. Indický energetický ministr jde ještě dále a chce dosáhnout toho, aby v této zemi od r. 2030 směla jezdit jen elektroauta.. A i v Německu požaduje státní tajemník v ministerstvu hospodářství, aby od. r. 2030 mohla být přihlašována do provozu jen elektroauta...

Ano, asi ne všechno bude v uvedených termínech realizováno, ale o norském záměru pochybuje jen málokdo. Pochopitelně zatím chybí k realizaci těchto záměrů potřebná masová produkce elektroaut. protože na to dosud nejsou připraveny stávající automobilky či resp. nejsou budovány nové elektroautomobilky či továrny na výrobu potřebných baterií. Zastavil se avizovaný trend snižování cen LiOn a LiPol baterií, protože začíná být málo potřebného lithia, čehož dodavatelé využívají a přestává tedy platit, že s rostoucí sériovou výrobou budou klesat ceny baterií a tedy i elektroaut. Zatím chybí potřebná infrastruktura pro jejich provoz, jejich dojezdy jsou dosud příliš malé atd. Ale to všechno platí "zatím...."

Ano je zde zatím řada problémů, ale bez "VW Dieselgate" by zde bezesporu nevznikla na jedné straně tak silná snaha po brzkém zákazu aut se spalovacími motory a na druhé straně tak silná oficiální podpora elektroaut...

A hlavně, jak už bylo ostatně včera naznačeno:

zapomeňte na to, že "VW Dieselgate" je problém jen naftových motorů, naopak tato aféra velmi silně postihla a postihuje všechny spalovací motory - tedy i ty benzínové nevyjímaje...

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...