Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

před 12 minutami, Stringo napsal:

Co se bavím s lidmi co mají Fordy (cca 5 let staré Fiesty a Focuse a jeden jezdí Fusion) tak si nestěžuje prakticky na nic kromě pár lehkých závad ze začátku co se vyřešilo záruční opravou vlastně nic závažného neřešili. Asi už to s Fordovskou elektrikou není jako dřív, což byl prakticky jediný důvod, že Ford byl nespolehlivý...

Ten kolega má v rodině už jenom Fordy, moc dobře ví proč - minimum závad (a to mají samé starší modely), levný servis, díly lze také snadno sehnat (Fordů je u nás mraky). Synátor mezitím změnil několik zaměstnání v různých servisech (Nissan, Hyundai, ameriky) a teď dělá v autorizáku Seat, Hyundai, Fiat a nově Renault. Koncernové technice se jen směje. To opravdu u Fordu neznal. Dělal tam asi deset let. Hyundai to je prý také servisně poděs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče ztracení záruky v případě, že nenavštívíš autorizovaný server, není tak už úplně pravda. Pokud máš na auto záruku, nesmí být záruka jinak smluvně ovlivněna. Pokud tomu tak je, prodejce porušuje zákon. U dílů a provedené práce jde o to, aby díly byly stejné nebo ve srovnatelné kvalitě a aby průběh práce byl totožný s tou, kterou dostaneš v autorizovaném servise. To je také důvod, proč mohou neautorizované servisy zapisovat bez jakýkoli postihů do servisních knížek a ony zápisy musí být považovány za kladné, resp. akceptovatelné. Mám pocit, že onen EU zákon prošel již v roce 2010 a jeho doplnění prošlo v roce 2012.

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jasně, bloková výjimka, jenže zápis v servisní knížce nic neznamená - ten si mohu vyrobit sám. Musí to být evidováno v systému výrobce a ten je placený (ErWin u ŠA). Taktéž veškeré opravy musí být provedeny dle instrukcí výrobce (taktéž to není zdarma), atd. Ono to není tak jednoduché. Proto to skoro nikdo nedělá. Pak si zkus něco reklamovat v záruce s nějakým razítkem od Pepy od vedle z garáže. Tož tak o blokové výjimce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodloužená je jasně smluvní, tam se není o čem bavit. V zákonné máš možnost výběru, ale kdo si to dnes troufne?  A kdo zná neautorizovaný servis, který jede podle not ŠA, má veškerá TPI, provádí výrobcem nařízené servisní dílenské akce, atd.? Já ne. A to nemluvím o případné kulanci, i když tady je to nevymahatelné a na libovůli ŠA.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabiza asi zije v jinem svete nebo sem na forum chodi velice malo. Jeden zdejsi obdivovatel co by vlastnik VW CC by mu tady napsal co vsechno uz se u nej menilo v zaruce. Od prevodovky az nevim po co. Veci pres 200tisic.
Jinak jak pise Pawouk. Blokova vyjimka je sci-fi. Praxe je o nicem jinem. Ja co ted resim po zaruce ten lak( zaruka na karoserii 12 let) Tak prvni co je zajimalo jestli mam vsechny servisy u nich, jinak by se se mnou ani nebavili.
Co se Fordu tyce uz jsem psal - muj byvaly sef jede ve Focusech uz nekolik let. Ma tretiho focuse a az jednou na spalenou civku motoru u predchoziho ani hovno. Jeho zena zase Fusiona a to same. Neresili nic. Zatim co vsichni co tu sou v tomto klubu neco resili a neslo vetsinou o jednu vec az na vyjimky. A jak pise Pawouk, sef v servisu Ford dava v Touzimi smesny penize. Servisni interval 20tis olej 300 za litr. Tedy bych Fordy nehanil a dnes bych jim veril mozna vic nez nejake Skodovce.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Pawouk napsal:

 

Hoši, neumíte jezdit na sněhu a nechcete si to přiznat, nic jiného v tom nehledejte (anebo špatné pneu). Šéf měl dvě Mondea (Mk.II a Mk. III), v zimě pořád na horách, jak v ČR, tak hlavně v Alpách a žádné problémy nikdy neměl. Tož tak.

Ono hochu já jezdím opravdu s hodně autama, každej rok měním a i Mondeo mělo nové zimáky (neřikám muže být chyba i tam Nokian WR D4) ale jak je těžký tak to na sněhu/ledu prostě prostě jede a jede a jede....jo octavka to je jiná liga aspoň oproti Mondeu:D

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 55 minutami, Hurikan88 napsal:

Ono hochu já jezdím opravdu s hodně autama, každej rok měním a i Mondeo mělo nové zimáky (neřikám muže být chyba i tam Nokian WR D4) ale jak je těžký tak to na sněhu/ledu prostě prostě jede a jede a jede....jo octavka to je jiná liga aspoň oproti Mondeu:D

To, že někde jezdíš s hodně autama, ještě přece neznamená, že to umíš. Znám lidi, co řídí i přes třicet let, mají najeto možná i k milionu km a když náhodou mám s nimi jet, je to na uzavření životní pojistky. Jasně, auto je těžší, tak se tomu musíš přizpůsobit a počítat s tím, každé auto se chová trochu jinak = to je právě to, co jsem psal, že neumíte jezdit.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, Barbossa napsal:

Gumama to opravdu nebude švára kupoval každou zimu nové ,na horách  řetězy  já  s octavkou bez. Prostě Mondeo těžký je to tak.

Každý rok nové zimní gumy? Mám lepší představu, jak vyplácat 8 tisíc... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 30 minutami, Voice napsal:

jaký je rozdíl váhy u mondea a octávie?

 

před 27 minutami, Pawouk napsal:

Poslední model Mondea má od 1485 do 1683. OIII od 1247 do 1559.

Není to o umění jezdit, prostě když šlápneš na brzdu tak vidíš sám :D pleteš sem řidičské schopnosti které se mají přizpůsobit autu ale my se bavíme o autě ;)

Musíš jezdit s daným autem v dané období pak hodnotíme ;)

a poslední věc...neveř papírové hmotnosti mondea, já měl na váze víc a to jsem ho neměl naložené a jak už to bývá s výbavou roste hmotnost..

 

Editováno: , autor: Hurikan88
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, Petrrr napsal:

Sabiza asi zije v jinem svete nebo sem na forum chodi velice malo.

Sleduji jen málo témat, která stojí za to. Ovšem musím se zastat například trojkových Octavií. Mamka má třeba jako firemní auto OIII, rok výroby 2013, najezděno přes 110 tisíc km jako obchoďačka a jezdí pouze a jen na výměnu provozních kapalin. Je pravda, že auto relativně šetří, nejezdí moc jako prase, ale je zajímavé sledovat, že jde nejspíše kazivost odpozorovat kus od kusu. Jak jsem už napsal, nám třeba ve firmě hrozně odcházela auta od Kia i když jsem byl přesvědčený, že to budou bezproblémová auta, jak tomu bylo vždy, když jsem se bavil s kýmkoli na fleet akcích. Když firma přesedlala na Octavie III, tak bylo až do mého odchodu (cca. 50 - 60 tisíc km nájezd) vše v pořádku, tedy kromě žraní oleje, což byl dle všeho relativně častý problém.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncern má evidentně těžce nevyváženou (kolísavou) kvalitu výroby. Někdo nemá žádné problémy (anebo si jich nevšímá, protože je mu to buď jedno, anebo to není schopen rozpoznat), další je pořád s něčím v servisu. To ovšem pomíjím konstrukční kiksy typu rozvodů u TSI apod.

  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...