Přejít na obsah

Clintův pirátský klub


Clint

Doporučené příspěvky

Hele, považuji to auto za spotřebák, což taky je. Prodávají se na 160 tisících kilometrech. Pokud se do té doby s autem nic nestane, považuji to za úspěch. :D

 

před 3 minutami, Pawouk napsal:

Koncern má evidentně těžce nevyváženou (kolísavou) kvalitu výroby. Někdo nemá žádné problémy (anebo si jich nevšímá, protože je mu to buď jedno, anebo to není schopen rozpoznat), další je pořád s něčím v servisu. To ovšem pomíjím konstrukční kiksy typu rozvodů u TSI apod.

Jsou ty benzinové motory až takový průser? Uvažuji, že bych se během několika týdnů zúčastnil aukce na České Pojišťovně, kde by měli mít několik 1.4 TSIčkem po bouračkách. Nějak jsem o tom moc neslyšel a nečetl. Nafta se mi nechce brát. :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 33 minutami, Pawouk napsal:

Takže jinak, jsou to OII anebo OIII? OIII má již novou generaci, problémy veškeré žádné. OII je výzva.

Jsou tam nějaké OIII. Jenže jde většinou o starší auta, například rok 2013, 2014.

před 32 minutami, Voice napsal:

Stejně nic nekoupí.

To je taky dost možné. Většinou se snažím dívat na bouraná auta, jelikož se kupují výrazně pod cenou. Samozřejmě bude záležet na více faktorech, jako jak moc je to rozbité, jak moc velká by byla investice a jak velká bude budoucí investice.

A máš pravdu, často taky chodím po prodejcích nebo koukám na internetu a nedokážu najít solidní kombinaci, která by se mi líbila. A když má auto vše co požaduji, tak je bíle. <_<

Editováno: , autor: Sabiza
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sabizo. Ale jo ty O3 nejsou asi zas tak spatne. Ja jsem poznamenan svym Rapidem tak proste obcas prskam. Ale s tou kolisajici koncernovou kvalitou souhlasim jak pise Pawouk. To to docela vystihuje. Muj stryc ma odjakziva Skodovky nyni Yetiho a S2 FL a na uplne prkotiny taky nic neresil. Ja mel hold vetsi smulu a moje blbost koupe cerstve novinky. Na druhou stranu mam v Rapidu posledni variantu 1.2 TSI 77kw s retezem a vuci tomu motoru nemohu zatim s 62tis rici ani popel. Spis naopak. No a co jeste doporucuji, dal sem nechot tak casto. Kdyz budes moc se dozvis a ztratis vsechny nadeje co se kvality SA tyce jako ja a to treba zdaleka nevim a neznam tolik co Pawouk. Ten uz v noci nemuze z toho snad ani spat. [emoji16] Nevedomost je vetsinou milosrdna. Jeste stesti ze nemusim nebo nemam x let v planu resit koupi auta. Pac bych vubec nevedel co dnes koupit. Ja uz neverim nikomu a nicemu. Male svetylko v podobe plaminku svicky u me jeste hori u Toyoty. Ovsem tam je treba vetsi mozna spolehlivost vykoupena necim jinym.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty chces menit ty dozivotni retezove rozvody? Kdyz pro to neni ani predpis od SA. To je uplna blaznivost. [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Takovej Motos vymenil u sveho TSI kde co auto tim zakonzervoval a radeji koupil 10 let staryho Fusiona a jezdi s nim. A tady pak pise jak je Skoda super jak se mu vubec nesere. [emoji23] [emoji23] [emoji23]

No i ja cekam ze za 40tis ty rozvody necham vymenit take i kdyby mi 10x merili retez a 20x tvrdili ze je vse v norme. [emoji3]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koncern má evidentně těžce nevyváženou (kolísavou) kvalitu výroby. Někdo nemá žádné problémy (anebo si jich nevšímá, protože je mu to buď jedno, anebo to není schopen rozpoznat), další je pořád s něčím v servisu. To ovšem pomíjím konstrukční kiksy typu rozvodů u TSI apod.


Protože je někdo věčný šťoural a nespokojenec, jako zde kinderpetrrr a pak lidi, co řeší jen důležité věci a ne, jestli mají ve dveřích hadr nebo plast. Petrrr si myslí, že za svých stopade dostane kvalitu BMW.
Já nevím, taky řeším drobnosti, ale řešil jsem je vždy u každého auta, na jedničce i dvojce, na Astře i na Fordu. Jednička okta měla dokonce jako funglovka hned špatnou převodovku, kterou museli celou v záruce rozebírat a tomuhle autu tu někdo říká etalon kvality.

Odesláno z mého SGP712 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže ten odporný plast dostaneš ve škodovce i za víc jak půl mega a to je na pováženou. Tací lidí jako ty to způsobili - jako ovce berou všechno, co se jim podstrčí (1.8 TSI - kde ji máš, ten výkřik koncernové techniky?) a ještě se vychloubají, jak jsou spokojeni. Nuže, dobře jim tak. Příště dostanou ne plast, ale nějaký papundekl. Pak jsou tací, co jim to vadí. Já nejsem Petrrr, jsem ochoten si nějakou tu kačku za lepší plast (a nejenom ten) připlatit, jenže to nejde.

  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevychloubám se, konstatuji. No já vím, že ty od začátku o tom plastu ve dveřích mluvíš. Holt, pokud je to pro tebe nepřekonatelný oříšek, určitě si nekoupíš O3, ale třeba korejce, který tam má hadr. Každý má jiné priority že.

Odesláno z mého SGP712 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, považuji to auto za spotřebák, což taky je. Prodávají se na 160 tisících kilometrech. Pokud se do té doby s autem nic nestane, považuji to za úspěch. [emoji3]

 

Jsou ty benzinové motory až takový průser? Uvažuji, že bych se během několika týdnů zúčastnil aukce na České Pojišťovně, kde by měli mít několik 1.4 TSIčkem po bouračkách. Nějak jsem o tom moc neslyšel a nečetl. Nafta se mi nechce brát. [emoji20]


Bourané auto bych po své vlastní zkušenosti nekoupil... Servisák mi hned řekl ať se toho zbavím, já se mu smál (bylo to zmuchlané pouze k chladičové stěně) hele a začíná se to srát celkem rychle po sobě a směje se teď on mě... Za mě cíleně jít koupit bouračku je holý nesmysl...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stringo nerad sem chytrej, ale myslím že já nebo ti to někdo tady psal, že se ti to  bude srát ještě rychleji než normálně :D hold 10 let stary auto no... ale místní člen psal, že 10 let auto vydrží bez problému a bez větších investic, možná ve snu!

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit nový...